Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenter som nekter å i det hele tatt PRØVE en økt med styrketrening, fordi de er overbevist om at de kommer til å bli seende ut som menn. I don't even.. Hadde de bare visst hvor mye det skal til for at en jente skal bygge muskler, hadde de kanskje innfunnet seg ved knebøystativet fortere enn svint ;)

Hadde jeg visst hvor mye arbeid som skal til så hadde jeg starta den dagen jeg kunne gå. De jentene som hardnakket påstår at de blir store må gjerne sitte hjemme for min del. Mer plass på senteret til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg visst hvor mye arbeid som skal til så hadde jeg starta den dagen jeg kunne gå. De jentene som hardnakket påstår at de blir store må gjerne sitte hjemme for min del. Mer plass på senteret til meg.

Hehe, helt enig! Har en håndfull jenter som dag etter dag løper innbitt på mølla eller spinner rundt på ellipsemaskinen i timesvis på senteret der jeg trener, og de syns jeg faktisk synd på. Er ikke alle som vet om styrketreningens fantastiske effekter - de er faktisk noe man må oppleve og ikke bli fortalt! Det hadde spart dem for mange timer unødvendig trening. Ble frelst første gang jeg tok i en vektstang og har omtrent ikke trent annet siden (y)

Men for all del, jeg trives i den testosprengte delen av treningssenteret der gutta befinner seg, og om jeg får ha dem for meg selv så skal jeg ikke klage! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt enig! Har en håndfull jenter som dag etter dag løper innbitt på mølla eller spinner rundt på ellipsemaskinen i timesvis på senteret der jeg trener, og de syns jeg faktisk synd på. Er ikke alle som vet om styrketreningens fantastiske effekter - de er faktisk noe man må oppleve og ikke bli fortalt! Det hadde spart dem for mange timer unødvendig trening. Ble frelst første gang jeg tok i en vektstang og har omtrent ikke trent annet siden (y)

Men for all del, jeg trives i den testosprengte delen av treningssenteret der gutta befinner seg, og om jeg får ha dem for meg selv så skal jeg ikke klage! :D

Just det! Vi skal ikke klage. Det er jo uansett vi som sitter igjen med dat ass og ikke skinny-fat ass :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir bedt om å "spørre først" om å få bruke ab-weelen på senteret bare fordi han som tydeligvis "eide" det hadde vært borte hvertfall fem min, og plutselig bestemmer seg for å komme tilbake bare for å kjefte på meg fordi, oi, jeg brukte ett av de to ab-weelene som finnes på senteret! Er-det-mulig!? Virkelig! o_O:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir bedt om å "spørre først" om å få bruke ab-weelen på senteret bare fordi han som tydeligvis "eide" det hadde vært borte hvertfall fem min, og plutselig bestemmer seg for å komme tilbake bare for å kjefte på meg fordi, oi, jeg brukte ett av de to ab-weelene som finnes på senteret! Er-det-mulig!? Virkelig! o_O:mad:

Seriøst?! Hva sa du da? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble helt satt ut, og sa at det var jo ikke noe problem, når det fantes to. Men han fortsatte å male på om at jeg ikke kunne gjøre sånt, da måtte jeg spørre osv... skikkelig douche :finger: også bare "ha en fin dag" o_O merkelig skapning rett og slett :huh:

Jøss. Noen folk er ikke skikkelig skrudd sammen i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinkle skolegutter som oppukerer det lille styrkerommet vi har på den lille plassen jeg bor på, uten å løfte en flis og sure kjerringer som mener du skal hive i deg hele kakefatet (som egentlig ikke en gang frister) på jobben på en helt vanlig mandag.

Vi har alle vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at det er svært få yrkesgrupper som kan fostre opp sosialt snåle psykopater bedre enn serviceyrker - kundeveilleder spesielt ;) Så her er noen av tingene som forsurner tilværelsen min;

1) "Ja, jeg skal ha det og det og det, også kan du... slenge på nokken rabatta". En evig slager som jeg ser komme mange minutter før de faktisk sier det. Sunnmøringer ass (jeg er halvveis fra Ålesund selv, så jeg har lov til og si det. Stereotyper finnes av en grunn ;)

2) "hæ? ingen rabatter? jooo, noooen rabatter kan du gi meg fordi [insert random idiotisk grunn, som at sola skinner eller det er et halvt år til jul]." Argh! Jeg sa NEI!

3) Arbeidsplass som ikke vil betale for truckførerbeviset mitt, men ikke klarer å styre sin begeistring for og bruke det når jeg har tatt det, betalt av egen lomme. Riiiiight.

4) Wannabe-gorillaer som røsker til seg EZ-stenger uten klemmene, og presterer å slenge plater over alt. Spesielt en 10 kg rett på storetåa mi. Fuck you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...