Gå til innhold

Hva studerer du?


Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Startet på internasjonale relasjoner i høst, hadde planlagt et ''venteår'' før jeg flyttet og startet på jussen og da passet læring om fredsorganisasjoner etc godt. Etter å ha blitt sykemeldt og måtte slutte osv ble jeg mer og mer kjent med sykehusjobbene, og lærte samtidig mye mer om jeg selv. Derfor har jeg funnet ut at det mest sannsynlig blir sykepleien til høsten:-D Helomvending fra kriminologi iallefall!: D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Selv jobber jeg i barnehage, den jobben har hatt mye å si for at jeg vil velge ped :)

Barnehage høres ut som et fantastisk givende yrke:-)

Selv vil jeg gjerne jobbe på barneavdelingen på sykehuset når jeg er ferdig utdannet, å jobbe med barn gir det lille ekstra synes jeg!

Pedagogikk høres ut som en fin vei å gå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg studerer vel strengt tatt til å bli lektor. Har bachelorgrad og unnagjort PPU på lektorprogrammet, og nå tar jeg mastergrad i engelsk språk. Er adjunkt nå, men når jeg er ferdig med master er jeg lektor med tilleggsutdannelse :) Undervisningsfagene mine er historie og engelsk, men historien er jeg "ferdig" med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer Bachelor i Idrett ved Høyskolen i Bergen. Studiet involverer en del praksis i skole og læring av diverse aktiviteter som ballspill, dans, styrke, utholdenhet, turn osv. Av fag har vi mye pedagogikk, fysiologi, treningslære, anatomi og bevegelseslære. En del av utdannelsen er skiturer og treningstur til spania. Siste året kan man velge mellom PT-kurs og spesialisering i friluftsliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykepleie ved Diakonhjemmet Høgskole.