Gå til innhold

Hva studerer du?


Marna

Anbefalte innlegg

Jeg studerer for å bli førskolelærer, eller barnehagelærer som det heter nå. Snart et år igjen før bacheloren er ferdig. Liker pedagogikken, og at det er mange elementer i utdanningen: norsk, matte, bevegelse og helse, naturfag, drama, musikk, forming og rle i tillegg til pedagogikkfaget.

Jeg skal starte på fordypning i organisasjon og ledelse, og har lyst til å ta en master i småbarnspedagogikk etterpå slik at jeg kan jobbe med barnehageutvikling i direktoratet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som studerer fysioterapi (bachelor) som har en skole de vil anbefale? :)

Jeg gikk et år på høgskolen i Bergen på fysio. Utrolig bra studie, og utrolig godt klassemiljø. (Så jeg sluttet av andre årsaker) vil absolutt anbefale å begynne der om du vurderer fysioterapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bli student fra høsten av, hvis jeg får plass (og det regner jeg med at jeg gjør). På interaksjonsdesign, master, ved Høgskolen i Gjøvik. Ingen planer om å flytte til Gjøvik, men studererer remote. Jeg gleder meg veldig og vet alt hva jeg har lyst å skrive masteroppgave om.

Skal kombineres med full jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...