Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Vi hadde i et lag gjettelek, og når den var ferdig utbrøt jeg at lappen jeg hadde skrevet ikke hadde blitt gjettet på! Hvorpå jeg får beskjed om at denne lappen har vært, og at det var jeg som hadde gjettet riktig særdeles fornøyd med meg selv og ikke husket at det var min egen lapp!! No more wine for me... hukommelsen er ikke mye å skryte av.. bah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der jeg trener jobber det en kjekk pt. Jeg var ferdig med settet i apparatet og i pausen ser jeg, pten komme. Han skulle forbi der jeg stod og siden vi fikk øyekontakt såpass tidlig synes jeg det ble for kleint å bare stå der(han ser sikkert at jeg ble stressa også) så jeg bøyer meg ned for å hente flaska og på vei opp dunker jeg hodet i apparatet. pt så jo hele greia, så han smilte og spurte om det gikk bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk god øyekontakt med ei jente fleire ganger på gymmet, så mot slutten når ej var ferdig så skulle ej gå rett forbi ho å riste shaken menst ej flexa biceps. men hadde vist glemt korka på shaken så når ej rista så fekk ho spruten rett i trynet når ho snudde sej etter mej.... ho fekk nr mit men ringte aldri o_O

Hahaha, "maybe to early for that?" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat flytta til Oslo og "bondetuppe" som jeg var, så var jeg ikke så veldig vant til å forholde meg til busstider og sånne ting.. (på bygda går/sykler man til alt). For å komme til jobben min var jeg helt avhengig av en buss om bare gikk en gang i halvtimen, så skulle jeg komme presis så MÅTTE jeg nå den...

Denne morgenen våknet jeg akkurat litt for sent som vanlig. Jeg spurter ut døra og løper mot busstoppet. Når jeg er kommet til gangbrua ser jeg at bussen svinger inn i busslomma, så jeg setter inn høygiret og løper alt jeg har. I og med at det ikke står andre passasjerer å venter, svinger bussen ut igjen. Desperat som jeg er, banker jeg i bakenden av bussen, men bussen triller videre. Jeg er nå så sliten at jeg siger på kne ned i veikanten. DA bråstopper bussen halvveis på tverra inn på E6. Busssjåføren kommer løpende ut, helt panisk i øynene.. han tror nemlig han har kjørt på meg når han hørte smellet og etterpå så meg ligge i veikanten... Anpusten forklarer jeg at jeg bare er sliten etter løpinga. Bussjåføren var IKKE blid for å si det mildt.. og DEN walk-of-shame jeg hadde gjennom bussen for å finne en ledig sitteplass... uuuurrrggghhh:oops:

HAHAHA! Jeg ler høyt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gangen jeg skulle kjøre markløft på slutten av treningsøkta istedenfor på begynnelsen av økta, treningssalen var fylt opp med folk, kø for stanga og lårene mine bare rista og jeg ikke fikk opp stanga i det hele tatt og et par svære mannfolk bare fnyste og ristet på hodet.. følte meg passe dum da og en god smule flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en til, dette var forsåvidt mer awkward for de andre berørte enn det var for meg, men kan alltids dele ;)

Sønnen min har tynne slimhinner i nesen, noe som gjør at han blør neseblod akkurat når det passer nesen hans og i de verst tenkelige situasjoner, det skal ikke mer til enn at han piller litt, dulter i noe eller gråter litt, så fosser blodet, og enkelte ganger fosser det uten noen som helst forståelig grunn.

Vi stod på torget i Trondheim en dag, jeg en venninne og sønnen min. Foran Rema begynner han såklart å¨blø neseblod, såpass at det blir en slik stor blodflekk på asfalten. Venninnen min løp inn på Rema for å hente papir mens jeg ventet med sønnen min og bøyde hodet hans bakover for å prøve å stoppe neseblodet.

Så står jeg der da, med rosa hår, masse tatoveringer, piercinger og en sønn som fossblør. Og klart folk glaner, jeg er ikke dummere enn at jeg skjønte hva DE trodde. Bort til meg kommer det to vektere og bare: jaha hva skjer her da? Jeg ble så irritert at jeg svarte: jeg har banka sønnen min ser du vel, gjør det hver dag jeg bare i tilfelle han tenker å finne på noe galt, gjør ikke dere det til barna deres?? De innså ganske fort at de hadde trukket forhastede konklusjoner og det viste seg at en dame hadde varslet dem i den tro at jeg var årsaken til at sønnen min blødde...

Jepp, ganske kleint, for dem :)

Jeg hadde vel noe slikt helt til 16 års alderen, og det å bøye hodet bakover er noe av det dummeste man kan gjøre. Blodet får ikke tid til å koagulere, og selv om man puster gjennom munnen vil det fortsatt være bevegelse i neseregionen. I verste fall forlenger du tiden ungen blør neseblod med 10-15+ min.

Når man blør neseblod SKAL man bøye seg framover, og holde det der, hvis det ikke fosser ut er det helt greit å stappe papir oppi nesen av typen som ikke absorberer for mye væske.

Sånn, nå sparte jeg sønnen din for mye unødvendig neseblod framover. Det å holde hodet bakover er en utrolig seig kjerringråd, og eksisterer sikkert på alle kontinentene i verden, siden så å si alle gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde vel noe slikt helt til 16 års alderen, og det å bøye hodet bakover er noe av det dummeste man kan gjøre. Blodet får ikke tid til å koagulere, og selv om man puster gjennom munnen vil det fortsatt være bevegelse i neseregionen. I verste fall forlenger du tiden ungen blør neseblod med 10-15+ min.

Når man blør neseblod SKAL man bøye seg framover, og holde det der, hvis det ikke fosser ut er det helt greit å stappe papir oppi nesen av typen som ikke absorberer for mye væske.

Sånn, nå sparte jeg sønnen din for mye unødvendig neseblod framover. Det å holde hodet bakover er en utrolig seig kjerringråd, og eksisterer sikkert på alle kontinentene i verden, siden så å si alle gjør det.

Det er flott at du forteller meg noe jeg ikke vet, jeg skal sjekke opp infoen du gir meg og gjøre det du sier om det medfører riktighet at det er slik. Utover det har han aldri hatt unødvendig neseblod ut fra at jeg har bøyd hodet hans bakover så vidt jeg har sett, det har stoppet relativt fort. Men som sagt, skal sjekke det opp og ta det til meg om det stemmer :)

Ikke bare det, men kan også risikere å blø ut fra tårekanalene. Whoop whoop. Men ja, å bøye hodet bakover er nok i all hovedsak for å unngå flekker på klær. Men det hjelper ikke for å stoppe blødningen.

Sier til deg som til den andre som svarte, jeg skal sjekke det opp :)

Jeg hadde vel noe slikt helt til 16 års alderen, og det å bøye hodet bakover er noe av det dummeste man kan gjøre. Blodet får ikke tid til å koagulere, og selv om man puster gjennom munnen vil det fortsatt være bevegelse i neseregionen. I verste fall forlenger du tiden ungen blør neseblod med 10-15+ min.

Når man blør neseblod SKAL man bøye seg framover, og holde det der, hvis det ikke fosser ut er det helt greit å stappe papir oppi nesen av typen som ikke absorberer for mye væske.

Sånn, nå sparte jeg sønnen din for mye unødvendig neseblod framover. Det å holde hodet bakover er en utrolig seig kjerringråd, og eksisterer sikkert på alle kontinentene i verden, siden så å si alle gjør det.

Så jeg finner hold i at man skal lene seg framover, enkelte steder står det at man kan lene hodet lett bakover. Men det står ikke noen steder jeg har lett om det du sier med bevegelse i neseregionen. Det står derimot at det er for å reduserer risikoen for at blodet renner ned i luftveiene, og det reduserer også risikoen for kvalme og oppkast.

Men uansett takk for infoen, kjekt å vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under et utvekslingsopphold i USA hadde eg nettopp kjøpt meg drømmebilen, ein 2002 Mustang GT. Var kjempekry og behandla den som det kjæraste eg hadde. Ein dag etter eg hadde vore på trening skulle eg kjøra ut i et stort 4- felts trafikkryss ved campus. Var skikkelig sliten, og fekk plutselig auge på ei veninne eg ikkje hadde sett på et par veker, men hadde fortalt ho om bilen eg hadde kjøpt. Idet eg svinger ut i krysset så tuter eg, vinker til ho og gir litt ekstra gass for å visa fram den nydelige V8-lyden. Om du nåken gang har tatt blikket bort fra veien idet du tar ein brå sving, så veit du kanskje kva som skjer deretter. Vel, for det første fekk eg skrens på bilen og mista kontrollen. For det andre så overvurderte eg svingen og dreide ratten LITT for masse. Idet eg slepper clutchen etter å ha rusa motoren for litt showoff, skyter bilen fart og skraper felgane sikkert 20m opp langs fortauskanten. Fronten får et "hopp" over fortauskanten og eg klarer så vidt å manøvrera meg inn mellom ein brannhydrant og et svært tre over fortauet. Alt akkompagnert av et nydelig V8-brøl, hjulskrens og alt for høg hip hop frå det overdimensjonerte anlegget. Sank veldig langt ned i setet og kjørte -rolig- heim til hybelen i total ydmykelse over å ha skrapt opp to 20"-felgar verdt 10 000kr og drete så usannsynlig hardt på draget. FML

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under et utvekslingsopphold i USA hadde eg nettopp kjøpt meg drømmebilen, ein 2002 Mustang GT. Var kjempekry og behandla den som det kjæraste eg hadde. Ein dag etter eg hadde vore på trening skulle eg kjøra ut i et stort 4- felts trafikkryss ved campus. Var skikkelig sliten, og fekk plutselig auge på ei veninne eg ikkje hadde sett på et par veker, men hadde fortalt ho om bilen eg hadde kjøpt. Idet eg svinger ut i krysset så tuter eg, vinker til ho og gir litt ekstra gass for å visa fram den nydelige V8-lyden. Om du nåken gang har tatt blikket bort fra veien idet du tar ein brå sving, så veit du kanskje kva som skjer deretter. Vel, for det første fekk eg skrens på bilen og mista kontrollen. For det andre så overvurderte eg svingen og dreide ratten LITT for masse. Idet eg slepper clutchen etter å ha rusa motoren for litt showoff, skyter bilen fart og skraper felgane sikkert 20m opp langs fortauskanten. Fronten får et "hopp" over fortauskanten og eg klarer så vidt å manøvrera meg inn mellom ein brannhydrant og et svært tre over fortauet. Alt akkompagnert av et nydelig V8-brøl, hjulskrens og alt for høg hip hop frå det overdimensjonerte anlegget. Sank veldig langt ned i setet og kjørte -rolig- heim til hybelen i total ydmykelse over å ha skrapt opp to 20"-felgar verdt 10 000kr og drete så usannsynlig hardt på draget. FML

Gjorde noe lignende, ikke med noe som en mustang men heller en mammascooter i fra coop obs. skarp sving i 50 titter ett annet sted, endte opp med knektarm. Heldigvis landet jeg ikke i hundebæsjen som var der. Det var faktisk det først jeg så etter. Det pinligste med dette var at det var hele 9ende klassen som så meg tryne. flaut.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er verdensmester i å havne i awkward moments!

Mitt nyligste her på lørdag da naboen kommer inn døren inn døren midt i sofaøkten. Meg og typen med branndraktene halvveis på vrange og brann låter på full guff før kamp. Deeeet var awkward det, og ikke minst å se naboen igjen dagen etter :p DØD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne situasjonen er fra dagens økt:

Jeg har nettopp begynt å trene på ett nytt treningssenter og er ikke så kjent der enda. Kun vært der en dag tidligere. Da jeg ankom senteret var jeg så opptatt med å legge studentkortet inn igjen i lommeboken at jeg ikke så på døren til garderoben. Da jeg kom inn hørte jeg at det var en person i dusjen men jeg tenkte ikke noe mere over det så jeg begynte no å skrifte til treningsklær. I det jeg har tatt på meg sportsBHen så kommer personen fra dusjen ut. Åjoda i det jeg snur meg ser jeg rett på utstyret hans... Tror det ble helt stille i ett par sek før han hiver etter håndkle og jeg kastet på meg en t-skjorte. Tilslutt klarer jeg å få fram "tror jeg har tatt feil garderobe" så bare skyntet jeg meg ut. Takk gud for at han var ferdig trent!! Eneste kjipte er at jeg skal trene på dette treningssenteret de neste 8 ukene så sannsynligheten for at vi treffes igjen er mildt sagt stor.....

Du reddet nok dagen hans, ja! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går etter en økt på Sats gikk jeg og venninna mi langs veien, jeg var midt i en ganske morsom historie så vi hadde begge begynt å le så smått da en dame foran oss plutselig falt sidelengs, vi gjorde vårt aller beste for å ikke le av henne men siden vi allerede halvveis var i en latterkule pga historien jeg var midt i... Vel vi klarte ikke å holde oss og brøyt ut i krampelatter, vi lo så ille at vi nesten tissa på oss mens jeg innbitt prøvde å fortelle videre på historien for å dekke over at det var damen vi lo av, desverre hadde noen andre jenter på vei mot oss sett at damen falt og når de hørte oss krampele, klarte de ikke å la være å begynne å le de heller... Ganske awkward og egentlig så utrolig slemt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk en hyggelig herremann, eller kvinnedame som stjal _en_ vektskive fra beinpressen min mens jeg snakka med venna mine som var 3m unnav beinpressen... det var 400kg på maskina, så de må jo ha fatta at det kanskje var noen som holdt på...

Skjer alltid med meg!

Er borte i maks 2 min for å fylle vann, men når jeg kommer tilbake ser jeg minst fem personer rundt vekstanga eller beinpress-maskina og da må jeg, som løver som jager hyener rundt byttet, jage dem bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått ny telefon. Smart telefon med "ta på skjerm", den var ikke særlig smart da. Så i en litt små stressa situasjon sendte eg en meld feil. Sendte en kort og ganske så presis melding med stikkordet analsex til min far...

Det er noen år siden nå, men husker som det skulle vert i går den følelsen å se at meldingen blir sendt. først panikk, så bare oh well, her er det bare å grave seg ned og dø. :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å trente for en stund siden når en kar stod i racken å trente knebøy. Plutselig hører jeg en telefon ringe, og han stopper i øvre posisjon, tar opp telefonen fra lommen på hettegenseren og begynner å prate. Med stanga på ryggen såklart. Etter en kort samtale på litt under minuttet avsluttet han samtalen med "Men du, jeg er å trener nå, så kan vi prate senere?" Så la han på å fortsatte dær han slapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang på ungdomsskolen (tror det var i 8.) så hadde klassen min, som alle andre, seksualundervisning. Et par av oss gutta gikk så sammen i en gruppe for å holde en presentasjon om teamet. Mot slutten skulle jeg printe ut det vi hadde av stoff, men det var ikke printeren enig i. Jeg trykte så på print-knappen flere ganger. Funket selvsagt ikke. Fikk et aldri så lite forklaringsproblem når en lærer hadde fiksa skolens skriver, og den fulgte opp med å printe ut 50+ bilder av peniser. Elevene som gikk forbi gjorde ikke situasjonen til 13-årige meg mindre flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...