Gå til innhold

PNE

Medlemmer
  • Innholdsteller

    66
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om PNE

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 15. april 1991
  1. Resulterte i 1 urelevant treff på google... Tipper han curler i racken og dropper bøy.
  2. Kun estetisk med andre ord. Supert, tusen takk!
  3. Er de feilprodusert på skaftet eller diameter eller generelt? BRA LINK!
  4. Jepp, innoverruling. Bøyer i Nike Romaloe 2, så skotøyet er det ikke noe i veien med
  5. Kun foten, knærne er stabile og fine. Har ingen problemer med at knær faller innover eller noe, kun fotbuen som mister spennet.
  6. Mobilitet i ankelen er ikke noe problem.. Skulle gjerne vært så enkelt!
  7. Har søkt litt, men fant ikke denne tråden - selv om jeg mener å ha lest en tråd om det før.. Anyways, når jeg kjører a2g frontsquat eller vanlig squat så forsvinner spennet i fotbuen på venstrefoten, er det flerer som sliter med det samme? Evt hvordan trener man opp dette?? (Jeg har vært plattfot på venstre foten før, men gikk over til å løpe forfot og gå mye barbeint og med vibram, så fotbuen er nå naturlig ifht høyre foten)
  8. La kun merke til en ting, fjellet av en mann de første 3 sek av videoen! Flink til å ta kreatin!
  9. Jeg forsvinner! MÅSPISEMER

  10. Jeg er har en fett % på 17, drar 180 i mark, bøyer 160 kg og presser 120 kg i benk. På samme tid løper jeg 3000 m på 11.30. Syns det er helt ok. Den fett % har jeg hele året. If your abs show, you won´t grow! o-o
  11. If only.... Pluss på 30 år og leken "Sopranos joggedress" (Les GODT brukt grilldress). Personen slo til i dag igjen, dog med 4 kg hantler. PROGRESJON!!
  12. For å få til en fin og dyp bøy, begynte jeg med frontbøy. Enklere å holde en fin og rett rygg helt ned. Forskjellige tips til grep: Frontbøy vil forbedre ankelfleksjonen din, som det ser ut som er det som hindrer deg fra å komme ned til parallell and further.
  13. Så en fet rutine her om dagen: Marsjere rundt i korpstakt, så faktisk ut som det var det personen trene på, men personen holder 2 kg hantler i hver hånd og utfører både nazi-hilsen og diverse andre obskøne varianter av skulderhev osv. Dette gjøres mens personen marsjer rundt i vekt avdelingen rundt: primetime på senteret. Dette gjøres NON-STOP i 15 min. Very amusing! Hadde jeg bare filmet....
×
×
  • Opprett ny...