Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er litt trist jeg. SÅ mange mennesker som elsker å trene og spise på og samme sted så er det apocalypse på gang. Kan ikke alle bare bli venner? :grumpy:

Jo, sant nok, men det er ikke alle som kan være venner over tid.:)

Edit: Vil du være vennen min wombat?:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg for den nedlatende holdningen der. Det er sånne argumentasjoner som gjør at du ikke har evne til å debattere. Du rakker ned på andre sine meninger og latterliggjør dem. Det er ikke diskusjon, det er å hevde seg på andres bekostning.

Like nedlatende som på forrige side der du ber folk om å stikke til et annet forum, bare fordi du ikke er enig med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan du be stokkeland om å være mer konsekvent på modereringen sin i tillegg, at han lar dama løpe fritt rundt bare fordi hun er kjæresten er ganske trist.

Hva snakker du om? Vi har fjernet bilder av personen du sikter til, men godt forsøk (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like nedlatende som på forrige side der du ber folk om å stikke til et annet forum, bare fordi du ikke er enig med dem?

Fordi det medlemmet snakket negativt om dette forumet til fordel for myrevolution. Det har hun gjort flere ganger. Da kan hun faktisk bare stikke dit om hun mistrives her. Hva er vitsen i å være her om du ikke liker deg her. Samme gjelder alle som sprer negativitet her. Dra til de plassene du syns er greie og så lar du være å logge inn her bare for å oppføre deg som en drittsekk.

I tillegg så er jeg medlem på myrevolution selv hvor hun opprettet en tråd for å spre dritt om fitnessbloggen. Toppen av modenhet.

Alt dette fordi en fyr ikke fikk lov til å legge ut nakenbilder av kroppen sin? Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det medlemmet snakket negativt om dette forumet til fordel for myrevolution. Det har hun gjort flere ganger. Da kan hun faktisk bare stikke dit om hun mistrives her. Hva er vitsen i å være her om du ikke liker deg her. Samme gjelder alle som sprer negativitet her. Dra til de plassene du syns er greie og så lar du være å logge inn her bare for å oppføre deg som en drittsekk.

I tillegg så er jeg medlem på myrevolution selv hvor hun opprettet en tråd for å spre dritt om fitnessbloggen. Toppen av modenhet.

Alt dette fordi en fyr ikke fikk lov til å legge ut nakenbilder av kroppen sin? Herregud.

Leker du uvitende med vilje? Eller mangler det litt hos deg?

1. Den store diskusjonen idag ble trigget pga ulovlig offentliggjøring av anonymitet. Navnet som ble offentliggjort var i tillegg en uskyldig person som ikke hadde noe som helst med dette her å gjøre.

2. Ulovlig trussel og utpressing mot arbeidsgiver og familie. Dette er en ekstremt stor sak, og begge sakene en gyldig grunn til politianmeldelse av Espen Lund.

3. Forskjellsbehandling, ubegrunnet selektiv struping og sensur av diskusjoner over lang tid. Noe av den verste sensureringen jeg noensinne har sett på et forum. Hvordan skal man kunne diskutere når poster konstant blir slettet og sensurert?

4. Utestengelse av brukere uten grunn, uten noen begrunnelse, og ignorering av PM og mail.

Hvordan du fikk alt dette til å handle om nakenbilder er helt uforståelig. Dette er en prinsippsak.

At jeg faktisk må sitte og konstant trykke på printscreen i tilfelle poster blir slettet viser bare hvor ekstrem modereringen på forumet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leker du uvitende med vilje? Eller mangler det litt hos deg?

1. Den store diskusjonen idag ble trigget pga ulovlig offentliggjøring av anonymitet. Navnet som ble offentliggjort var i tillegg en uskyldig person som ikke hadde noe som helst med dette her å gjøre.

2. Ulovlig trussel og utpressing mot arbeidsgiver og familie. Dette er en ekstremt stor sak, og begge sakene en gyldig grunn til politianmeldelse av Espen Lund.

3. Forskjellsbehandling, ubegrunnet struping og sensur av diskusjoner over lang tid. Noe av den verste sensureringen jeg noensinne har sett på et forum. Hvordan skal man kunne diskutere når poster konstant blir slettet og sensurert?

4. Utestengelse av brukere uten grunn, uten noen begrunnelse, og ignorering av PM og mail.

Hvordan du fikk alt dette til å handle om nakenbilder er helt uforståelig.

At jeg faktisk må sitte og konstant trykke på printscreen i tilfelle poster blir slettet, viser bare hvor ekstrem modereringen på forumet er.

Navngitt forumbruker (ripped freak, davos, molon labe osv) la ut naken bilder av seg selv, ble banna. Spamma ned forumet gjentattet ganger og ble banna for det. Starta steroidetråden i kveld for å henge ut moderatoren som banna ham. Er det så vanskelig å forstå? Doping hylekoret slengte seg på tråden som hør og bør, og stemninga ble kjip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navngitt forumbruker (ripped freak, davos, molon labe osv) la ut naken bilder av seg selv, ble banna. Spamma ned forumet gjentattet ganger og ble banna for det. Starta steroidetråden i kveld for å henge ut moderatoren som banna ham. Er det så vanskelig å forstå? Doping hylekoret slengte seg på tråden som hør og bør, og stemninga ble kjip.

Da kan jeg informere at utestengelsessakene ikke bare gjelder ripped freak/davos, men også meg og flere andre. Det er tydelig at det er begrenset hva du greier å ta til deg av informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg informere at utestengelsessakene ikke bare gjelder ripped freak/davos, men også meg og flere andre. Det er tydelig at det er begrenset hva du greier å ta til deg av informasjon.

Syns ikke synd på dere. Dere vil bare slenge dritt og tar hver eneste mulighet dere får. Dere fortjener å bli utestengt, men det ser dere ikke. Ignored.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke synd på dere. Dere vil bare slenge dritt og tar hver eneste mulighet dere får. Dere fortjener å bli utestengt, men det ser dere ikke. Ignored.

At du bagatelliserer trusler og utpressing er ikke annet enn trist, hvor naiv og trangsynt går det an å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Den store diskusjonen idag ble trigget pga ulovlig offentliggjøring av anonymitet. Navnet som ble offentliggjort var i tillegg en uskyldig person som ikke hadde noe som helst med dette her å gjøre.

Uskyldig person? Er det ikke snakk om samme person som har systematisk spammet dette forumet i et par uker nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du bagatelliserer trusler og utpressing er ikke annet enn trist, hvor naiv og trangsynt går det an å bli?

Trusler og utpressing du. Vri på ordene er du god til hvertfall. Hvis en person benytter arbeidstiden sin til å spre spam på et forum, er det ikke da berettiget å kunne varsle arbeidsgiver? Det var vel nylig en statoilansatt som mistet jobben sin grunnet netthets. Burde jo være noen likehetstrekk med denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du bagatelliserer trusler og utpressing er ikke annet enn trist, hvor naiv og trangsynt går det an å bli?

Hvorfor tillates du å fortsette med slike uttrykkelig nedlatende og nedsettende innlegg? Hvor er moderator i dette tilfellet?

Er det ulovlig å publisere identiteten til en som gjentatt vandaliserer et internettforum (fysisk representert som elektriske signaler på et datasystem og dermed fører til utilsiktet, unødig trafikk og belastning) og skaper merarbeid for de som drifter dette og fremme et ultimatum om videreformidling hvis ikke pøbelaktiviteten avsluttes?

1) En er ikke anonym på Internett, du legger fra deg spor til enhver tid.

2) En har ikke noen uinnskrenket rett til aksess eller ytring på dette forumet eller Internett som sådan.

Å omtale dette som en ekstremt stor sak er tiårets overdrivelse. Dersom adjektivet ekstrem kan benyttes her lurer jeg på hva du etterlater til langt mer prekære situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusler og utpressing du. Vri på ordene er du god til hvertfall. Hvis en person benytter arbeidstiden sin til å spre spam på et forum, er det ikke da berettiget å kunne varsle arbeidsgiver? Det var vel nylig en statoilansatt som mistet jobben sin grunnet netthets. Burde jo være noen likehetstrekk med denne saken.

Varsle arbeidsgiver OG familie? Er ikke dette en trussel? Jeg har ikke vridd på noe som helst, det er bare å ta en titt selv, det er to tråder hvor dette er dokumentert.

Igjen blir dette bagatellisert. Jeg skal ikke legge meg opp i dette da dette er et juridisk spørsmål hvis man går videre med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autosensur for visse linker ja :p Da inviterer jeg alle som vil diskutere trusler og sensur å gjøre det på off topic-delen av et visst rivaliserende forum som begynner på M.

Blir vel sletta dette og :(

Slutt å mas da om de greiene her da for faen. Hørt nok fra deg nå.

Du må ikke være her.

Vi har det jammen godt i Norge, når vi kan klage så mye på et forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...