Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet, jeg kommer ikke til å slutte selv om noen ikke klarer å få inn i hue sitt at det er mindre farlig å drikke Pepsi Max enn det er å kjøre bil.... :p

Jeg drikker pepsi max regelmessig som om det skulle vært vann, ikke legger jeg på meg, ikke merker jeg noe på blodsukkeret og ikke er jeg blitt syk! Jeg er da et klinisk levende studie som beviser at pepsi max er ufarlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker pepsi max regelmessig som om det skulle vært vann, ikke legger jeg på meg, ikke merker jeg noe på blodsukkeret og ikke er jeg blitt syk! Jeg er da et klinisk levende studie som beviser at pepsi max er ufarlig :p

Da er vi to. Da skulle jeg nok hatt kreft for lenge siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ 1

En bekjent av meg delte denne på facebook i dag: Hvorfor man IKKE skal drikke Pepsi Max (livetilakselv)

Så bare pass deg for pepsi maxen din, ellers får du monsterstore kreftsvulster akkurat som aspartamrottene!

Så at en bekjent av meg på face hadde delt den samme saken. Leste innlegg og rista på huet. Men vet av erfaring at det er umulig å diskutere slike ting med vedkommende, som er noe 'alternativ' i tankegangen. Vitenskap er no herk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Annonse

Vel, er turistsesong no og eg bur på ein vakker plass. Så eg skjønnar jo at folk som reiser forbi her gjerne vil sjå seg litt rundt. Men, det irriterar meg likavel når folk køyrer mellom 50 og 70 i 80sona, utan å ville slippe forbi! Uansett kor mange bilar som ligg bak. Spesielt "kjekt" er det om dei gassar opp på (dei få) rettstrekkene, sånn at det ikkje er muleg å kome forbi.

Javel, så er det lettare å køyre fort på rettstrekka, men steike då! Kan ikkje vi som klarar å køyre i svingar få lov til å kome fram? Fører fort til ein del stygge forbikøyringar, ikkje rart sommaren er høgsesong for bilulykker.

Så kjære saktekøyrandebilistar: slipp andre forbi!(y)

..Ellers er det litt irriterande med folk som ikkje klarar å smile og vere glad:) (må då vere travelt å gå rundt å vere ein negativ surpomp? For ikkje å snakke om all den uhygga ein, ubevisst, sprer om seg med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er turistsesong no og eg bur på ein vakker plass. Så eg skjønnar jo at folk som reiser forbi her gjerne vil sjå seg litt rundt. Men, det irriterar meg likavel når folk køyrer mellom 50 og 70 i 80sona, utan å ville slippe forbi! Uansett kor mange bilar som ligg bak. Spesielt "kjekt" er det om dei gassar opp på (dei få) rettstrekkene, sånn at det ikkje er muleg å kome forbi.

Javel, så er det lettare å køyre fort på rettstrekka, men steike då! Kan ikkje vi som klarar å køyre i svingar få lov til å kome fram? Fører fort til ein del stygge forbikøyringar, ikkje rart sommaren er høgsesong for bilulykker.

Så kjære saktekøyrandebilistar: slipp andre forbi!(y)

..Ellers er det litt irriterande med folk som ikkje klarar å smile og vere glad:) (må då vere travelt å gå rundt å vere ein negativ surpomp? For ikkje å snakke om all den uhygga ein, ubevisst, sprer om seg med).

Signerer på denne!!! Når man pendler 45 minutter for å komme seg på jobb er det ikke kult å ligge bak en tysk bobil som kjører i 60 i 80-sona...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg sikkert sagt her inne før; jeg irriterer meg over kunder. (Jobber deltid i matbutikk).

Men, irriterer meg også grenseløst over en del butikkansatte. Ser på meg selv som en ganske grei kassejente, sier hei, ha det, ha en god dag osv, (med noen unntak - er noen mennesker man bare merker eller vet vil ha minst mulig kontakt med hun som skanner varene).

SÅ når JEG går i en eller annen butikk, spesielt matbutikker, irriterer jeg meg over kassefolk som åpenbart ikke har lært kundeservice. Her kommer jeg med eggene mine, sjokoladen (jada padda), melken og skinken og ikke minst ET SMIL I TRYNET. Ser optimistisk på personen i kassen og sier "heisann!", og alt jeg får tilbake er enten et "ehhh... hei", eller blikk som stammer fra DØDEN.... DAAAA. JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...