Jump to content

lille-gille

Members
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

About lille-gille

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/15/1987
  1. Et forslag kan vaere aa oeve paa negative. Gaa litt lettere i vekt (100 kg) og proev aa gaa ned saa sakte som mulig. Og proev aa dra albuene litt innover paa veien ned. Jeg er i samme posisjon, hvor jeg har stagnert rundt 180kg paa benken, saa driver aa proever ut en del for aa faa fremgang igjen. Staa paa!!
  2. Mulig dette kan vaere noe: http://www.bodybuilding.com/fun/mp_getswole_phase1-4-bb.pdf
  3. Yoga-pants... Enkelt og greit en major turn-on paa en bra ass
  4. Er vel ikke bare kontrollen hun mangler.. Maa vel strengt tatt ha en liten ass for aa twerke... haha
  5. Var en fyr paa gymmen som skulle kjoere dumbbell chest press med 57 dumbbells.. Tok han minst 5 til 10 minutter aa loefte av vektene og rulle dem bort til benken.. Der maktet han aa faa de opp og kjoere 5 reps med cirka null ROM, skjelven til de tusen, og sinnsykt pusting og pesing for aa faa oppmerksomhem.. Naar han er ferdig med "settet" makter han aa la maualene ligge og gaar til neste oevelse.. Jeg gir han cirka 3-5 minutter paa aa komme tilbake for aa sette manualene paa egenhaand men naar det ikke skjer, setter jeg de tilbake for han.. Foer jeg aktivt soeker han ut og sier at jeg haaper for hans del at det var en glipp og boer ikke skje igjen.. Har ikke sett han siden:confused:
  6. Har ikke lest de andre trådene dine så jeg forholder meg kun til denne og det faktum at du begynner på et nytt program nå. Du er nødt til å være villig til å feile og ikke tro at du kan lese/ få tips og tro at du har funnet den perfekte løsningen, eller i dette tilfelle programmet. Ta deg tid til ågjennomføre det programmet som du/din PT har satt opp, og sett deg delmål og mål. Deretter kan du evaluere fremgangen du har hatt og justere utifra det. Hva er målet ditt med trening? Har du tenkt å konkurrere eller trener du for å komme deg i bedre form eller holde formen? Grunnen til at jeg spør er fordi du stiller et veldig åpent spørsmål og det er vanskelig å komme med konkrete svar.. Uansett lykke til og håper du finner en måte å skape det riktige programmet for deg
  7. Kjempe.. Samme plassen som jeg pleide aa spille saa det hjelper en god del.. Et av hovedfokusene mine var absolutt kneboy, benk, planke og frivendinger. Hjalp veldig paa spenst og skuddstyrken (kjernemuskelaturen).. En annen ting jeg vil anbefale som Kristine Lunde pushet veldig var stabilitetsoevelser for skuddarm.. Skaff deg et "resitance band" og bruk det hyppig paa skuldre, hjelper paa baade skuddstyrke, bevegelighet og er skadeforebyggende
  8. Kan vel strengt tatt si at det er ingen fasittsvar, men kan gi noen eksempler fra min tidligere tid som haandballspiller. Har litt aa si naar i sesongen det er snakk om, under oppkjoering er det veldig fokus paa tunge oevelser som kneboy, frivendinger, benk, militaerpress og markloeft. Mens det under sesongen er mer fokus paa skadeforebyggende trening og kjernemuskelatur som planken og balanserings oevelser for styrking av ankler og leddbaand. Hvilket nivaa ligger du paa naa og hvilken posisjon spiller du?
  9. Hmmmm.. Mulig jeg skal til Vegas til helga, da maa jeg innom en tur! Har stor appetitt men tviler paa jeg klarer den ass
  10. Fikk ny pre-workout paa fredag - glemt den hjemme og trener rett etter jobb..... FUCK!
  11. lille-gille

    Dagens Glade

    Er saa sinnsykt glad for at de ikke har smaagodt her over i statene paa lik linje som der hjemme.. Har aldri spist saa lite godteri som jeg gjoer naa :cool:
  12. Jeg har bachelor i Ocean Engineering, og driver nå og vuderer om jeg skal ta en master eller MBA til neste år etter to års jobberfaring..
  13. Ser den! Vel forhåpentligvis har han/hun/de sluttet å forfølge deg og du kan nyte treningsøktene.. Tydelig at den fremgangsmåten ikke hadde funket på deg hehe
  14. Meningen er at du skal gjøre det så åpenlyst at det fører til en lettet stemning, og fremstå som morsom i stedet for creepy.. Er bare et forslag, og det er sikkert mange bedre der ute/ her inne i tråden
×
×
  • Create New...