Gå til innhold

Treningsåret 2014


Swålruz

Anbefalte innlegg

Reflekter litt over hvordan året ditt har vært treningsmessig! :)

Hva var dine høydepunkter og nedturer?

Hvilke mål nådde du?

Beste treningsminner fra året?

Noe du vil klare før året er omme?

Gjorde 2014 deg til en sterkere, bedre og mer selvsikker versjon av deg selv?

Hva er målene for 2015?

Fortell! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høydepunktet dette året har absolutt vært alle de gode treningene på BSK sine lokaler, den sinnssyke stemningen og det samholdet vi har fått er bare konge! Ble også norgesmester i benkpress og styrkeløft i år, noe som er ett naturlig høydepunkt!

Nedturen må være at jeg var syk under NM på Storefjell, så fikk ikke deltatt :(

Jeg har allerede nådd de målene jeg satte meg før 2014, mine mål var 170-130-180, det jeg har klart til nå er 185-131-187,5.

Skulle veldig gjerne tatt 500 sammenlagt i et stevnet i år, men endte på 497,5 kg, så det får bli neste år.

Målene for 2015 kan vel greit nok oppsummeres med denne!

post-14508-1444099335954_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd - det får en til å tenke litt!

Ved inngangen til 2014 var jeg en 'litt' større utgave av meg selv, og hadde knapt begynt å trene, nå er jeg på god vei mot 400 raw. Det er et høydepunkt i seg selv, men de magiske 100 i benk var også veldig gøy å få til. Har egentlig ikke hatt noen veldige nedturer, bortsett fra litt slapp motivasjon en liten periode etter en challenge med 100 dager x 100 pushups, hvor jeg da løp og powerwalka en hel del isteden siden det var sommer og fint utevær! Det ble jo et greit femsifret antall pushups tilslutt, og økte fra å knapt kunne ta 1 til å ta veldig mange i slengen. Forøvrig var det også ganske gøy å ha markløftchallenge med deg, scyther, selv om jeg ble banka ned i støvlene (y) Og så har jeg ikke vært syk en eneste dag siden kostholdet ble lagt om.

Rekker ikke å få til noe spesielt før året er omme, men 140 i bøy kan kanskje gå hvis jeg er veldig heldig. 2014 i seg selv har så langt vært veldig bra, og jeg har definitivt blitt sterkere, bedre og mer selvsikker.

Mål for 2015? Kanskje prøve å kvitte meg med 2-4kg som ligger rundt magen fortsatt, og bli sterkere. Vil iallefall prøve å oppnå 400 i løpet av første trimester, og så begynne å jobbe videre mot 450.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet i styrkeløftklubben i januar! Debuterte på en stort stevne i mars, adrenalin og pers og alt det der. Etter stevnet begynte jeg å trene med Jørn som trener. Har da økt relativt bra i alle øvelsene :) Nedturen dette året må vel ha vært alle de små betennelsene her og der på veien til gainz, samt det å legge på seg 8kg. Gikk en periode diett på høsten igjen, fortsatte å øke i vektene og er per i dag fornøyd med både kropp og styrke :)

Mål for 2015: sterkere såklart, men vil også trene litt mer nytt. Kankje få i gang løping for helsas skyld, eller ta av litt mer vekt så jeg kan prøve å bli god i noe kroppsvektøvelse hadde vært gøy. I og med at jeg ikke ble dritgod i styrkeløft så må jeg nesten innrømme at det ble litt ensformig. Eller, ting er jo ikke kjempemotiverende når man aldri egentlig føler man er god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen høydepunket i år rent konkurransemessig. 3 av mange:

- Bergen Fjellmaraton, topp 30. Første plassering som er ok i et løp.

- 6 plass menn 19-29 i romsdalseggen løpet. Unnagjort på 1t 18 min på en middels dag.

- Første Vertikale KM. Motbakkeløp på Voss. 1000 hm på ca 3km. Godt innenfor timen etter tur på byen kvelden i forveien.

Nedturer er det få av. Noe jeg ikke fikk tid eller ork til, men alt i alt et meget ok treningsår. Muligens skadeoppholdet etter Nordmarka Ultra Challenge var den største nedturen.

Mål nådd:

Løvstakken opp sub 20 min: 19.03

Nordmarka Ultra. Fullført. Selv med skade siste 25 km.

Ny pers Gullfjellet opp. 1t 06 min på en sædeles dårlig dag. Glovarmt, vindstille, mye snø og dårlige bein.

Mål ikke nådd:

Bergen City Maraton. Sluttet med asfalt løping:)

Helt skadefri. Litt pjusk igjen i rygg, skuldre og nakke. Men bedre.

Gode treningsminner er det mye av. Et vanvittig bra år, med mye tid fjellet.

- Løping i Chamonix med to fjelltraverser. Første fra Chamonix - Plan de I'Aiguille (2317) - Refuge de Lognan - Chamonix. Andre Chamonix - Brevent (2525) - Col Curno (2414) - Index (2396) - Chamonix. Disse turene innoholdt alt: rygger, egger, bratt, slakt, langt, sol, varme, ølstopp og masse høydemeter.

- Pic D'Arroye (2566) i Pyrineneene. Første tur i eksponert terreng. Skikkelig langtur i bratt terreng opp til en lang egg med flere topper, høyste Pic D'Arroye. Fikk sett mye dyr og meget flott terreng. En tur som omdefinerte måten jeg ønsker å løpe i fjellet på. At jeg løp meg litt bort i tåkeheimen i bjørnetett område blir litt pytt pytt:)

- Ellers mange flotte løpeturer på vestlandet enten i Bergen eller i Volda/Ørsta. Har vært såpass mye bra løping i fjellet at det blir vanskelig å skille ut noen spesielle. Noen bratte løpeturer på egger rundt Liadalsnipa og Saudehornet i Ørsta.

- Topptur i styn med stisykkel på barfrost. Sinnsykt fin tur. Flytsti fra ende til annen på barfost og over 1000 hm ned til stryn.

- Skal få til et par epics til før året er omme. Er jo snø på vei og romjul.

2014 gjorde med bedre, mer selvsikker, raskere og lykkeligere. Men sterkere, hmmm. Human flag begynner å sitte og blir en bedre buldrer og klatrer. Så ja.

Mål for 2015 har ikke blitt helt satt enda.

Skal prøve å få plass på Tromsø sky race, men det blir vanskelig ettersom det er få plasser og har blitt endel av verdenscupen i Skyrunning. Men skal prøve.Mulig minisky er mindre press på.

Vertikal Km på voss og bedring av tid blir et mål

Et par fjell, egger og traverser jeg har planer om. Men er avhengi av partner og tilegne meg større klatre erfaring.

Stå mer på ski.

Tilbringe enda mer tid i fjellet og bli god på trygg og rask ferdsel.

(Muuuuligens klatre Storen, men er avhengi av at mye faller på plass da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2014 har vært en bobbob-opplevelse for min del. Jeg avsluttet 2013 med å melde meg på Frankfurt maraton, med klare ambisjoner om å forbedre tiden min med en halvtime. Jeg meldte meg på 4.19-pulja. Det var jo et helt år til og massevis av tid til å forbedre resultatet (4.44 i Berlin). Imidlertid gikk det ikke akkurat slik. NFIF innførte lisens på løping og jeg måtte protestere med de midlene jeg hadde: boikott av lisensløp.

Boikott førte til at jeg ikke har løpt slik jeg hadde tenkt til. Jeg har null selvdisiplin til å presse meg til bortimot hjertestans på trening, det klarer jeg bare i konkurranser. Jeg grein meg av Birken-løpet da de innførte lisens tre uker før løpet, og protesten min ble fanget opp av BT blant annet. Jeg ble sitert i avisa.

Frankfurt var en mental og fysisk nedtur, hvor det ble full stopp etter 5 km, og med da 37.2 igjen ble hele løpet en selsom opplevelse. Imidlertid er jeg optimist og leter etter et utenlandsk maraton hvor jeg skal forbedre tiden.

Jeg er periodestyrketrener, og trente bra styrke frem til april 14, pause frem til november og har akkurat begynt på'an igjen. Det betyr at jeg rykker rett tilbake til start hver høst. Mål for 2015 er at jeg skal trene styrke også i ute-sesongen, for jeg liker det. Tallene mine er ikke helt de store, men jeg har en fin progresjon syns jeg selv.

Årets høydepunkt, hvis man kan snakke om noe slikt, er Ironman 70.3 i Haugesund, hvor jeg hadde målsetning om å ikke komme sist, som ble justert til "under sperrefrist", som ble justert til 7 timer, som ble justert til 6.30. Jeg kom inn på 6.29. Svømming og sykling gikk veldig bra, løpinga var katastrofal. Men jeg fikk en fin medalje og en enda tøffere t-skjorte.

I våren 2014 gikk jeg rundt med inntrykk av at jeg hadde massevis av fritid. Så mye fritid at jeg ikke visste hvor jeg skulle bruke all tida til. Jeg byttet jobb, og jobbet nå bare 100% mot 150 før, og det var superdeilig. Jeg meldte meg da opp til studier, og vips - nå er all fritid borte. Akkurat nå skriver jeg feks på hjemmeeksamen min, og jeg bruker alle muligheter jeg har til å slippe. Darn!

2015 blir bedre enn 2014 på alle vis. Jeg kjøper årslisens i løping og skal delta på Axtri. Bring it on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah. 2014.

Etter 51 ukers samarbeid med Sheiko kan jeg si at jeg aldri har lært mer om trening enn i 2014.

Det har egentlig bare vært høydepunkter relatert til trening, med mange gode stevner. Det eneste må være at jeg er noen usle kilo fra CMS.

Målet/treningsminnet er 200 kg i knebøy :D Og 210 kg noen uker etterpå :D! Før året er omme hadde jeg hatt ønske om å nå CMS, men siden jeg ikke skal ha flere stevner blir det i så fall uoffisielt.

2014 gjorde meg både sterkere, faglig mer kompetent og skjegget gir meg nok selvtillit :D:D

2015 må man løfte 4 røde i knebøy, 150 benkpress og 250 markløft.

There I Said it. Now let me work towards doing it, but first let me take a selfie

post-2892-14440993391909_thumb.png

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Året 2014 begynte hardt med ettervirkninger fra kyssesyke i form av utmattelse og etterkvart sykmelding fra jobb. Gikk fra å trene 5-6 dager i uka til å trene når jeg hadde lyst, sove 10-11 timer om natta og gjerne en powernap i tillegg. Utover våren kom saaaakte energien tilbake og de få treningene ble til litt lengre turer på nyinnkjøpt landeveissykkel.

Debuterte tidlig sommer i landeveissykling, og min eneste prestasjon var en 2. Plass i min klasse på turrittet Arctic Circle Race på etappen Semska- Mo (95 km) på tiden 03.03, i motvind :)

Treningen ble deretter litt oftere og hardere utover sommeren og høsten, hvorpå jeg i september hadde en treningspause på noen uker. Nå er treningen igang igjen, og etter noen ukers opptrapping er jeg på 6-7 timer sykling i uka (så mye og ofte som mulig utendørs), et par timer styrketrening og litt bevegelighetstrening. Året avsluttes iallfall bra, sliten innimellom ja men har lært meg å prioritere hva jeg skal bruke energi på. Har også fått ny jobb som jeg begynner i i januar, og har sagt opp på forrige.

Nå er målet å sykle fulldistanse av ACR, Bodø- Mo (23,7 mil) i juni 2015, og Birkebeinerrittet i august 2015 :) Blir sikkert noen flere mål etterhvert :) 2015 ser iallfall lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har feiret ett år med skikkelig trening, styrke x3 per uke.

Jeg har løftet 6x90kg i både knebøy og markløft, et snaut år etter at jeg startet med tung styrke.

Nedturen var vel at jeg brukte hele sommeren på å gire meg opp til kk-mila, for så å være skikkelig dårlig og ikke engang klare å gå til Bislett og stille til start.

Alt i alt fornøyd med og stolt av meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling:

* neeeesten 8000 km totalt

* 1 mosjonslekeritt; Nordsjørittet. 91 km. 3t 27 min

Løping:

* 18,2 km: 1t 24 min

* ett løp - sjunutsløpet terrengløp. 1t 57 min

Spinning

* Hver tredje helg + hver torsdag hele året, frem til oktober

Styrke

* PT nr 1: fra mars til midten av sommeren - ble betydelig mye sterkere i overkroppen + fikk bygget litt muskelmasse. InBody-analyse gikk fra å vise "ekstremt ubalansert" til "lett ubalansert" som beskrivelse av forholdet mellom muskelmasse i overkropp under underkropp.

* lærte frontbøy skikkelig

* PT nr 2: fra August til nå - 90 kg i mark, 60 kg x 3 reps i bøy står som midlertidig maks. (har mer å gå på, tror jeg!!) Har også så smått kommet i gang med litt oly. løft.

* har gått fra å ta 0 pushups til 10-15 (på en god dag)

* klarer fremedeles ikke chins/pullsups, til tross for styrkeøkniger i alt annet... Var hos kiroprkator i går som mente at det faktisk er nakken min som hindrer meg - jeg får låsning i nakken, eller svært stiv nakke hver eneste gag jeg trener chins/pullups tungt (1-5 rep-område)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med sånne tråder hvor man kan reflektere over året, skryte uhemmet av seg selv, og sette nye usaklig langhårede og uoppnåelige mål!

i 2014 hadde jeg masse styrkerelaterte veddemål, og tapte alle pga skader. Ikke at jeg garantert hadde vunnet hvis skadefri, men det er kjedelig å ikke få muligheten. Men mye verre enn å tape veddemål er det å faktisk være skadet. For min del er det knærne som fungerer som en akilleshæl. Og uansett om man tolker det _helt_ bokstavelig eller ei, er det et stort problem :D

Dog er det et unntak. Jeg har fortsatt mål (og et veddemål selvsagt) om å klare 155kg i benk innen julaften. Og jeg tror faktisk at jeg kommer til å klare det. Må bare (banke masse i bordet og) holde meg skadefri.

For 2015 lanserer jeg følgende mål:

210 - 185 - 250. (Edit. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvor jeg skal sette disse. Jeg vil at de skal være meget langhårede iaf. Det er det viktigste.)

Jeg kan leve med å bare klare 2/3**, men hvis kroppen min nekter både bøy og mark kommer jeg nok til å slutte med styrketrening.

** å komme i nærheten = å klare det. Handler mest om at knærne må fungere, ellers gidder jeg ikke mer :p

Ellers har jeg lagt på meg endel muskler og fett dette året. Gått fra 78-89kg ca. Erfaringen er at jeg kanskje ikke trenger å overspise så grovt, når alt fysisk aktivitet jeg driver med er tre økter på Sats i uka. Men jeg er glad i mat da. Spesielt den maten andre påstår er usunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2014 har vært kjempebra :D

Målene jeg satte meg var: 130 - 80 - 130. Har klart 135 kg bøy, 140 kg mark og 72.5 kg benk. Har under 4 uker på meg til å klare 80 kg i benk :eek:

Høydepunktet for året er BSK! Hver økt der har vært kjempebra, og jeg er takknemlig for å ha møtt så mange kjekke folk <3 Og jeg er ganske stolt over at jeg mannet meg opp til å være med på mitt første stevne!

Jeg vil egentlig bare fokusere på de bra tingene som har skjedd dette året og gi meg et klapp på skuldra for det jeg har klart - men neste år håper jeg at det blir mer effektiv og jevn trening. Har hatt en del treningspauser og ltit sykdom her og der dette året. Noen ganger har det vært et steg frem, to steg tilbake. 135 kg bøy klarte jeg i juli, men blitt litt svakere i bøy etter det. Håper jeg klarer å vedlikeholde styrken bedre neste år :)

Målene for 2015 er å delta i flere stevner, løfte mere vekter, og bare ha det gøy! Vil selvsagt bli sterkere i benk, mark og bøy, men også få mer gains, gå mer turer og bli sterkere i andre øvelser. Vært litt dårlig på å fokusere på andre ting enn de tre store øvelsene :p Må tenke ut noen store mål og delmål for 2015, men tar det som det kommer.

Vi får ha flere challenges neste år fitflyer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dine høydepunkter og nedturer? Opptur nummer en er to chins på rad! Nedtur nummer en er å ikke ha nådd egenvekt i knebøy...

Hvilke mål nådde du? Over 100kg i begge variantene av beinpress og en chin (tilogmed to)!

Beste treningsminner fra året? Tja... Mine første chins, flere morsomme økter hvor jeg har hatt selskap eller greid mer enn jeg trodde!

Noe du vil klare før året er omme? 40kg i nedtrekk!

Gjorde 2014 deg til en sterkere, bedre og mer selvsikker versjon av deg selv? JA. Jeg har blitt mye mer fornøyd med meg selv fysisk, selvtilliten har fått en boost, ettersom jeg ser at jeg faktisk blir sterkere gjennom økning i vektene, og man kan faktisk se litt muskelmasse også :D

Hva er målene for 2015?150kg i beinpress. Minst en pullup, og flere chins. 50kg i nedtrekk? Kun bruke de svarte manualene (10kg+). Se ok ut fysisk, litt mer masse på armene. Egenvekt i knebøy. Få dreisen på den hersens marken, komme opp til 50kg hvertfall. Må komme på mer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dine høydepunkter og nedturer?

Oppturer: Styrken har økt og økt i høst, og øker fortsatt. Det viser også på kroppen, selv om det er litt for mye fett der!

Nedturer:

Våren og sommeren var svak. Våren gikk jeg helt ut av trening, og om sommeren tok jobben overhånd. Dette kommer jeg til å jobbe hardt med til våren og sommeren. Holde det gående på en eller annen måte.

Hvilke mål nådde du?

LAvere fettprosent, opp i styrke.

Beste treningsminner fra året?

107kg i benk

145kg(Forhåpentligvis 150) i løpet av 2015

120 i knebøy og å klare fin dypde i knebøy.

Noe du vil klare før året er omme?

150 i mark hadde vert digg. 110 i benk også, da hadde jeg hatt 110-120 - 150 i de tre store, altså runde tall

Gjorde 2014 deg til en sterkere, bedre og mer selvsikker versjon av deg selv?

Sterkere, ikke bedre og ikke mer selvsikker.

Hva er målene for 2015?

Gå uten t-skjorte om sommerne.

200kg i markløft, 50kg opp i mark altså. Men på 52 uker så skal det gå med ca 1kg økning i uka !

150 i knebøy, 30kg opp.

120 i benkpress.

Jogge/kondistrening mer regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dine høydepunkter og nedturer?

Oppturer: Tough Mudder. Min første mil med jogging/løping. Mestre chins.

Prekestolen. Kjerag. Kjæreste på kjøpet <3

Nedturer:

Vektoppgang (10kg). Svakere i mark. Flere forsøk på vektnedgang, men gjentatt feiling.

Hvilke mål nådde du?

Sluttet å snuse (februar)

Gjennomførte Tough Mudder

Klarte 100kg bøy med ræva teknikk.

Beste treningsminner fra året?

Jeg er ikke så glad i å trene, jeg.. Men jeg liker å mestre, så alle økninger er jo forsåvidt goodtimes.

Alle toppturer

Noe du vil klare før året er omme?

Nah, urealistisk å nå mål før jul for min del. Kan jo håpe at jeg går ned noen kilo mens jeg er i India (fordi jeg går mye og glemmer å spise osv, ikke pga diare helst....).

Hva er målene for 2015?

Det har jeg ikke helt pønsket ut enda, men noen ting er klart:

- klare å løpe gjennom hele Tough Mudder

- halvmaraton

- ned ~10kg

- gå mange fine fjell

- og som alle år tidligere: bli glad i å løpe eller whatever som holder kroppen min i sjakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsåret 2014 har vært ca. 75% dritt for min del! (n)

Året starta bra med tre måneder i USA, trening og gains på Metroflex Houston der jeg fikk masse nye venner innenfor både fitness, bodybuilding, styrkeløft og strongman. Deltok også min første konkurranse ever da jeg ble dytta inn i en svær strongman-konkurranse to uker etter at jeg meldte meg inn på gymmet. Har omtrent aldri hørt om strongman før og var ukjent med de fleste øvelsene, bla. øvelsen om å trekke en pick-up truck... :cautious: Det var utrolig moro og en opplevelse for livet som jeg aldri kommer til å glemme.

post-25736-14440993437418_thumb.jpg

Omtrent en måned etter at jeg kom hjem igjen begynte ryggen min å trøble. Jeg hadde satt meg som mål å nå 300 totalt i løpet av begynnelsen av året, slik at jeg kunne debutere i min første styrkeløftkonkurranse rundt sommertider. Hadde 292,5 kg i mars/april, og 300 var ikke så langt unna. Åtte måneder senere står jeg med en total på skarve 295 kg og har fortsatt ikke fått konkurrert i styrkeløft, på grunn av ryggen. (n) Fikk perset med 110 i bøyen i september/oktober, men både mark og benk har stått stille siden april. Utrolig kjip følelse.

Jeg gir allikevel ikke opp, og fortsetter å trene jevnt og trutt. Jeg øker kanskje ikke i styrke, men jeg skal i alle fall ikke bli svakere! Ser kanskje et lite lys i tunellen etter at jeg starta med burny_ som coach, da ryggen min har vært bedre i det siste. Tør ikke å sette meg noen mål for det kommende året da alt avhenger av ryggen, men håper selvsagt at jeg endelig kan nå 300 (og mer), og at jeg endelig kan få konkurrert i styrkeløft.

Håper 2015 blir et bedre år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2014 ble et veldig bra år. Spesielt siden så mye gikk i dass konkuransemessig i 2013, er årets feeling mye bedre.

Stemningen i BSK har vært nevnt av flere og det er også for min del veldig motiverende å trene med gjengen der. Fredagsbøy er ukas høydepunkt på treningsfronten!

Resultatmessig er det benken som virkelig har skutt fart. Den gikk opp 5 kg i 2013 - men har i år gått opp 20 kg! Å sette 130 kg på NM var en euforisk opplevelse. Hele NM var moro og selv om markløften stagnerte og falt etter RM i april, så var det pur vilje som likevel gav meg en liten pers og stevnets lengste mark.

Mål for treningen i 2015 blir å holde frem som nå, fortsette et treningsregime med 4 eller 5 økter i uken. Tviholde på Sheiko i bøy og benk, jobbe uavlatelig med periodisk lineær progresjon i mark og prøve å klare å ha styrke også i -93. Da må jeg være mer strikt med kostholdet enn jeg egentlig trives med, men er veldig motivert for det.

Mål har jeg ikke helt klart enda, men jeg kan jo være tøff i trynet og si hva jeg har lyst på. Og det er 200 kg i bøy, 145 i benk og 225 i mark! Tror det er litt vel hårete, men mottoet ligger jo der og skriker meg i øret likevel, så uansett må det jo bli - MERE VEKTER...!!!

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dine høydepunkter og nedturer?

Høydepunkter er vel at jeg har holdt ut og at jeg fortsatt klarer å holde på rutiner selv om det er eksamenstid.

Nedturer har vært skader + andre ting som har gjort at jeg har detti ut av rutinene mine, men har klart å hente meg inn igjen !

Hvilke mål nådde du? Foreløpig nådd 65kg i bøy og blitt mer definert. Mål opp 5 pullups og ligger på 3 nå. Året er fortsatt ikke ferdig, så satser på å klare det!

Beste treningsminner fra året? Mine beste minner er de jeg deler med andre; skiturer, sykkelturer og noen fjasete styrkeøkter.

Noe du vil klare før året er omme? 5 pullups!

Gjorde 2014 deg til en sterkere, bedre og mer selvsikker versjon av deg selv? Absolutt!

Hva er målene for 2015? Mål for neste år er jo å bli sterkere og mer "fit". I tillegg ønsker jeg å fokusere mer på kondisjon og langrenn. Så konkretisert vil det bli noe a la:

- 10 pullups

- Sterkere i baseøvelser (vanskelig å si tall her syns jeg, men de skal OPP!)

- Utjevne skjevheter i beinstyrke (det er FOR skjevt)

- Gjennomføre 40 mil lang skitur

- Holde meg skadefri

- Gjøre mer yoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...