Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Nåja... syntes å minnes at du bruker gulvet som "boks" bøy jeg.

Hehe, det gjelder bare å tøye bekkenet en halvtimes tid først.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Må bare si en ting; alle som prøver seg på noe som helst med kettlebells uten opplæring først havner her inne.<3

(neida, bare tuller - men det er mye rart folk finner på, synes jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Fordi crossfit :( ....

Tro meg, det er mange som ikke holder på med crossfit som prøver seg på kettlebells også. Dere har hvertfall kula rett vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
wait, waaaat? Har du sett noen ha kettlebellen feil vei?

Jeg har sett MYE rart. I går prøvde en jente seg på clean and jerk, men hadde kula vendt forover, sånn at den nesten tippet frem og vekk fra henne da hun jerket (klarer ikke å forklare bedre, men det så farlig ut). Jeg har sett folk ta "kettlebell-snatch" (ville ikke akkurat kalt det for snatch) og andre litt merkelige øvelser jeg ikke har navn på. Litt som da jeg så en fyr ta vendinger med en Z-stang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

sett en super BRO i det siste... DHAT upperbody..... ...... fyrstikker som bein.... :hilarious:

eller BRO'en som KUNN..ja KUNN trener biceps og triceps! og når eg spør hvorfor? " det er dette eg har trent i 2 år nå, det er dette eg får til. eg røyker uansett så mye, at eg ikke får fremgang i noe ellers" :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...