Gå til innhold

Martinsen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    524
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Martinsen

  1. Hei, så bra at du vil begynne å trene! Jeg vil anbefale deg å starte med fullkroppprogram 3 gange i uken. Det er ganske greit å starte med. Denne MÅ du lese før du begynner på noe, her er det også forslag til program.
  2. Jeg pleier å ta i når grøten er ferdig, pleier å bli veldig fin da
  3. Hei! Jeg liker å ha løft ganske nærme min max før jeg går på maks, men dette er selvfølgelig forskjellig. jeg ville sannsynligvis gjort dette før et maksløft på 100kg stanga-8 reps 40kg-5 reps 60kg-3 reps 75kg-2 reps 87,5kg-1 reps 95kg-1 reps 100kg
  4. Prøv ut disse sidene http://www.maxrep.no/index.php?main_page=index&cPath=8&zenid=31382e26f916d0e86d0279af56ef700b http://www.maxrep.no/index.php?main_page=index&cPath=8&zenid=31382e26f916d0e86d0279af56ef700b
  5. Martinsen

    Strongr

    Strongr har absolutt gode produkter Jeg har prøvd alle de produktene du linker til ovenfor og var overraskende fornøyd. God smak på både BCAA og Proteinpulver( sjokolade) PWO funka også veldig bra syntes jeg, så vill anbefale å prøve ut Hvis du skulle kjøpe for over 600 kr kan du bruke TEAMSTRONGR100, så får du 100 kr i rabatt
  6. Høydepunktet dette året har absolutt vært alle de gode treningene på BSK sine lokaler, den sinnssyke stemningen og det samholdet vi har fått er bare konge! Ble også norgesmester i benkpress og styrkeløft i år, noe som er ett naturlig høydepunkt! Nedturen må være at jeg var syk under NM på Storefjell, så fikk ikke deltatt Jeg har allerede nådd de målene jeg satte meg før 2014, mine mål var 170-130-180, det jeg har klart til nå er 185-131-187,5. Skulle veldig gjerne tatt 500 sammenlagt i et stevnet i år, men endte på 497,5 kg, så det får bli neste år. Målene for 2015 kan vel greit no
  7. Martinsen

    Dagens Glade

    Norgesmester i styrkeløft
  8. Martinsen

    Dagens Glade

    Helt klart den feteste tightsen!
  9. Du må få med den siste delen også da NB VENNLIGST BEMERK: For å unngå å bli beskyldt for kjønnsdiskriminering, har butikkeieren åpnet en Ny Hustru - butikk rett over gaten. Første etasje har damer som elsker sex. Andre etasje har damer som elsker sex og liker øl. Tredje, fjerde, femte, og sjette etasje har aldri hatt besøkende.
  10. Martinsen

    Dagens negative

    Bristet ribbein kommer meg så vidt ut av sofaen, og får dermed ikke trent
  11. En av disse skal vist nok funke http://firstrowne.eu/watch/281982/1/watch-danish-boxing:-cecilia-braekhus-vs-ivana-habazin.html http://www.wiz1.net/channel6
  12. Hehe, syntes nå jr. ser bra tungt ut også jeg Sant som du sier, tre uker er ikke så lenge, så det kan jo være gøy å prøve Lykke til iallefall
  13. Smolov er jo ett program som er beregna for dopa øst europeere. Det du sier om å justere ned 1RM er nok å anbefale. Dette er et program som kan ta knekken på deg, hvis du ikke kjenner kroppen godt. Du må sove mye, spise mye og kanskje nedprioritere marken litt. For det kan bli ufattelig stor belastning på ryggen. Jeg vil også si å ha god teknikk er alfa og omega. Med så mange løft på så tunge vekter, og hvis teknikken ikke på plass er det lett å dra på seg skader. Likevel, setter man 1RM noen kg under det den egentlig er. Eller en annen mulighet, å ta litt færre sett en det som står. Smal
  14. Klokka de er nok litt feil! Selv om du kan få ganske høy puls også av styrketrening tviler jeg på at du kan få 225, med mindre klokka er feil, eller som sagt over at du har en hjerterytmeforstyrrelse. Jeg har selv trent med pulsbelte og målt pulsen opp i 180, og har selv makspuls på 195 ca.
  15. Som en lærer sa til meg i praksis, "svømming er det eneste i kunnskapsløftet/fagplaner en kan dø av, hvis man ikke kan det!"
  16. Har samme problemet, gikk til sånn fotspesialist. Der fikk jeg vite at jeg hadde en form for plattfot, han lagde innlegg såler til meg, og nå er det ganske mye bedre.
  17. Martinsen

    Cardio <3

    Utifra nyere forskning (http://www.side2.no/3742835.html) så kan du fint forbedre begge deler samtidig, også trene både styrke og cardio samme dag. Det funker dog bare ved styrketrening før cardio. Men, er jo selvfølgelig gunstig å trene de på hver sin dag uansett. Det er opp til deg hva du har mest lyst til, begge kan gjøres samtidig, men jeg veit ikke om man kan bli blant de beste ved å drive med begge deler. Kommer jo litt an på ambisjoner du har også da. Du blir iallefall over gjennomsnittet god i forhold til resten av befolkningen
  18. Martinsen

    Cardio <3

    Vi veit alle hva som er den beste cardiotreningen
  19. Hei! Flott at du har lyst til å gjøre en endring med kroppen din. Når det kommer til å gå ned 20 kg på 2 måneder så er det ikke umulig, men det kreves mye arbeid og et godt kosthold. Det kan selvfølgelig gå uten cardio, men trur det vill ta lengre tid. Har du prøvd sykling for eksempel? eller svømming? Jeg hater også å løpe, men sykle og svømme syntes jeg er ganske greit å gjøre. Det handler om å finne noe man liker å holde på med. Det med brusen din, så må du bare bestemme deg. Er virkelig den brusen nødvendig, kan du kutte ned brus til en dag i uka, eller kan du spise ett eple eller dr
  20. Jeg opplevde det samme i fjor. Jeg var langt nede på de første treningene etter bruddet og hadde det generelt tungt. Jeg bestemte meg for å bruke det til noe positivt, bevise for meg selv at jeg faktisk duger til noe. Det er noe jeg trur er viktig også, vis at du kan få til noe og noe du kan være stolt over. For all del gjør det for deg selv, ikke bruk ex-en som motivasjon og at du liksom skal vise han hvor flink du er. Gjerne begynn på noe nytt du kan prøve å mestre også. Jeg begynte med styrkeløft, hvor jeg hadde en drøm om å kanskje kunne vinne noe, nå er jeg både jr.norgesmester og har jr.
  21. Det skal ikke være noe problem med sånn du har det kjør på!
  22. Hva er målet med treningen? Jeg kjører fint mark en dag og bein dagen etter, men spørs jo kanskje hva man er vant med og hvor mye du kjører deg ut på markløft.
×
×
  • Opprett ny...