Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Okei, har en til..... Men det er så pinlig og ikke for sarte sjeler, så hvis dere ikke tåler litt jentehistorier her, advarer jeg dere til å ikke lese videre.. Men, skal prøve å formulere meg så skånsomt som mulig likevel :p haha

Lå nede på rommet mitt da jeg bodde hjemme, sammen med kjæresten. Hadde vært sammen en 1-2 år og var fortsatt temmelig oppå hverandre :p haha. Well, long story short, sov bare med hvite sokker på, ja, jeg vet, temmelig kledelig etter kveldens økt. Vet ikke hvorfor, det bare ble sånn. Anyways, så hadde jeg regnet med å få besøk av tante rød en gang snart, men tenkte ikke noe særlig over det.

Våknet neste morgen, og måtte veldig på do. Kjæresten skulle til å reise seg for å bli med, mens jeg hadde kommet meg opp og syns det var rart at jeg følte meg så rar. Oi, tenker jeg. Mensen. Nei...?

Long story short, jeg har aldri sett hvite sokker SÅ røde og jeg skal ALDRI igjen sove bare med sokker og jeg skal ALDRI mer undervudere mensen, for den kommer på de mest TEITE tidspunkter.

Min stakkars, forsåvidt også, nåværende mann har ALDRI ledd så mye, og jeg tror jeg ødela noen mageruter for han... De må ha gått i stykker, har aldri vært så flau og han har ALDRI hatt det så morsomt på min bekostning....

Gode tider, Herkules , eller hva syns du ............... ? :blush: ........ :D

Stakkars deg!!

Promping er en ting,,, det blir som regel gøy! Men mensen!!! Det er enten vinn eller forsvinn! Heldig for deg at du hadde funnet en kul mann!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette begynner aa bli en stund siden, men av kleineste oyeblikk kommer denne hoyt.

Hadde med meg dama paa hyttetur med familien, var vel foerste ordentlige kjaeresten og vi var rundt 15-16.

Vi hadde akkurat begynt med sex og jeg hadde tatt med meg noen kondomer for vi haapte at vi kunne lure til oss noen hyrdestunder paa denne turen. Det klarte vi, men problemet var at den ene natta sprakk den ene kondomen. Dette fant vi ikke ut foer etter seansen var over og det brytter ut mildt sagt panikk blant oss. Vi proever aa tenke paa mulige loesninger og til slutt blir det til at jeg maa manne meg opp til aa gaa inn og vekke mamma og pappa og fortelle de hva som har skjedd saa vi kan dra og skaffe angrepille i morgen. Tingen er det at naermeste plass aa skaffe seg det er 45 min kjoeretur fra hytta. Utrolig pinlig kjoeretur neste morgen for aa si det mildt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien var på tur til London, og vi hadde akkurat vært ute og spist for å feire pappas bursdag. Jeg og søstra mi gikk opp trappene først, men mamma og pappa skulle komme rett etterpå. Vi tenkte vi kunne skremme dem litt for gøy, og gjemte oss bak en vegg. Da vi hørte noen gå i trappene, hoppet kun jeg frem og skrek "Wrææææ!!!". Stakkars vaskemannen fikk seg litt av et sjokk... Det kan også nevnes at jeg var hele 17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke helt hvilken klasse jeg gikk i, men det var i hvert fall en gang i løpet av ungdomsskolen. Vi hadde lesetime i norsken og jeg og noen kompiser fant ut at vi skulle ligge opp mot veggen i enden av klasserommet, med skolesekkene våre som støtte. Læreren ba oss som vanlig være stille slik at vi kunne konsentrere oss om lesingen og ikke forstyrre hverandre.

Etter hvert kjente jeg at magen var litt vel oppblåst og klar for å slippe fra seg en dose med luft, så jeg holdt meg så hardt alle musklene i kroppen maktet. For å gjøre ting litt mer behagelig satte jeg meg opp, akte rumpa litt bakover og skulle til å lene meg bakover mot veggen igjen. I løpet av disse to sekundene hadde sekken min sklidd ned og befant seg ikke slik jeg hadde ligget på den til å begynne med. Så i det jeg lener meg bakover med ganske god fart, som sekken skulle ta imot for, slår jeg hodet med et hardt smell mot veggen. Alle får med seg smellet og snur seg mot meg for å få med seg hva som skjedde. Møtet mellom bakhodet og veggen gjorde selvsagt vondt, så jeg kommer med et lite klynk, glemmer å holde meg og slipper tidenes promp.

Og tro meg; dette var ingen vanlig promp. Det drønnet i veggene så høyt at jeg er sikker på at klassen i rommet ved siden av hørte det. Om noen hadde hatt en seismograf i nærheten hadde den garantert slått godt ut på Richters skala.

Jeg blir sjeldent flau, men dette tok kaka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en historie fra jobb..

Satt og jobba ved maskinen som vanlig, satt da på et felleskontor med 4 stk.

Jeg og "utførende" sitter rett overfor hverandre, og de andre 2 bak han igjen.

Ut av det blå slipper han en braker uttav en annen verden. Jeg ser med en gang at han blir litt paff, og at de andre snur seg mot oss. Det første som da skjer er at vi 2 peker rett på hverandre for å dele ut skyld, og alle sammen bare bryter ut i latter og "hva faen?!?".

Han innrømte det lattermildt et halvt minutt etterpå og klarte å hikste fram: "men, de skullj jo vårrå ein smygar!"

Historien om den store smyger har gått siden da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hver høstferie har vi en festival her i byen, der folk fra MYSA(en organisasjon i Nairobi, Kenya) kommer på besøk. Pappa har alltid jobbet med det så vi har pleid å ha folk boende hos oss. Her kommer en nydelig historie fra da vi fikk besøk en gang:

Jeg hadde vært på volleyballtrening, og skulle kjappe meg gjennom dusjen før han som skulle bo hos oss kom. Etter dusjen drar jeg på meg bukse, og en sånn bh for folk som ikke har pupper men som synes det er kult å gå med bh og tar med meg en t-skjorte som jeg tar på meg mens jeg løper ned trappa. Jeg kommer inn på kjøkkenet med t-skjorta over ansiktet sånn at jeg ikke kan se og spørr "Når kommer han?" Jeg drar t-skjorta på, og der sitter han. Jeg trodde jeg skulle synke ned i jorda. Det endte med at jeg trakk meg tidlig tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen men kan ta noe av d gamle :p

jeg å en kompis var på Egon Tyholdtårnet, som de fleste vet så går gulvet rundt så man har utsikt over hele byen. en runde er vell 15min. så prestere jeg å si: "jævlig bra at de har klart å fått værden te å gå rundt oss" xD d va i 07 får enda høre d ><

herre her var i januar og jeg skulle til gran canaria mandagen etter. det snødde mye å var glatt. ca. 30min senere så klarte jeg å prestere å si: "håper at flyet ikke spøler seg fast, på mandagen" ><

etter det vart æ "proud member of IQ mafia"

var på fest en gang for flere år siden. der jeg fant ei, å vi lånte soverommet til hu som hadde festen. midt under akta kommer 3 andre gutter å satte seg til rette å små ronket mens de så på. etter ei stund kasta æ de ut, så kom hu som hadd festen med elskern å begynte med sex ved siden av oss xD

Lasse da, æ va nå faktisk kjæreste med fyren ! :p Men siden du oute mæ, får du en i retur mr sex på saueskinnet sønnen min i rommet hans med ei random berte, det va ett syn å sjå dåkk jaga naken over t ett anna rom ;)

Btw, mitt soverom e mitt, vil æ ha sex så gjør æ det uansett kæm som e innpå dær hehe xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ett par pinlige selv, sånn i farta.

Når jeg i full lystgassrus følte behovet for å fortelle mamma hva fisting var under fødselen til sønnen min. Meg: "dæven d hær må vær som å bli fista det". Mamma: " ka e fisting???". Meg: Jo d ska æ fortæll dæ, det e når nånn trøske nævven oppi høna på dæ" ! -.-

Eller da jeg satt å chattet med mamma og kjæresten min samtidig på facebook, jeg skulle skrive noe til han rett etter jeg hadde skrevet til henne. Vi har en liten småintern greie, så vi tuller en del om slappe dåser og små snopper osv. Jeg skrev noe slikt som: Hvis du kan leve med den slappe dåsa mi, så kan jeg vel overleve med den lille snoppen din å xD .....

Og innså at jeg hadde sendt det til mamma istedet for kjæresten min ... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en til, dette var forsåvidt mer awkward for de andre berørte enn det var for meg, men kan alltids dele ;)

Sønnen min har tynne slimhinner i nesen, noe som gjør at han blør neseblod akkurat når det passer nesen hans og i de verst tenkelige situasjoner, det skal ikke mer til enn at han piller litt, dulter i noe eller gråter litt, så fosser blodet, og enkelte ganger fosser det uten noen som helst forståelig grunn.

Vi stod på torget i Trondheim en dag, jeg en venninne og sønnen min. Foran Rema begynner han såklart å¨blø neseblod, såpass at det blir en slik stor blodflekk på asfalten. Venninnen min løp inn på Rema for å hente papir mens jeg ventet med sønnen min og bøyde hodet hans bakover for å prøve å stoppe neseblodet.

Så står jeg der da, med rosa hår, masse tatoveringer, piercinger og en sønn som fossblør. Og klart folk glaner, jeg er ikke dummere enn at jeg skjønte hva DE trodde. Bort til meg kommer det to vektere og bare: jaha hva skjer her da? Jeg ble så irritert at jeg svarte: jeg har banka sønnen min ser du vel, gjør det hver dag jeg bare i tilfelle han tenker å finne på noe galt, gjør ikke dere det til barna deres?? De innså ganske fort at de hadde trukket forhastede konklusjoner og det viste seg at en dame hadde varslet dem i den tro at jeg var årsaken til at sønnen min blødde...

Jepp, ganske kleint, for dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen her, men ikke riktig så ille for meg kanskje.

Var i karibien og svømte med delfiner, og hadde på meg en bikini hvor trusa begynte å bli slakk i strikken. Vi holdt i finnen til delfinen og føk bortover bassenget i super speed, og rett som det var ble bikinitrusa dratt av. Kjente at den havna nede ved anklene så jeg tviholdt slik at den ikke skulle flyte rundt i bassenget. Takk og lov for styrketrening, jeg klarte å holde trusa igjen til delfinen var ferdig å svømme. Var rask som lynet å dra den på igjen før neste triks med delfinen. Har ingen ide om noen så hva som skjedde. Det ble både filmet og tatt bilder og masse folk som stod og så på mens de ventet på deres tur :p

Lærepenge: Ha alltid på stram bikinitruse ved vannaktiviteter.

Full fart truseløs :/ Men fikk den akkurat på igjen før dette puh...

[ATTACH]91688[/ATTACH][ATTACH]91689[/ATTACH]

Herlig:D Tenkte med eeen gang på dette med delfiner og sex jeg..haha...for de har jo sex som oss mennesker..etter lyst..og de humper alt de kan finne også..altså,ikke at folk gjør det men de har tendens til å prøve å humpe på folk som svømmer med de har jeg hørt:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, her er ett annet "this is awkward moment" .

Jeg var i London med familien og engelske venner av familien og vi dro innom en tesco butikk (matvarer og div) og mamma skulle kjøpe vin til oss og vi gikk til vinhyllene sammen moren til min gode engelske veninne og lette etter viner vi kunne nyte på kvelden. Mammaen min er ikke helt stø i engelsk kan du si og sier mye feil og mye dumt og denne gangen var ikke ett unntak. Denne gangen lurte hun på om det var skrukork på vinen og om hun kunne skru på toppen for åpne og nærmest roper over til moren til veninnen min som sto litt lengre bort... " DO I NEED TO SCREW?" og vi vet jo at denne setningen kan ha flere betydninger og denne gangen ble den oppfattet som noe seksuel da det sto en del menn å så på viner også..

Jeg forklarte mamma at det ikke var rett måte å si det på og måtte pent forklare til mannfolka ved siden av at hun ikke er særlig god i engelsk. Vi brøt ut i latter alle sammen etterpå og skrukorkvinen ble med hjem.. :)

Randi :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, mye å velge mellom. Siden dette er et treningsforum må jeg nesten ta noe som har med trening å gjøre.

Jeg står opp og tar på meg boksershorts. Den er det hull i rundt Balleland, men jeg driter litt i det. Det var tross alt søndag. Jeg rusler bort på treningssenteret, får på meg noen joggebukser og setter i gang med treningen. Etter ca. 30 minutter kjenner jeg at det var sykt luftig nede ved ekvator-området på kroppen, og tenker det har en sammenheng med at jeg har hull i bokseren. Riktignok, det hadde det. Det samme hadde det digre hullet i joggebuksen som jeg ikke hadde oppdaget før der og da, noe som betyr at jeg hadde trent, liggende og sittende, i godt over en halvtime uten å ha merket at flesteparten mest sannynlig hadde sett utstyret henge og slenge gjennom en joggebukse og bokser med hull i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på vors med en stor gjeng. God stemning osv.

Long story short, våkna på dass på en kebabsjappe i byen, huska fint lite om hvordan jeg kom meg dit. I ei joggebukse. Som ikke var min. Samme med genseren. Hadde ikke mobilen med meg, hadde ikke penger. Bodde heldigvis langt nok unna til at det var for langt å gå uten jakke, så jeg fikk gleden av å spørre randoms på gata om å låne mobil..

Dagen etterpå fikk jeg se deler av kvelden som var filmet av min gode kompis :banghead:

Herregud... Det må ha vært tidenes fylleangst...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awkward shit happens J

Det begynner å bli en stund siden dette skjedde, men husker det var en smule awkward. Jeg hadde en veninne på besøk, og av en eller annen grunn jeg ikke husker måtte hun låne pc`en min. Jeg er på kjøkkenet for å finne noe å drikke, og plutselig høer jeg ”oi”, og hun småler litt, før det blir stille. Jeg lurer på hva som skjer og rusler inn for å se hva hun kikker på. Når jeg kikker ned på pc skjermen sitter hun å scroller nedover en mappe med bilder av undertegnede. Dere kan sikkert gjette hva slags bilder det var, men de var kanskje ikke så ulike mange av poseringsbildene man ser her inne, men uten klær og både med og uten ”pump”! Når hun oppdager at jeg er tilbake lukker hun mappa, og stemningen blir noe trykket………. Pinlig..

Moralen er: Gjem bilder du ikke vil andre skal se godt, og ikke under mine bider

Jeg har en annen historie også, som også handler om nakenhet, men som heldigvis er mest awkward for den andre parten. På senteret jeg trener var det en fyr i midten av 40 åra som trente ofte, og naturlig nok ble vi etter hvert på hils og snakket litt sammen. Han var en strengt tatt en hyggelig fyr, men utrolig kjedelig og ensporet. Han var av typen du etter hvert prøver å unngå, fordi du vet at hvis dere først begynner å snakke så gir han seg aldri. Det har seg slik at jeg har aldri vært spesielt sjenert, og frekventerer av og til strender hvor man kan velge å få sol på hele kroppen. En flott sommerdag for et par år siden ligger jeg og fruen på HUK og får litt sol på kroppen ikledd Adams og Evas drakt. Jeg kan for øvrig legge til at fruen var litt sjenert til tider, og det å sole seg naken var ganske nytt for henne. Siden det var såpass bra vær var det ganske folksomt. Jeg ligger å leser, når jeg oppdager at ingen ringere enn min ”venn” fra gymmet er på vei rett mot oss. Han har selvfølgelig oppdaget meg og kommer bort for å slå av en prat. Det gikk som det måtte gå. Han setter seg ned på huk og setter i gang. (ed. Han hadde selvfølgelig samme antrekk som oss). En ting er å måtte lide seg gjennom en ti minutters smaltalk på trening, før man kan late som man må gå, verre er det når du ligger på et pledd og ikke har noe sted å rømme. Verst var det selvfølgelig for dama som naken måtte introduseres for en fremmed mann, og like naken mann, og attpåtil konversere med ham. Det var en smule awkward for henne i starten, men etter noen minutter var det han som fikk problemer. Hvorfor er ikke godt å si, men dama mener selvfølgelig det er henne fortjeneste, for plutselig begynner det å skje ting hos fyren, og før han rekker å avslutte samtalen og trekke seg tilbake er flagget på vei oppover og stanga stiv for å si det slik. Vi ligger flirende igjen mens han er på vei bort i lett jogg.

Merker det blir mye nakenhet her nå, men får avslutte med en som skjedde for et par uker siden. Denne var awkward for begge involverte parter. Jeg er nettopp ferdig i dusjen på gymmet, har tørket meg og står foran skapet. Jeg hører døra slå igjen og at noen kommer gående gjennom garderoben, og stopper et lite stykke unna. Jeg ser ikke hvem det er siden skapdøra blokkerer. Jeg tar ut en bokser og står med begge beina i bokseren når jeg kikker opp. Akkurat da kikker også dama som har gått inn i feil garderobe opp fra mobilen hun har stått å tastet på. Forøvrig ei som trener der regelmessig og som jeg har sett flere ganger. Selv om jeg ikke er sjenert så blir man rimelig satt ut når man plutselig oppdager noen et sted hvor man absolutt ikke hadde regnet med å treffe noen. Verst var det nok for den stakkars dama som ble sprut rød, mumlet en unskylding og forsvant som en strek ut av rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte hender det at jeg er litt fjern(lost in space) når jeg prater med andre, så har kommet med noen gullkorn nå og da.

Satt i fjord vinter å pratet med ei venninne, om hvem som var stesøsken, helsøsken av henne osv..

Så presterer jeg å si: Har morra di og faren din noen unger sammens da? Djises, sier jeg bare..

så hendte det en gang i fjord vinter.. Jeg og en gjeng med gutter fra klassen satt sammen og gjorde noen oppgaver alene. Jeg merket jo at jeg hadde luft i magen, men prøvde å holde meg så lenge som mulig. Så skjer det: Jeg må nyse, og jeg prøver for alt det er verdt å holde nysen inne, men det funker ikke, og jeg presterer å fise foran kompisene mine. Jeg ble så flau at jeg begynte å grine, mens de satt der å lo, så klarte jo en annen kompis å fise opp i all den derre fliringa, da måtte jeg bare le. Så endte opp med at alle satt sammen og lo. Men jeg skjemmes fremdeles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Presterte å kalle en karibienbror som jobber på mariaen der jeg bor for boy. Det var ikke meningen, jeg har vært så livredd for å gå på den smellen så det måtte jo skje :(

"The boy at the reception told us to go to slip 13, but its taken".

For de som ikke vet, "boi" er ekstremt rasistisk og henviser til slavetiden. Man kaller ingen med brun hud over 5 år for boi, særlig ikke i karibien og USA. Kunne liksågodt bedt ham gå og plukke meg noe bomull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sitter på trikken og en superhipster sitter ved siden av en innvandrergjeng som snakker høyt og bråkete og at du ser superhvitingen blir stressa og nervøs hehe...det er så akward...relax.

Jeg liker både hipstere og innvandrere, men registrerer at hipstere blir akwardly nervøse av innvandrergjenger..noe som er rart da hipstere liksom skal representere det laxe og kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...