Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jupp:p spesielt når jeg har fått i meg alkohol:p

Har hørt om det fenomenet der.. Røyker du fordi du er på fest eller fordi du "glemmer" at du ikke røyker :huh:

Kompis av meg hadde alvorlig astma. Begge foreldrene røykte.. inne......

Eksen min krevde å røyke inne også - selv om jeg får migrene av det.

:eek: Jeg KLIKKEEER! Hater røyk så intenst at jeg blir utilregnelig om jeg utsettes for det:whistling: Godt å høre at det er en eks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt om det fenomenet der.. Røyker du fordi du er på fest eller fordi du "glemmer" at du ikke røyker :huh:

startet å røyke når jeg var 13 til 21 (er 23 nå) og når jeg drikker kommer røyke suget tilbake^^ heldigvis så drikker jeg ikke ofte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tv shop burde begynne og selge slike gammeldagse langkoster, bøtter og gulvfiller. Da har de slått to fluer i en smekk, de selger et produkt som funker både på kropsfettet og gulvet:D Og de slipper og selge super fantastiske produkter som slanker deg og fantastiske vaske produkter som dosent require any effort at all...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei venninde av meg røykte under svangerskapet til begge ungene. hu sa til legen mens hu var gravid med førstemann, at hun ikke taklet å gå uten røyk og hele verden raste sammen og hadde det ikke bra når hun ikke hadde røyk, legen svarte med at da skulle hun bare røyke. har du det bra, så har ungen det bra også.!? jeez, skal sies det at ungen er allergisk mot det meste+ trur det hva noen hjerte problemer også. om det kommer av røykinga under svangerskapet kan gudene vite, men mest sannsynlig vil jeg tru. -.-

Jeg har hørt mange si det, at hvis de har det bra så har ungen det bra. Menne, eh, nei? Du har det jo uansett ikke bra fysisk om du suger inn nikotin..og du burde ikke ha det bra psykisk når du vet at du skader barnet med vilje fordi du er for svak til å ta vare på det når det ikke har noe som helst mulighet til å fjerne seg fra det som skader dem.

Blæh :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...