Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Nope, den ble slått sammen med en lik tråd av han over her. Må dessverre stikke. Ha en fortsatt fin lørdagskveld. Om du skulle lure på noe med min moderering kan du sende en PM

Hva skjedde med mine meldinger? Alle gangene du har ignorert meg? Hva med å starte å behandle folk likt, og ikke bare venner av deg?

Så kan du be stokkeland om å være mer konsekvent på modereringen sin i tillegg, at han lar dama løpe fritt rundt bare fordi hun er kjæresten er ganske trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne_
Nope, den ble slått sammen med en lik tråd av han over her. Må dessverre stikke. Ha en fortsatt fin lørdagskveld. Om du skulle lure på noe med min moderering kan du sende en PM

Men den lignende tråden ble jo også sensurert. Og min tråd ble opprettet først. Ble du redd da jeg skrev at jeg hadde printscreenet identifiseringen?

Og nei dette er ikke noe å ta på privat melding. Hvis diskusjon rundt modereringen av forumet egner seg kun som privat melding, så kan man liksågodt bare legge ned hele forumet og ta alt på pm. Kan ikke se for meg noe mer egnet tema for åpen debatt enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At regler blir holdt er ok, men at venner bryter regler og slipper billig unna? At ting blir sensurert når man er uenig?

Regler bør være like for alle, det er jeg enig i. Men jeg har aldri opplevd at folk blir forskjellsbehandlet, så kan ikke uttale meg.

Du mener tråden jeg nettopp laget som handlet om trusler, sensur og identifisering var sensurert med god grunn?

Jeg velger å stole på at moderatorteamet gjør jobben sin skikkelig, i og med at vedkommende som har laga kvalm på forumet i dag, også har gjort dette med flere kontoer de siste par ukene, kun for å ødelegge stemninga og slenge dritt. Så mener jeg at utestengelsen og sensuren var på sin plass. Trusler og identifisering er jeg enig i at var litt drøyt, men det har også Espen endra på, og unnskyldt. Det å lage en tråd som en reaksjon på dette er jo forståelig på en måte, men på den andre side helt unødvendig da man ikke vet hele saken alltid. De valgte nok å sensurere tråden fordi det var bakenforliggende ting som ikke alle på forumet er klar over, og det trenger ikke å bli noe styr utav det mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regler bør være like for alle, det er jeg enig i. Men jeg har aldri opplevd at folk blir forskjellsbehandlet, så kan ikke uttale meg.

Jeg velger å stole på at moderatorteamet gjør jobben sin skikkelig, i og med at vedkommende som har laga kvalm på forumet i dag, også har gjort dette med flere kontoer de siste par ukene, kun for å ødelegge stemninga og slenge dritt. Så mener jeg at utestengelsen og sensuren var på sin plass. Trusler og identifisering er jeg enig i at var litt drøyt, men det har også Espen endra på, og unnskyldt. Det å lage en tråd som en reaksjon på dette er jo forståelig på en måte, men på den andre side helt unødvendig da man ikke vet hele saken alltid. De valgte nok å sensurere tråden fordi det var bakenforliggende ting som ikke alle på forumet er klar over, og det trenger ikke å bli noe styr utav det mer enn nødvendig.

du er så naiv. Jeg får vondt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det er det. De som oppfatter det som sensur/maktmisbruk/konspirasjon-for-å-ta-meg-fordi-moderatorene-hater-meg fatter ikke at argumentasjonen deres er dårlig og til tider barnslig. De lager kvalm og dårlig stemning for andre. I tillegg blir de sure når de ikke får lov til det? Egoistisk og barnslig oppførsel kalles det.

Dette er en prinsippsak. La det være helt klart.

Reglene på forumet gjelder alle, og alle skal behandles likt. Dette er noe som absolutt ikke skjer, og jeg ser nesten daglig forskjellsbehandling. Skal folk bli behandlet dårligere siden de ikke slikker moderatorer opp i rumpa?

Saklige innlegg blir fjernet eller sensurert siden moderatorer er uenige med innholdet. Mange gode diskusjoner lider pågrunn av dette, siden 1-2 personer skal diktere og bestemme hva folk skal få lov til å si og mene. Hva kommer så til å skje med viktige diskusjoner når folk konstant er redde for å bli sensurert, eller at poster slettes? Vil ikke forumet lide som en helhet når folk ikke engang tør å si hva de mener i diskusjonene?

Det finnes grenser på hvor naiv man kan være. Du-gjør-meg-trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterende at enkelte mennesker ikke forstår at det går ann at mod's på lik linje med vanlige brukere her inne kan gjøre feil, de kan også ha andre ting å gjøre på en lørdagskveld enn å "krangle" på et internettforum.

at en tråd blir stengt er ikke ensbetydende med at den vil forbli stengt ,eller ikke blir tatt opp igjen når vedkommende som har blitt diskutert og anklaget har fått tid til å se på saken ( som vedkommende presiserte i første tråden ved dette temaet. ) At tilsvarende krangletråder blir stengt på lik linje er da helt naturlig spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterende at enkelte mennesker ikke forstår at det går ann at mod's på lik linje med vanlige brukere her inne kan gjøre feil, de kan også ha andre ting å gjøre på en lørdagskveld enn å "krangle" på et internettforum.

at en tråd blir stengt er ikke ensbetydende med at den vil forbli stengt ,eller ikke blir tatt opp igjen når vedkommende som har blitt diskutert og anklaget har fått tid til å se på saken ( som vedkommende presiserte i første tråden ved dette temaet. ) At tilsvarende krangletråder blir stengt på lik linje er da helt naturlig spør du meg.

Nå begår dem feil, på feil, på feil, gang, etter gang, etter gang. Men joda, jadda, såe, joda, er rimelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Poenget er at dette er en kritikk som har bygd seg opp over lang tid. Jeg påpekte det selv i en annen tråd for mange herrens måneder siden. Den identifiseringen med påfølgende sensur var bare klimakset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så får man håpe at de lærer av sine feil og at de tar det opp til diskusjon seg imellom og da.

Ja, er da lov å håpe. Har satt meg ned å skrevet en hyggelig melding til Espen, om dette som nå har skjedd, så jeg håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er da lov å håpe. Har satt meg ned å skrevet en hyggelig melding til Espen, om dette som nå har skjedd, så jeg håper det hjelper.

Det tror jeg nok helt sikkert blir satt pris på.

Jeg tror det er mange som har en lei tendens til å komme med drittslenging i hytt og pine uten og faktisk komme med noe konstuktivt, et forslag til hvordan ting kan gjøres bedre. Mod's kan gjøre feil, i steden for å kreve at de skal være perfekte eksemplarer så kan det jo hjelpe at folk faktisk tar seg tid til å komme opp med en løsning i steden for drittslenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg nok helt sikkert blir satt pris på.

Jeg tror det er mange som har en lei tendens til å komme med drittslenging i hytt og pine uten og faktisk komme med noe konstuktivt, et forslag til hvordan ting kan gjøres bedre. Mod's kan gjøre feil, i steden for å kreve at de skal være perfekte eksemplarer så kan det jo hjelpe at folk faktisk tar seg tid til å komme opp med en løsning i steden for drittslenging.

Joda, sant nok. Men dette er som sagt frustrasjon som har bygget seg opp over tid for enkelte, og da renner det fort over kantene for flere av oss fitnessblogg-brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en prinsippsak. La det være helt klart.

Reglene på forumet gjelder alle, og alle skal behandles likt. Dette er noe som absolutt ikke skjer, og jeg ser nesten daglig forskjellsbehandling. Skal folk bli behandlet dårligere siden de ikke slikker moderatorer opp i rumpa?

Saklige innlegg blir fjernet eller sensurert siden moderatorer er uenige med innholdet. Mange gode diskusjoner lider pågrunn av dette, siden 1-2 personer skal diktere og bestemme hva folk skal få lov til å si og mene. Hva kommer så til å skje med viktige diskusjoner når folk konstant er redde for å bli sensurert, eller at poster slettes? Vil ikke forumet lide som en helhet når folk ikke engang tør å si hva de mener i diskusjonene?

Det finnes grenser på hvor naiv man kan være. Du-gjør-meg-trist.

Spar meg for den nedlatende holdningen der. Det er sånne argumentasjoner som gjør at du ikke har evne til å debattere. Du rakker ned på andre sine meninger og latterliggjør dem. Det er ikke diskusjon, det er å hevde seg på andres bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...