Gå til innhold

Slettet brukerkonto

Medlemmer
  • Innholdsteller

    897
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Slettet brukerkonto vant dagen sist 10. april 2016

Slettet brukerkonto hadde mest likt innhold!

Om Slettet brukerkonto

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 01. jan. 1990

Nylige profilbesøk

1 859 profilvisninger
  1. Programmet ser fint ut, men det kan være du trenger flere hviledager i uken. Faktisk ligner dette programmet veldig mye på hva jeg selv gjør, og har gjort i flere år - med små modifikasjoner fra tid til annen. Det jeg gjør: Jeg tar bare hviledager når jeg føler for det. Viss du prøver det ut i praksis, så ser jeg for meg at du vil finne ut at det beste er å trene 1-2 dager på, 1-2 dager av. Hele tiden. I spesielle tilfeller vil du sikkert ønske å trene 3 dager på, andre ganger vil du sikkert ta 3 dager av. Ikke lås deg for mye inn i at du skal trene "dag 1 hver mandag, dag 2 hver tirsdag" etc.
  2. Hadde ett i høyre øye etter 4 på 200 kg i mark her forleden. Ble helt rødt. Varte i 3 uker, som jo forøvrig er forholdsvis lenge.
  3. Takker så mye for trivelige ord, Snordskog! Utrolig hyggelig lesning! Rødmet litt når jeg så at jeg hadde blitt tagget i "Favorittblogg"!
  4. Nye sko til når våren kommer / bruke på jobb!
  5. Haha, dette kjenner jeg meg villt igjen i. Alle som trener for å bli større har det slik, tror jeg. Spesielt de som trener naturlig, har jeg inntrykk av, siden det er litt lettere å bevare fullness og blodåreaction om du går på litt gear (tho forskjellen kan jo også være enda større på trening vs. ikke trening for de som går på gear, siden mange får helt insane pump når de pumper med AAS i kroppen). Er du naturlig, er kald og flat, har litt fettprosent, men har trent i en del år og pakket på deg såpass med muskelmasse til at du veier mellom 90-100 kg... Ja, så kan du gjerne se ut som to fo
  6. Nydelig tråd, Negativ. Denne skal jeg bruke ved neste innkjøp. Min liste Craze - 10 Totalis - 8 Nano Vapor - 5 Neurocore - 5 Platinum PRE- - 5 Anabolic Beast - 4 Mutant Mayhem - 3 Jack3d Micro - 1 Bruker Platinum PRE- nå om dagen. Helt grei. Føler den hovedsaklig gir bedre utholdenhet, gjør at du blir litt mer våken og den gir en god pump om du kjører high reps på ting. Må likevel understreke hvor enormt mye bedre Craze var. At Craze inneholdt amfetaminlignende substanser overrasker meg ikke et sekund. Ellers er det meste bare søppel i dag. PWOs var bedre for et par år sid
  7. Rent helsemessig så aner jeg ikke hvor bra det er å putte i seg dette. Det har jeg ikke giddet å sjekke. Men problemet med tilskudd som dette er at det er så fuckings dyrt at du har ikke sjangs i helvete på å kunne fortsette å kjøpe dette i lange tider. Det vil bety at du 100% sikkert ikke kommer til å sitte igjen med noe ekstra gains etter bruk, med mindre det gir enormt raske, permanente gains som du bare kan opprettholde etter bruk (noe du selvsagt ikke får). Viss man ønsker seg raske gains, og vil gjøre det billig, så er det steroider som er tingen. That's it. Enten tar du det, eller s
  8. Mitt førstevalg ville vært cable crossover. Passe vekt, eksplosiv konsentrisk utførelse, passe sakte eksentrisk utførelse, fokus på god stretch og å kjenne at det drar i brystet på veien opp. Konstant spenn på muskulaturen. 10-15 reps. Med hantler: Flies med hantler, i supersett med hantelpress. Ta en vekt du klarer ca. 8-12 reps med i hantelflies. Etter failure i hantelflies, går du rett over til hantelpress med de samme hantlene mens du ligger på benken hele tiden. Kjør maks reps. Kjør til repsene ser ut som crappy halvreps før du gir deg. Begge gir en helt insane pump, det kan jeg l
  9. Det var jeg skrev, og det er rett, men ikke glem at lats er den største ryggmuskelen du har. Vil du ha en stor rygg, så gjør du derfor lurt i å trene begge øvelsene - og jeg ville også startet med å kjøre smalt grep først, for å trene latsen hardest først. Du vil kunne bruke mest vekt her, belaster lats og øvre trapz bedre enn med bredt grep, og styrken vil ikke være så veldig påvirket i bred roing dersom du har kjørt med smalt grep like før. Kjører du imidlertid omvendt, vil du merke at styrken i smalt grep vil være veldig påvirket av at du kjørte med bredt grep først. Forslag til op
  10. Smalt grep = Du skal stå mer oppreist, kan løfte mer vekt og du drar hovedsaklig med lats. Bredt grep = Du skal stå mer fremoverlent, må bruke mindre vekt og drar hovedsaklig med bakre skuldre/øvre del av rygg (rhomboids, midtre/nedre trapz, teres major/minor, infraspinatus... all that good shit). Mange roter med dette. Ser alt mulig. Noen tar f. eks med bredt grep og står veldig oppreist, og det ser ikke helt ut som de vet helt hva de trener. Dette blir helt feil. Bevegelsesbanen blir veldig awkward i dette tilfellet, fordi stangen kommer altfor langt foran kroppen i bunnen, og det blir van
  11. Jeg trener også 5/3/1 for tiden, men er nettopp ferdig med første syklus - så jeg er ikke spesielt erfaren med programmet enda, selv om jeg elsker every bit av det så langt. On topic, så har jeg tho ingen spesifikke tips i forhold til akkurat dette programmet, men viss jeg skulle gitt noen råd likevel: Veldig mye kan fikses ved å bare spise mer, hvile mer og pushe seg selv enda hardere på trening. Jeg aner ingenting om hvor sterk eller erfaren du er, så dette kan det være du har lest tusen ganger før. Uansett, det er fremdeles fryktelig sant: De store tingene der vil alltid bety mest. En k
  12. Jeg trodde ikke det der var fysisk mulig, faktisk. Jeg pleide forresten å følge med litt på filmene til Smulter på YouTube for et par år siden. Da het kanalen hans "superhurri", og jeg visste egentlig ikke helt hvem han var, bare at han var en av Finlands beste benkere. Husker en film hvor han bl.a. reppa 10 reps lett på 200 kg i benk. Men så ser jeg denne her tråden i dag... Bare: Ah, nå er han verdensmester. Med 400 fuckings kg i benk. Gg. ^^
  13. Nei, du det har jeg faktisk ikke prøvd! Kanskje jeg må prøve det i dag... ! Dette er jo det folk gjør før de skal på scenen, når jeg tenker meg om! Kutte saltet dagen før, og så spiser de litt salt før de skal ut. Typ. tar seg en Snickers-bar e.l. i timen før, for litt raske karbs og salt. Jeg har nok tho prøvd det ubevisst flere ganger når jeg tenker meg om, siden jeg ofte har fått de drøyeste øktene etter å ha spist saltholdig mat før jeg skal løfte. Minner meg også på et tips jeg hørte fra Soran Rashid (norsk bygger) om å spise potetgull før trening (sammen med noe annet jeg har glemt)
  14. Hahaha, så morsomt Bro! Jeg hadde faktisk tenkt til å nevne L-arginine i tillegg, men klippet ut den delen før jeg publiserte innlegget fordi jeg egentlig synes det er et litt tulleprodukt som jeg ikke synes han bør bruke pengene på... Men det er sant at det kan gi en enda litt bedre pump, ja! Har en boks liggende i bagen enda, jeg... Hender jeg bruker dem.
  15. Neurocore kan brukes om man ikke får tak i noe annet. Prøv først med én scoop og se om du merker det bra - men vær klar over at du mest sannsynlig må doble dosene, og da blir det fort jævlig dyrt (i mine øyne) for et tilskudd som strengt tatt ikke gjør såååå mye for deg. Tror selv at de fleste PWOs er en god blanding av faktisk effekt og placeboeffekt (som forsåvidt også er en faktisk effekt, men den er det ikke produktet som skaper, men deg selv - og effekten bestemmes dermed i stor grad av hvor mye du forventer etc.). Selv har jeg prøvd (har kjørt anbefalt maksdose av alt): Craze - M
×
×
  • Opprett ny...