Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-røykere som står rett utenfor dørene på div offentlige bygg og røyker slik at det ikke er noen vei utenom og jeg må gå igjennom dritten.

-At en boks med gresk youghurt naturell fra synnøve finden koster 42,90 på kiwi

- at jeg har hatt fri i to uker og vært forkjøla hele perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke makter å vente til andre har kommet seg av toget før de går på.

Idioter som ikke står klare til å gå av toget når det kjører inn på stasjonen, men presser seg gjennom de som går på 30 sekunder etter at forrige (og tilsynelatende) sistemann er gått av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Folk som står på treningsstudioet og hovedsakelig snakker om han fyren som hun kunne sove hos i sverige om hun kom dit " ;)))" samtidig som hun gjør en merkelig blanding av strakmark og klassiske markløft, med ryggen til alle kanter - men "jeg gidder ikke ta de PT-timene jeg får gratis, det er ikke vits."

herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene mine. Jeg har bodd med noen rare folk opp gjennom tidene, i ulike land, men makan til egoistiske, barnehjernede rasshøl skal man lete lenge etter. Stjeler som ravner gjør de også. Blir en fornøyelse når de rottene endelig blir kasta ut og det kommer inn noen som forhåpentligvis er en solid oppgradering i moral og respekt for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At xbox live har valgt at man må skrive inn passordet for å verifisere at jeg er brukeren. Men nei, jeg har ikke passordet jeg lagde for 7år siden til mailen. Og nei, mailen jeg sender reservepassordet til fungerer ikke. Og nei, jeg husker ikke det hemmelige spørsmålet. FUCK det irriterer meg så grenseløst at jeg ikke får meg på live! AAAAAAAAARRRRRGHHHH whyyyy :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...