Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Folk som legger ting inn på rekvesitarommet, og da finner ut at det er lurt å plassere pennene med spissen opp. Seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjefen min har alltid sjokolade liggende på jobb sånn at alle skal forsyne seg.. Og nekter omtrent å ta et nei hvis man sier at man ikke vil ha.. Luksusproblem, ja! Men det er slitsomt når man prøver å slanke seg, tar jeg en bit så klarer jeg jo ikke å stoppe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord delings feil... :cool: Nå kommer jeg sikker til å ha mange fremover...:whistle:

Det er de som er verst! :p Så en av mine egne i forrige posten min.. Grusomt :(:oops::)

Det som irriterer meg: VEPS!!!!!! Jeg hater tiden fra Mai til Oktober. :cry: Burde bo en plass hvor sånt ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At naboen over pusser opp og det går i drilling og drilling og drilling..... de pussa jo opp da jeg flytta inn og da måtte jeg lide meg gjennom 2 mnd (er forsker så jobber mye hjemme, måtte rømme til kaféer for å ikke gå på veggen). Det er tortur for det er så jævla konstant! ARgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

- at med en gang jeg sier at jeg er for kjernekraftverk så ser det ut som om x-antall personer vil drepe meg og alle tror at jeg hater miljøet.

- folk som trener med caps, vet ikke helt hvorfor

- barn som skriker på trikken

- folk som faktisk tror på bortskjemt-tweetene mine på twitter. idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme trafikanter!!! Ååååhh så sint jeg kan bli! Kan ikke folk 1: lære seg å bruke blinklys, 2: forstå at en kan ikke bare stoppe midt på trafikkert vei for å slippe av person i passasjersetet og slå av en prat før en kjører videre 3: legge seg riktig i rundkjøringer oooog jeg kunne fortsatt lenge her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme trafikanter!!! Ååååhh så sint jeg kan bli! Kan ikke folk 1: lære seg å bruke blinklys, 2: forstå at en kan ikke bare stoppe midt på trafikkert vei for å slippe av person i passasjersetet og slå av en prat før en kjører videre 3: legge seg riktig i rundkjøringer oooog jeg kunne fortsatt lenge her...

Det er akkurat som å høre meg selv..

du må ikke glemme de som kjører konstant 58 i 60en.................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Det er akkurat som å høre meg selv..

du må ikke glemme de som kjører konstant 58 i 60en.................................

Eller de som KONSTANT kjører i venstre-filen selv om de kjører drittsakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat som å høre meg selv..

du må ikke glemme de som kjører konstant 58 i 60en.................................

JAA åååååhh... Og spesielt hvis det ligger en bil i fila ved siden av (samme kjøreretning) og kjører LIKE J**** sakte som bilen foran, slik at du ikke kan kjøre forbi.... :inpain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min har alltid sjokolade liggende på jobb sånn at alle skal forsyne seg.. Og nekter omtrent å ta et nei hvis man sier at man ikke vil ha.. Luksusproblem, ja! Men det er slitsomt når man prøver å slanke seg, tar jeg en bit så klarer jeg jo ikke å stoppe :p

Ser den! Jobber på butikk, og for øyeblikket ligger det masse sjokolade (utgått riktig nok, men smaker himmelsk likevel) på pauserommet. Tar jeg en bit, klarer jeg ikke stoppe! Irriterende..

Forøvrig irriterer jeg meg voldsomt over grove skrivefeil og mat på butikken som ikke har næringsdeklarasjon :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe som irriterer meg grenseløst er når noen sier poleti, spesielt nyhetsankere. Klarer ikke dy meg, retter på alle som sier feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

jentene på instagram som hashtagger #eattogrow og #groforFAEN fordi de følger kristina andersen, men egentlig ikke har PEILING på hva som menes med eat to grow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd! Her kunne eg holdt det gående hele natta, minst!

-Ord delings feil.

-"Aldrig"

-Å få regninger (på papir)

-Å ikkje ha dekning på telefonen.

-Når det feiler deg eit eller anna og alle andre veit bedre og tror de har løsninga fordi hunden til bestemora til naboe til katten deres hadde noko lignende ein gang.

-Å gå i butikken, handle masse mat og komme heim/på jobb og finne ut at minst halvparten er gått ut på dato/muggla.

-Når du skal ta blodprøve og de som skal stikke deg sier "Nå kommer det ett liiiite stikk".

-Folk som plyster offentlig (serriøst, gå å dø!)

-Folk på treningssenteret som bruker apperatene som kleshenger, og ser sure ut når jeg flytter på dem.

-Folk i trafikken (stort sett alle andre enn meg)

-Folk som spiser pølse på styrkerommet :hungover:

-Ellers: Folk sånn generellt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk i trafikken som blir sint på meg, når JEG følger fartsgrenser(ala blinker med langlysene og ligger 2 cm bak). 60 km/t betyr MAX 60 km/t, ikke 70 +++(sikkert mange her inne som HATER meg i trafikken, men jeg har rett:p)

- Dobbeltmoralister

- Folk som unnskylder seg hele tiden ("jeg spiser bare godteri i dag", hver gang jeg møter dem, 3 dager i uka)

- Folk som spør meg om hvordan veganere får i seg protein

- Folk som spør meg om jeg ikke skal sole meg (er visst ikke lov til å være bleik i dette landet)

- Syklister i veien( spesielt 5 stykker som sykler på rekke så man ikke får til å kjøre forbi)

- Folk som klager på kjøringen min som ikke en gang har lappen

- Folk som ikke holder avtaler

- Folk med dårlige unnskyldninger (" Har ikke tid til å finne på noe med deg i neste uke fordi jeg skal bake en kake" JA, har fått høre det)

- Folk som skryter av seg selv ved å gjengi ting andre har sagt om/til dem

- Folk som skylder på overvekt/undervekt med lav/høy forbrenning

Alt jeg hadde nå i de sene nattetimer. Har nok enda mer å tilføye snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...