Gå til innhold

An0nym

Medlemmer
  • Innholdsteller

    371
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om An0nym

  • Rang
    Avansert medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Du bør ikke uroe deg for å bygge for mye muskler for fort, det er ikke gjort over natta for å si det slik:mad:
  2. Drar opp denne igjen, noen som vil forklare det over? Og når det står at på den ene dagen skal du bruke 80% på bøy/frontbøy, er det 80% ut i fra siste arbeidsett på voumdagen på bøy? Til slutt: Noen som vet om en loggbok eller noe, som de kan linke til som bruker 5x5 autoregulering?
  3. Noen som har noen sider som viser næringsinnhold i norske varer?
  4. Haha, for en tråd! Love it! Har mange historier, de fleste handler ikke om meg, men de som handler om meg er vell litt på kanten. En litt uskyldig en er fra 10 klasse. Vi hadde engelsk heldags, og jeg hadde vondt i magen. Helt i begynnelsen når lærerene forteller de vanlige reglene, skulle jeg strekke meg etter noe bak meg, og der slapp jeg den høyeste fisen jeg har hatt noengang, fyfaen så flaut det var der og da. Vi spilte også engang semifinale i Norway cup engang, jeg hadde spilt alt av kamper og minutter, og var sliten som det holdt. 5 minutter ut i kampen klarer jeg ikke mer, o
  5. Noen som har boka og ønsker å selge? Mest fornuftig er jo å bestille fra nettet dog, noen som annbefaler noen plasser? Hvordan er det med frakt om du bestiller fra startingstrength.com, eller frakt fra utlandet generellt?
  6. Sry for å dra opp tråden igjen, men følte det var liten vits å lage en ny en. Har fått bestekompisen min med på å begynne å trene, og har satt han på starting strenght. Tenkte jeg selv skulle gå fra 531 til ss jeg også, får å være med å backe han opp + trent det før og liker det godt. Men et spm: Om du f. eks har markløft 2 ganger i uken, altså 3 ganger på 3 uker, og du skal øke med 5kg for hver gang du tar mark, blir dette da 15kg på 2 uker? Starter jo naturligvis veldig lavt, for å holde progresjonen, men.
  7. Oppgitt venn - "HÆ??? Skal du trene fredag og lørdag???" Meg: Ja Oppgitt venn - "Regner med du skal drikke uansett da??" Meg: Nei, det skal jeg ikke Oppgitt venn - "Det er jo bursdag? Det er jo vanlig å drikke i bursdager??" Meg: Forskjellig prioriteringer vet du
  8. Sjekk ut Wendler531 om du er ute etter en 2splitt med under/overkropp 4 ganger i uken, fungerer perfekt for meg!
  9. Har en boks igjen, den skal snuses opp så er det stopp. Teit ting å være avhengig av...
  10. Hei, og god jul! Jeg har stort sett aldri trent mage direkte, da det er så utrolig kjedelig. Har igrunn alltid bare holdt meg til tung markløft og knebøy, og når fett% er lav nok, kommer ruterene frem av seg selv. Men nå vil jeg da begynne å trene litt "direkte" magetrening, da jeg føler jeg er en god del sterkere i korsryggen, og på den måten kan det kanskje "balansere" den lille igjevnheten ut. Trener underkroppen 2 ganger i uken, så da blir det også direkte magetrening to ganger i uken. Noen tips? Hvordan trener dere mage, hvor mage reps og pause mellom sett? Jeg gidder ikke noe 20
  11. Frem med link, jeg har hørt andre historier på hvorfor de er raskere.
  12. Enormt bra form, men hvordan gjør du det med kalorioverskudd/underskudd? Ligger du i et lite overskudd året rundt, eller bytter på over/underskudd?
  13. Skal inn i denne klubben etterhvert. Leangains eller noe er det neste for meg, når jeg har kommet i form til sommeren er jeg ferdig med bulk/cut for en god stund ihvertfall. NO MORE H-MELK FRA 2013!
  14. Skal slutte å trene, og ta silikon i bicepsen min.
×
×
  • Opprett ny...