Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tenkte vel kanskje at du hadde booket deg inn på et hotell i en av de rundt 20 byene som heter London i USA ;)

Ååå, haha! Visste ikke at det fantes byer som heter London i USA også, men skulle nesten ønske at det var den feilen jeg gjorde heller. Da kunne jeg liksom brukt det som unnskyldning i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit, Hva blir du irritert over i hverdagen?

Enten det er trenings relatert eller ikke, kom med det. :)

Haaater folk som skal rette på alt, eller kverulere på alt, og selv om det er rett, skal de fikse litt på det.

Er også forferdelig irriterende med folk som bryr seg alt for mye om noe, spesielt hvis det er litt sært, som vannpolo, og hvis du da prøver å endre tema etter at de har snakket i en time om det, så kontrer de med en rar vannpolo greie, som at "Du hadde sikkert ikke klart å holde pusten i over 21,4 sekunder, med en aquapro badehette og en aquatic bleball, som hydrerer vannsirkulasjonen"

Irriterer meg over ganske mye generelt, men det var det som har irritert meg mest i det siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg grønn over jenter som bare går på tredemølla i en halvtime eller en time, de spiser bare dritt mat. Og når jeg sier til dem at det de gjør ikke er godt nok og at får å få strammere kropp eller sprettrumpe eller hva målet er, så bør de begynne med styrketrening, så tror de at de kommer til å bli store og bulkete som Arnold Schwarzenegger. Kunne skrevet et eks antall styggere ord, men jeg tror dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matte R2.... karrer meg igjennom det. Huff, gruer meg til eksamen :( Prøver å være optimistisk, men når nesten hver eneste matteøkt ender opp i at jeg nesten ikke klarer å holde tårene tilbake, ja... Det er bare vanskelig. Og innviklet.

Jeg har det på samme måte med matte P1 og P2.. her får jeg igjen for å skulke skolen i 7.e klasse, privattimer i 9 og 10 klasse.. skjønner ikke en dritt og er 2 uker bakpå med lekser og oppgaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte med matte P1 og P2.. her får jeg igjen for å skulke skolen i 7.e klasse, privattimer i 9 og 10 klasse.. skjønner ikke en dritt og er 2 uker bakpå med lekser og oppgaver...

Her går det på at læreren jeg hadde på vg3 spurte om jeg var dum siden jeg ikke fikk til noe... Så her går det ikke i at jeg har skulka eller noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det på at læreren jeg hadde på vg3 spurte om jeg var dum siden jeg ikke fikk til noe... Så her går det ikke i at jeg har skulka eller noen ting.

Var ikke ment sånn :) sa bare hva jeg fikk igjen på, og for å ha dårlig tallforståelse fra før av. Sliter med å forstå de reglene som skal læres først.. men uansett; passe dårlig av den læreren og jeg ville klagd på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...