Gå til innhold

Chillestad

Medlemmer
  • Innholdsteller

    55
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Chillestad

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 27. april 1992

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. 3 ganger i uken, over 6 uker Snordskog Ingen form for løping, men diverse hopp/spenst øvelser er involvert!
  2. Interessert i et gratis treningsprogram for bedre Spenst og Kraftutvikling? https://instagram.com/p/zPcdTtnsFs/?modal=true Jeg søker testpersoner som har lyst til å øke sitt vertikale hopp samt sin egen hurtighet. Spiller ingen rolle med kjønn og alder, men du må ha tilgang til et gym, og ha kunnskap/erfaring med de fleste baseløftene/flerleddsøvelser. Treningsprogrammet vil vare I 6uker, med før og etter test. Oppstart om 1 uke, altså 02.03.2015. Ta kontakt, evt via mail: [email protected]
  3. Et godt tips for å lære seg riktig teknikk i Pullups kan være og starte (også oppvarming hvis du sliter med å få til mange nok reps) med nedtrekk. Topp for å få inn selve draget, og lære deg og få skuldra dratt bakover og klemme skuldrene sammen bak for å oppnå størst kontraksjon. Prøv også å holde brystkassa høyt opp mot stangen, isteden for den "vanlige militær pullupsen", her sliter de fleste med forover roterte skuldre..
  4. Ta bort klokka, så blir crossfit meget bra Bra konsept og fin treningsform!
  5. Idrettsvitenskap ved HIT
  6. Er så sjef han der Skikkelig motiverende!
  7. 2 rugbrød skiver, en halv 500g naturell yoghurt(laktose fri) med masse havregryn bitte litt syltetøy og en scoop med proteinpulver oppi Knall
  8. Kunne sikkert spist mange mange kilo før jeg ble lei eller kvalm, kunne faktisk levd på sjokolade om det var mulig..
  9. Helt enig! Folk bruker det som en unnskyldning, litt som når det kommer artikler om at sjokolademelk er sunt etter trening. Er ikke uenig det, men spiser man kun crap generelt gir det liten effekt.
  10. http://www.side2.no/helse/article3704985.ece Jahaaa
  11. "Liten" bump kanskje...meeeen kom inn på Idrettsvitenskap i Bø, noen andre her som gjorde det samme?
  12. Sånn vil jeg se ut og være.
  13. Det meste der jeg må bruke min egen kroppsvekt etc Dips, pushups, muscleups, chins for og nevne noen av 100 ting en kan gjøre med egen vekt!
×
×
  • Opprett ny...