Gå til innhold

Hilde91

Medlemmer
  • Innholdsteller

    745
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Hilde91 vant dagen sist 27. oktober 2012

Hilde91 hadde mest likt innhold!

Om Hilde91

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 14. jan. 1991

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Denne situasjonen er fra dagens økt: Jeg har nettopp begynt å trene på ett nytt treningssenter og er ikke så kjent der enda. Kun vært der en dag tidligere. Da jeg ankom senteret var jeg så opptatt med å legge studentkortet inn igjen i lommeboken at jeg ikke så på døren til garderoben. Da jeg kom inn hørte jeg at det var en person i dusjen men jeg tenkte ikke noe mere over det så jeg begynte no å skrifte til treningsklær. I det jeg har tatt på meg sportsBHen så kommer personen fra dusjen ut. Åjoda i det jeg snur meg ser jeg rett på utstyret hans... Tror det ble helt stille i ett par sek før ha
  2. Om det er noen som her helt ny her og skal bestille fra iherb så har jeg laget et innlegg med en liten guide over hvordan siden fungerer: Iherb guide - step by step! (hildestensaker)
  3. Hei jeg blogger om trening, kosthold og generelt min hverdag! hildestensaker -
  4. Mine lunsjer blir som oftest: Omelett av eggehviter og mye skinke Havregrøt med sjokoladeproteinpulver kyllingfilet eller annet kjøtt enten med salat til eller grønnsaker Skyr / cottage cheese Var det jeg kom på i farten, jeg lager alltid lunsj kvelden før
  5. Dette var min frokost: omlett av 1egg og 4 eggehviter, skinke og oreganokrydder + proteinkaffe
  6. Veldig mange gode tips her inne. Bare lurte på om det går an å spiste lavkarbobrød på dette dietten. Da tenker jeg på den pakken man kjøper på helsekost som inneholder 1g karb per skive?
  7. Det er kjempe godt og veldig kjapt og enkelt å lage
  8. Jeg bruker 1-2ss tacosauce i bunnen. Også kalkun/kyllingdeig, tomat, skinke og ost
  9. Akkurat nå setter jeg denne speltlompepizzaen i ovnen:hungry:
  10. hehehe ja det gjelder å være kreativ men det er overraskende godt:cool:
  11. Hvis du er ute etter en bunn som er sunn med lite kalorier. Kan du lake "blomkålpizzabunn" Da bare koker du ett blomkålhode og kjører det i stavmikseren, kan tilsette litt bakepro f, eks eller eggehviter, krydder (oregano) osv også smører du det bare utover en langpanne og steiker den for seg selv først før du tar den ut å tar på fyllet for å så sette den inn igjen til osten er smeltet (y)
  12. takk for tips Merket faktisk når jeg var å trente i dag at jeg var ganske sliten i korsryggen! men no er jeg litt usikker på om jeg skal droppe 5x5 treningsprogrammet. var hos en PT i dag og han anbefalte meg egentlig å bare kjøre det på de store øvelsene som knebøy/markløft mens at eg ellers burde ta flere rep på de andre øvelsene eg ville trene. så ble litt usikke ka eg gjør framover no evt tar jeg utgangspunkt i det programmet men kan kjøre flere reps på det jeg trene utenom..
  13. i prinsippet er det jo nok som du sier. men jeg syntes good morning øvelsen tar så bra på baksiden av lårene. Så derfor velger jeg å ta den med utenom + det var en PT som anbefalte meg å kjøre den øvelsen
  14. Jeg har begynt på det programmet denne uken også. jeg legger til good morning og liggende beinhev utenom men jeg kjører først igjenom selve programmet før jeg evt gjør noen små ekstra øvelser utenom
  15. Dagens frokost: Speltlompe med salat, egg, skinke og tomat <3
×
×
  • Opprett ny...