Jump to content

Steffeen

Members
  • Content Count

    909
  • Joined

  • Last visited

About Steffeen

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 07/10/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hårvoks Parfyme Smykker Viktig å se seg i speilet mellom hvert sett.
  2. Imponerende styrke på deg!
  3. Overkill med 6 sett? Det kan man fint gjøre 3 ganger i uken Hvor får du det fra?
  4. Jeg trener militærpress 2 dager i uken, 5 sett, 3-6 reps. Hvis det er mere styrke i basisøvelsene (knebøy, benkpress, markløft) du vil ha, så gjelder det å ikke slite seg ut på andre øvelser. Hip thrust har jeg dessverre lite peiling på, Therese kan vel si noe om det.
  5. Et typisk styrkeløftprogram er ofte 6-8 sett, 3-6 reps, 3 ganger i uken Knebøy, benkpress og markløft 3 ganger i uken. Man kan også trene feks knebøy 5 dager i uken, men det passer ikke alle. Hvis målet ditt er å gå opp i styrke er hvertfall slik trening veldig bra. Vet ikke hvem den veilederen er, men der jeg trener er de veilederne håpløse og har veldig lite peiling. Trist å se de som aldri har trent før betaler for å få hjelp fra noen som kan fint lite.
  6. 3 sett syns jeg er for lite, ville hvertfall økt til 6 sett Hvor mange ganger i uken trener du de forskjellige øvelsene?
  7. Nei, det er ikke farlig. Ifølge "ekspertene" er jo alt farlig. Ikke tru på alt du hører.
  8. Steffeen

    Tatoveringer

    Har sleeve på høyrearma og noen andre småe. Skal ha sleeve på venstre snart
  9. Steffeen

    OL 2014

    Curling på zebra! USA-Norge.
  10. Blodfan i alle år! Skal til anfield igjen snart
  11. Hei! Ville lagt inn benkpress, militærpress, markløft, strakmark. Vet ikke hvor mange kcal du ligger på, men jeg syns det ser alt for lite ut
  12. Hei! Å gå ned 1 kg i mnd er ikke mye å skryte av nei. Med mindre man veier 40 kg fra før..... Kan fint gå ned mere enn det, uten å sulte. Selv gikk jeg ned 19 kg på 6 uker (400 gram var muskler). Dette lå jeg på daglig: 2600 kcal, 90 gram fett, 150 gram karb, 220 gram protein. Gikk litt ned på kcal ettervert. Gikk fra 107kg til 87,9 før jeg skulle delta i norges sterkeste mann -90kg. Anbefaler deg å trene tungt, 3-5 reps er fint. Hvis målet ditt er å bli sterk
×
×
  • Create New...