Gå til innhold

MsMjau

Medlemmer
  • Innholdsteller

    235
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av MsMjau

  1. Alt er jo relativt og i høy grad teoretisk uansett. Jeg har vært på 1200 kcal i perioder uten å ha merket noe negativt (bortsett fra en seriøs godtesyke...), men jeg har også vært obs på å ikke overdrive eller holde på for lenge. Nå er ikke jeg noen ekspert på noe vis, men der er mange teorier der ute. Bl.a. denne: http://www.ontheregimen.com/2015/03/10/many-calories-woman-eat-fat-loss/
  2. Det var omtrent sånn jeg gikk kledd der og det gikk helt fint
  3. Hvorfor er det sånn at når noen gir bort en mobiltelefon på film så får de aldri med lader, PIN-kode osv., men bare telefonen i hånden - vær så god???
  4. Ja, den funker. Må jo bare få si det at å kjøre motorsykkel genererer mange skritt, og hele greia med antall etasjer man har gått bare blir tull, men jeg har hatt nytte av å f.eks. finne hvilepuls, makspuls osv.
  5. Stadig i endring: https://play.spotify.com/user/moniian/playlist/386E3FtjVgoRhAkkPkyuGS
  6. Jeg har også Fitbit Charge HR og så langt har den vist som forventet, altså bra korrekt i henhold til vektnedgang og inntak
  7. Jeg gjorde det tidligere, byttet i februar i fjor :cool:
  8. Kanskje jeg skal forsøke (igjen) å slenge meg på sammen med andre...? Jeg har per d.d. 67 kg å dra på (varierer etpar kilo i løpet av uten så jeg hadde vært gal uten den rette appen å logge vekt kan man si laveste vekt jeg har registrert er 65 kg forrige mandag men det var vel bare mangel på vann tenker jeg ) Målet mitt er ikke veldig ambisiøst - totalt antakelig 5 kg ned (topp ville vært noe ala profilbildet til marphil men det er kanskje litt mer muskler unna også ) Begynte på 70 kg 30. januar så jeg har da kommet litt på vei. Tar det sakte men sikkert, planlegger noen pauser innimello
  9. Jeg har funnet mye info bl.a. her http://bodyfatguide.com/LooseSkin.htm (Se bort fra alle flash-reklamene )
  10. Jeg taklet ikke å spise dem egentlig, men når jeg skylte dem og lot dem tørke litt før jeg wokket dem med saus ble det en slags spiselig... Kan heller anbefale å lage blomkålris
  11. Jeg synes i grunnen at hun hopper over mange detaljer hun burde tatt tak i, svarene virker som om de er skrevet i full fart. Noe de sikkert er.
  12. MsMjau

    Dagens negative

    Hadde en bra uke i forrige uke - helt til fredagen, lørdagen og søndagen kom og jeg spiste opp alt underskudd jeg hadde opparbeidet meg.. Opp 4 kg med mat og kroppen føles bare herk. Hvorfor, hvorfor ødelegger jeg for meg selv hele tiden? Jeg lærer jo aldri
  13. Bra du svarte da Jeg har gitt opp Popcorn time jeg, det var dårlig med streaming og ingen filmer som kom opp - hva er hva av de to da???
  14. Mye snålt å lese om her - nesten så jeg "savner" alt det rare jeg så på Sats (nå går jeg på et "skikkelig" sted ) Men fyren som hin dagen gjorde noe som kanskje skulle være shrugs - 5 kg hantler og et vanvittig tempo - syntes bare synd i nakken hans!
  15. Er det noen her som har testet ut Popcorntime? (Jaaaaaaaaaa vet at det ikke er heelt lovlig men...)
  16. Jeg har vanligvis en hvilepuls på 52-53, og den stiger til 67-70 når jeg har spist, og det er spesielt ubehagelig når jeg har spist mye karbohydrater. Mer protein og fett har hjulpet meg ihvertfall :cool:
  17. MsMjau

    Lyle McDonald..

    Weird... og jeg var i utgangspunktet noe skeptisk med tanke på hans tidligere "prosjekter"
  18. Jeg er og med etter jul; har stått stabilt mellom 68 og 70 ish, jeg har samme mål som flere her; 65 til sommeren tenker jeg er bra. Hovedålet mitt MÅ være å ha stabil vekt, ikke bare snuse på et lavt tall og suse opp igjen som jeg har gjort før MEN det har vært travle tider for meg i det siste, jeg har fått en til to økter med trening mot normalt tre til fire, likevel har jeg vært stabil i vekt og ikke mistet styrke så jeg er fornøyd! :happy: Og det er kjekt å dele motgang og medgang med dere
  19. Alle disse symptomene høres kjent ut, jeg har irritabel tarm. Men så nevner du kvalme, hvor kjenner du kvalmen? Som f.eks. magesekk, tarm, svelg.
  20. Eller man kan være Bluebear og si det helt perfekt
  21. Store maskiner! Irrasjonelt? Jepp. Påvirket av alskens filmer? Jepp. Skal jeg se flere av den slags filmer? Jepp
  22. Jeg kan bare svare for meg selv; jeg har hatt mye nakkeproblemer hele livet og nakkeposisjon under markløft har veldig mye å si for meg. Når jeg ikke har nakken rett bruker jeg andre muskler for å "rette opp" og da har jeg det gående. Jeg spurte naprapaten om det også, han svarte at problemene ofte oppstår i andre rekke - altså som et resultat av det man gjør feil. Eks. har man vondt i en fot, går man annerledes for å avlaste foten og man får vondt andre steder som da blir over/feilbelastet.
  23. Bare en dag i uken uten trening??? Oj... Jeg har gått mye (shopping men det teller da fremdeles ) siste uken men det kjennes ikke som om jeg har vært i aktivitet uten at det involverer noe som er tyngre enn vesken min. Jeg har planer om å trene hjemme i juleferien, slik jeg gjorde i fjor og det gleder jeg meg til, altfor lenge siden jeg har brukt kettlebellene! Vekten går opp og ned disse irriterende to kiloene - i dag er jeg nede i 68-ish igjen. Someone give me some weight sanity
×
×
  • Opprett ny...