Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du ikke skjønt at som regel har jo folk så dårlig tid? Tidsklemma vettu... ;)

Den berømte tidsklemma er roten til alle problemer...

Hvis jeg har dårlig tid sitter jeg og klager for meg selv på sjåføren foran, og kommenterer hvor inkompetent og ubrukelig h*n er i trafikken. Pleier å funke! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig med gatemusikanter

Ikke når de etter to uker fortsatt kun klarer å spille "When the saints come marchin' in" på ustemt trekkspill og saksofon, og i haltende takt. Skulle tro at etter seks timer om dagen i en del uker at de hadde makta å få til den i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min. Ikke hvordan den ser ut, men hvordan den oppfører seg. Alt fra håndledd til nakke til ankler bare svikter meg en etter en.

Spesielt nå er jeg irritert fordi legen min sier jeg bør belage meg på å bruke sportstape i minst et halvår etter overtråkket jeg hadde for to uker siden. Får heller ikke trene før hevelsen går ned, ikke det at jeg får til heller med en vond og tullete ankel.

Synes evolusjonen kunne gitt oss litt kraftigere skyts for å bære vår egen vekt enn disse tynne tulleleddene som ikke tåler en dritt. Jeg vil ha ny kropp, denne er defekt.

*mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selv om det stadig er ting å poste i dagens glade for tiden, er det også mye som er IRRITERENDE......:mad::banghead::inpain:

* jentegjenger som okkuperer mattene på senteret med syklubb- prat.

* jobber i svømmehall, og folk som går gjennom resepsjonen i vått badetøy, isteden for å gå opp nærmest garderoben.

* feiebilen klokka 4 om natta.

* folk som vimer på fortauet...

* rom- leiren på Sognsvann (må bare si det....)

* vekter som viser forskjellige tall. (note to self...må lære meg å bruke samme vekta)

* når alle i kollektivet skal lage middag, akkurat når jeg skal.....

phu....:happy: da var det ukas utblåsning....

godt man aldri gjør noe irriterende selv :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Folk som ikke forstår noe av politikken til høyresiden i Norge, men som alikevel alltid skal være de mest vokale enda det stort sett alltid er dønn gjennomsiktig hvor de får meningene sine fra. "Haha, FrP går til valg på retten til å brenne sprit selv as" / "De skal kutte avgifter.. ja vel, hvor skal pengene gå fra? Vil du ikke ha gratis helsevesen og pensjonsordning? Lol az!!" :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke forstår noe av politikken til høyresiden i Norge, men som alikevel alltid skal være de mest vokale enda det stort sett alltid er dønn gjennomsiktig hvor de får meningene sine fra. "Haha, FrP går til valg på retten til å brenne sprit selv as" / "De skal kutte avgifter.. ja vel, hvor skal pengene gå fra? Vil du ikke ha gratis helsevesen og pensjonsordning? Lol az!!" :facepalm:

"Helse-Norge vil raseres om de blåe kommer til makt", fuk da gevernement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke forstår noe av politikken til høyresiden i Norge, men som alikevel alltid skal være de mest vokale enda det stort sett alltid er dønn gjennomsiktig hvor de får meningene sine fra. "Haha, FrP går til valg på retten til å brenne sprit selv as" / "De skal kutte avgifter.. ja vel, hvor skal pengene gå fra? Vil du ikke ha gratis helsevesen og pensjonsordning? Lol az!!" :facepalm:

Whatevz ;) det kan jo hende at 'folk', regner med du sikta til meg haha, forstår politikken til høyresiden i Norge og nettopp derfor er skeptisk? Ikke alle kan ha dine meninger. Jeg bryr meg ikke noe om sprit/lakrispipe-diskusjonen, det er bare jatt, alle partier har noen jattepunkt og det er media som overfokuserer på disse noe som er fordummende for hele valgkampen spør du meg. Det er de større konsekvensene av for eksempel innskrenkning av arbeidstagerrettighetene jeg misliker. Uansett, det er lov å være uenig og du kan, og skal *wink*, stemme det du vil og det du mener er best for deg og dine, så skal jeg gjøre det samme :) godt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatevz ;) det kan jo hende at 'folk', regner med du sikta til meg haha, forstår politikken til høyresiden i Norge og nettopp derfor er skeptisk? Ikke alle kan ha dine meninger. Jeg bryr meg ikke noe om sprit/lakrispipe-diskusjonen, det er bare jatt, alle partier har noen jattepunkt og det er media som overfokuserer på disse noe som er fordummende for hele valgkampen spør du meg. Det er de større konsekvensene av for eksempel innskrenkning av arbeidstagerrettighetene jeg misliker. Uansett, det er lov å være uenig og du kan, og skal *wink*, stemme det du vil og det du mener er best for deg og dine, så skal jeg gjøre det samme :) godt valg!

Nå skal vi vel ikke starte noen "Valgår!"-diskusjon her, men jeg er vel så bekymret for folks evne til å innovere og skape arbeidsplasser her til lands som for den enkelte arbeidstakers rettigheter. Staten kan ikke ansette alle, og om avgiftsnivået fortsetter slik det er ender vi til slutt opp som USA; et land som konsumerer, men ikke produserer noen verdens ting, der omtrent alle jobber med papirflytting (forsikringer, dagligvare og jus der borte, byråkrati og dagligvarer her). Alle kan ikke være lønnet av Stat og kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...