Gå til innhold

Ninjanyst

Medlemmer
  • Innholdsteller

    30
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ninjanyst

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 18. juli 1989
  1. Har forsåvidt hatt litt trøbbel med mat og kosthold generelt sett etter at hele 2012, halvveis ut 2013 var fylt av kyssesyken, lungebetennelse, diverse virusinfeksjoner og svineinfluensa, som perler på en snor. Så det kan jo være at problemet med å spise nok henger igjen litt. =)
  2. Kuttet er vel egentlig ikke noe jeg bevisst gikk inn for. Jeg la om kostholdet for litt over 4 måneder siden. Da jeg tilfeldigvis regnet på hvor mye jeg fikk i meg i løpet av en gjennomsnittlig dag av ren nyssgjerrighet, kom det på 1300 kcal. Det tror jeg rett og slett kom av at jeg spiste rent mengdemessig (tilsynelatende) like mye som før - men ikke like næringstett. Ergo jeg byttet ut drittmaten med sunnere mat. Så jeg prøvde å spise mer, men synes det var litt vanskelig, så jeg klarte vel å komme meg opp på ca 1600 kcal per dag. Og det kjentes egentlig greit - var ikke sulten og alt var ok
  3. Takk for tilbakemelding Payn. Da ser jeg ikke helt at CLA skal være verdt det for min del i hvert fall. Har ingen planer om å stille i konkurranse heller, bare blir mer komfortabel med meg selv og få vist fram at jeg jobber hardt med treningen og kostholdet. Drikker masse grønn te - min kaffe - må starte dagen med det! =) Har også vurdert å begynne med kardio ved siden av. Har hittil ikke gjort det, grunnet avrevne leddbånd i begge ankler. Med andre ord er ikke løping et godt alternativ før operasjon er gjennomført. Så da blir det eventuelt ellipsemaskin, sykling eller noe lignende. Sultfø
  4. Tror nok det blir litt lite fett i blant, faktisk. Er god på proteiner da Og det blir mye grønnsaker! =)
  5. Jeg er bare 1.56 høy, og veier i dag 53 kg, så overvektig er nok ikke utfordringer, nei. Det har gått bra de siste 4 månedene, men nå tror jeg nesten kroppen "holder" igjen resten av fettet jeg vil ha bort. Spesielt på magen og ryggen. Alt annet er forsåvidt greit. Det som gjør det litt ekstra vanskelig nå er at jeg er ganske sikker på at jeg allerede er i kcal-underskudd. Faktisk er det heller det at jeg er sulten, ofte, som begynner å bli et problem. Så hele opplegget begynner å bli en utfordring. Vurderer sterkt å spise litt mer/litt oftere, men da er jeg redd jeg kanskje vil ødeleg
  6. Så, holde det enkelt å se an et par tre måneder til, kanskje? Har ikke så mye fett igjen å ta av heller, sammenlignet med tidligere, så det er vel vanskeligere å se. Bare merker at det er litt frustrerende å se så lite resultater, rent estetisk. Resultatene prestasjonsmessig er jeg fornøyd med, så da gjør jeg i hvert fall noe riktig. =)
  7. Har nok ikke helt tro på noen ting, hvis ikke ville jeg nok ikke etterlyst erfaringer her inne - så da blir det nok dårlig med placeboeffekt. Får bare titte litt på kostholdet igjen. Tror jeg skal vurdere å spise oftere. 8 timer holder vel søvnmessig? =)
  8. Takk for konstruktivt svar. Omega 3 tar jeg, ettersom det blir lite fisk i denne husholdningen. Tar også vitamin D og folsyre, ettersom jeg mangler disse. Folat har vi forsøkt å finne ut av nøyaktig hvorfor jeg mangler flere ganger, men verken jeg eller legen finner grunn til det - så da kompenserer jeg i mellomtiden. Er nok bare utålmodig. Synes ikke resultatene kan komme fort nok. Nå har det stoppet opp litt. Jeg blir sterkere og føler meg bedre, men fettet forsvinner ikke - så det at jeg blir sterkere synes ikke veldig godt. Det nok mye derfor jeg er ute etter noe ekstra. Men finnes det
  9. Bortsett fra det absolutt åpenbare... Jeg trener tung styrketrening, jeg spiser riktig - jeg har hatt en del framgang - men jeg ønsker en liten ekstra "boost".
  10. Ok - fair enough. =) Da ender jeg opp med samme spørsmål igjen - noen andre anbefalinger?
  11. Har du tilfeldigvis noen link til forskningen? =) Eventuelt noen andre anbefalinger i stedet?
  12. Hei! Jeg ønsker å redusere fettprosenten litt, samtidig som jeg bygger muskler. I den forbindelse lurer jeg på om noen har erfaringer med bruk av CLA som et lite hjelpemiddel til å oppnå dette. Anyone? =)
  13. Det var jo en liten nedtur da...
  14. Da kan man jo fornye både undertøys, trenings OG badetøysgarderoben med god samvittighet!
  15. Haha! Sant! =) Treningstøyet er i hvert fall både fint og bra, så det kan jo være en fin unnskyldning til en aldri så liten London-tur! ;-)
×
×
  • Opprett ny...