Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Chantal Marshall (53) mener «en merkelig fase av livet» er årsaken til at yngstedatteren vil bli skoleflink fremfor puppemodell:

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10058662

...

:mellow:

...tror jeg akkurat døde litt innvendig.

+1 på den :cry:

Men jaaa ser jo den, universitetsutdannelse er definitivt tullete når man heller kan være "glamorøs".... (og muligens arbeidsledig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser lite og ofte for å holde forbrenningen min skyhøy.

Se for deg at det er som en ovn, du må legge på ved hele tiden, ellers dør flammen, akkurat som forbrenningen stopper helt opp dersom man ikke spiser ofte.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg røyket under begge graviditetene sine. Legen sa til henne at det var bedre at hun tok seg en røyk, enn at hun ble superstresset fordi hun ikke kunne ta seg en røyk:mellow:

Den fikk svigersøstra mi også! "Hvis du har det bedre med å røyke en sigarett om dagen så er det bedre for svangerskapet enn om du slutter nå og blir stresset og deprimert."

Onkel: "Ho tante vant en splitter ny sykkel!"

Meg: "Når du sir sykkel, mene du en skikkelig sykkel eller? Bra sykkel liksom?"

Onkel: "Jada! Fir-og-tjue-gir!"

På jobb i lunsjen

Kollega: "Nei takk, æ kan ikke spise frukt, æ e på lavkarbo diett og prøve å komme i ketose. Æ har akkurat tippa 3 siffer på vekta, så da måtte æ tilbake på ketose-dietten."

Meg: "Så flink du e, æ hadde aldri klart og vært i ketose over lengre tid, æ må kunne skeie ut innimellom og det kan man jo ikke med ketose. Det e bra du står på!"

Han: "Ja for mæ e det ikke nå problem, æ skeie aldri ut og har stålkontroll på maten!"

(Hadde selvsagt mine tvil, for en som har 'stålkontroll' på maten veie gjerne ikke 100kg vell..)

Neste dag sitter han og spiser 2 God Morgen yoghurter og et wienerbrød og drikker sjokolademelk.

Meg: "..Æ trudde du skulle i ketose? Det e jo ikke lavkarbo mat det der!"

Han: "Neida, men æ har bikka under 3 siffer no, så no e æ ferdig for denna gang."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyldningene til ei i familien min (har fått påvist stoffskifte-sykdom, men legene vil ikke medisinere henne ennå pga bivirkninger. )

Meg: hva kan du gjøre istedenfor for å bli medisinert?

Hun: spise sunt, holde meg unna hvetemel og sukker. Men det kan jeg ikke gjøre mens jeg er her (i familiselskap).

Meg: du kan jo lage egen kake/sunn snacks

Hun: nei, det går jo ikke når man er bedt i selskap og andre har laget kake.

Meg: hvorfor ikke?

Hun: nei, det går bare ikke.

( i selskapet har vi buffé og hun lesser på med brød på tallerken, samtidig som hun klager på at hun trenger å gå ned i vekt og holde seg unna hvetemel/sukker)

Hun mener også hun ikke kan trene for å få mer muskler, hun har store nok muskler i rompa. Den trenger jo ikke bli større.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel: "Eg ser på facebooken din at du har blitt homo, så no kan du bare pelle deg ut av familietreet!"

Fetter: "Haha, ja, det er vell en sånn som kalles en face-rape!"

Onkel: "Vet vell ikkje eg vell, det e du som e homo og forstår sånn homo-lingo!"

HAHAHAHAHAHAAHHAAHHAAHAHAH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...