Jump to content

hevih

Members
  • Content Count

    980
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About hevih

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 01/21/1992

Recent Profile Visitors

844 profile views
  1. Ikke bruk klyper, da kan du i verstefall vende stangen til hver side slik at vektskivene faller av litt bråk er bedre enn å dø
  2. Score: 96.9 Advanced Squat: 94.4 [Advanced] Floor Pull: 90.9 [Advanced] Horizontal Press: 104.9 [Exceptional] Vertical Press: 82.4 [Proficient] Pull-up: 111.8 [Exceptional]
  3. Ja, men du har større muskler i rumpe/lår så forholdet vil nok heller gå i positiv retning;)
  4. Bøyer meg atter en gang i støvet for denne sinnsyke mannen! 422,5 - 242,5 - 335 og uoffisiell verdensrekord med 1000kg totalt, samt i bøy. Det som forunder meg mest er hvor enkelt han legger opp treningen, og fortsatt er en av verdens sterkeste menn [ATTACH]155366[/ATTACH]
  5. hevih

    Samler du på noe?

    Klarte tydeligvis ikke å unngå "fristelsen", og endte opp med en slik mynt forrige uke:confused: Bør vell skaffe meg "Neitakk til reklame" fortest mulig.. [ATTACH]154624[/ATTACH]
  6. Noen som vet hvorfor Klokov ikke deltar?
  7. Bare jeg som reagerer på 60gram pulver og kun 2!! dl vann? Proteingrøt
  8. Nope, har bare kjørt ATV noen få ganger tidligere. Selv om de ikke er spesielt pene forfra ser det ut som de er noen råskinn!!
  9. Hehe har aldri kjørt disse "traktorene", men kan umulig være noe gøy å kjøre sammenlignet med crossmodellene. Må ikke la fornuften ta overhånd!
  10. Gav i overkant av 40k. Kun 1 eldre eier og 2800km siden 08 Hva med en Raptor da? Er litt mer å velge mellom der.
  11. Ingen bil for øyeblikket, men kjøpte meg akkurat en Suzuki 400cc Quad til bruk til og fra høyskolen. Leketøy deluxe! Senk og gatedekk kommer
  12. Okei, volumet bør reduseres noe uansett splitt. Det er viktigre å prøve å beholde intensiteten ut fra hva jeg har skjønt.
  13. Magnesuim/kalk? Ellers MÅ du velge lær hvis du ender på reimer:)
  14. Nå er jeg langt fra noen ekspert, men ville absolutt gått for et oppsett som minst gir deg en frekvens på to ganger i uka i baseøvelsene. Selv har jeg tre dager med 531, før jeg har pause og tre dager eksplosiv/høyreps. Har fungert rimelig greit på underskudd syns jeg. Styrken har tapt seg litt i press og bøy, men man kan ikke regne med noe annet når man går fra heftig bulk til deff. Personlig tror jeg nok type dietmar/sheiko bevarer styrken bedre, men treningene blir for triste for min smak. Spennende å følge med uansett hva du ender opp med:) Edit: Sjekk ut "Beyond 531"
×
×
  • Create New...