Gå til innhold

TonjeC

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TonjeC

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 15. feb. 1992
  1. Den berømte tidsklemma er roten til alle problemer... Hvis jeg har dårlig tid sitter jeg og klager for meg selv på sjåføren foran, og kommenterer hvor inkompetent og ubrukelig h*n er i trafikken. Pleier å funke! Haha
  2. Folk som skal presse seg forbi ved å legge seg så nærme som mulig bilen foran, uavhengig om man ligger i fartsgrensa, 10 km/t eller mer over. Hva er greia med å være så hissig?!
  3. Jeg har opplevd å vente i fire uker, men aldri mer. Kan den ha blitt stoppet i toll??
  4. Da jeg bodde i Bergen brukte jeg Kiwi fast da det var billigere enn Coop Xtra som lå nærmest. I ny og ne kjøpte jeg grillet kylling på Meny. Bruk Go' Helg tilbudene på Kiwi, spesielt hvis du skal ha biff, den er både god og billig ;-)
  5. Jeg trener bein og overkropp hver for seg, og det funker fint for meg :-) Legger inn stabilitet og skadeforebyggende på skuldre på beindag, og balanseøvelser på overkroppsdagene. Skadeforebyggende øvelser funker fint mellom settene ;-)
  6. Dette kom det på min også! Jeg åpnet den med en gang, og har ikke hørt noe fra DHL (fikk pakken for over en uke siden). Noen andre som vet?
  7. Sist tok det over tre uker for to pakker jeg bestilte med billigste fraktmulighet... Men alle andre bestillinger har tatt en ukes tid :-) Jeg prøvde DHL ved forrige bestilling, og det tok to dager før de kom på døra. Anbefales hvis man ikke kan vente! Når det gjelder ekstra kostnader eller toll har jeg aldri opplevd å måtte betale mer selv om pakken har blitt sjekket i tollen.
  8. Kan jeg bruke denne selv om jeg har bestilt flere ganger før?
  9. Lenny & Larry's muscle brownies er en favoritt hos meg Anbefales!
  10. Takk for raskt svar El_protein! Skal jeg ligge på ca 2000 kcal og evt litt mer de dagene jeg trener styrke og håndball? Jeg ser en stor forskjell i speilet, og blir mer og mer fornøyd, men det er litt "skummelt" å veie så mye når jeg bare er 169 :pJeg ser muskler både på lår, rygg og armer, men det er de siste 10kg som ligger fordlelt (helvdigvis) over kroppen som ikke vil slippe. Jeg har også målt meg flere steder og lagt det inn på appen, så er motivert for å ta frem målebåndet etter et par uker på diett og se forskjellen
  11. Jeg er 21år, 169 cm og 85 kg. Jeg trener håndball to dager i uka og har 4 styrkeøkter. Trener sjelden kardio utenom oppvarming på sykkel/ellipse/romaskin. Kostholdet ser slik ut: Frokost: havregryn laget med vann, sukrin og kanel, skummet melk med oboy Etter trening: 1 boks mager kesam, kakao, sukrin, friske bær og evt en muscle brownie Middag: kylling/fisk med grønnsaker og byggris Kvelds: proteinkuler/ microbrownie/ frukt Ifølge DietController appen inntar jeg 1800kcal, 54g fett, 154g karbohydrater og 114g protein hvis jeg følger kostholdet over. Hva kan jeg gjøre annerledes
×
×
  • Opprett ny...