Gå til innhold

maya

Medlemmer
  • Innholdsteller

    733
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

maya vant dagen sist 19. august 2019

maya hadde mest likt innhold!

Om maya

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 21. sep. 1983

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Angående pulsklokke, så kan jeg anbefale Polar M400. Den er veldig enkel i bruk, og koster ikke hele månedslønna. Rundt 1500,-. Det er en klokke man kan bruke døgnet rundt, som registrerer all aktivitet igjennom døgnet, skritteller osv., og kan også brukes om natta til å registrere søvn. For måling av puls, må man bruke pulsbelte, men dette følger med i esken når man kjøper klokka.
  2. Motivasjon for meg er den gode følelsen etterpå. Jeg trener på formiddagen, og føler meg skikkelig bra resten av dagen etter å ha trent. "Rusa" på endorfiner er også digg, føler at jeg kan klare alt når de slippes løs i kroppen. Har dager hvor motivasjon til å trene ikke alltid er på topp, og da er følelsen etter å ha kommet seg opp av sofaen, og gjennomført økta veldig herlig. Det er også gøy når man merker fremgangen både på styrkerommet, og at man slår forrige intervalløkt. Så er det også motiverende å se resultatene i speilet (slanker meg).
  3. Veiedag på fredag, og da viste vekta 69,3. Så jeg er under 70 kg igjen!
  4. Da har jeg fått krabba meg på vekta jeg også, etter først noen dager med leting etter den ("forsvant" i flytting på oktober), og da jeg endelig fant den så var batteriet dødt, men nå er det nytt batteri, og vekta viste 71,1 kg (etter frokost med klær). Så da blir det utgangspunktet
  5. Jeg er med. Klarte nesten målet mitt for et par år siden etter å ha gått ned 15kg, men har siden da ikke klart å komme ordentlig i gang med trening igjen grunnet mye sykdom. Men over nyttår skal jeg tilbake til livsstilen jeg hadde da, så jeg slenger meg med her. Målet er 65 kg. Aner ikke hva jeg veier nå, tør ikke veie meg. Men trening og sunnere kosthold starter 2/1-15.
  6. Frokost i dag ble havrepannekaker (laget av egg og havregryn) med lett fløtemysost på. Godt, enkelt og mettende
  7. LIVREDD skogsmaur etter en uheldig episode som 3 åring. Å oppholde meg i skogen på årstider hvor de er rundt omkring er klin umulig, så det er kjedelig. Er heller ikke så begeistra for høyder og creepy, hvitmalte ansikter på skrekkfilmer, eks i The Ring og The Grude osv.
  8. maya

    iOS 7

    arg får bare feilmelding
  9. maya

    iOS 7

    Har hørt at det skulle komme rundt kl 19. Gleder meg
  10. Hvor mange måltid spiser du i løpet av en dag? 3-5 Hva spiser du? Havregrøt, egg, kyllingfilet, grønnsaker, kyllingkjøttdeig, karbonadedeig, laks, skyr (mest vaniljesmak), havregryn, ris, potet, pærer, jordbær, blåbær, bringebær, ost, brokkoli, spinat, salat, agurk, løk, paprika, purreløk, hafler, proteinpannekaker, proteinvafler, proteinbarer, dobbel 0% youghurt (blåbær smak er den det går mest av) På lørdag: potetgull og sjokolade - må ha det, bare må ha det Hva trener du? Styrke, intervall og langøkt på mølla Mål med trening? Gå ned i vekt, og bli en strammere og sprekere utg
  11. Sjokolade Og i disse juletider går det mange liter med Dahls Julebrus
×
×
  • Opprett ny...