Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Hørt under familiemiddagen nå nettopp oppsto det en diskusjon rundt lavkarbo siden suppa mamma hadde laget var lavkarbo (og til og med PSMF-vennlig).

"Dokk kan ikke påstå at brød e usunt" - et kvinnelig familiemedlem som satt å spist hvitøksbaguetter.

Videre fortsatte diskujonen hvorvidt hvit brød var sunnere enn sjokolade, her forsøkte jeg å si at alt er jo relativt ut i fra hvordan man ser på det med tanke på vitaminer, mineraler, karbo, protein og fett. Her kom familien med så mange dumme utsagn at jeg facepalma og holdte kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle virkelig ønske jeg klarte å bare se det humoristiske i dumme utsagn, men dessverre blir jeg skremt av hvordan det er mulig å ha en sjel som aksepterer sånne utsagn og blir sint. Mamma kommer hver gang jeg treffer henne med minst 1 urdum respons, og det er kanskje ikke så rart fordi når jeg ser på ansiktet hennes ser hun helt hjernedød ut. Ikke noe poeng i å bli hissig på en som ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette så superdumme tips da?

..synes mer det var sånn standardslanketips som man leser om overalt..

Var den der "jeg tar 100 sit ups og 50 push ups før jeg legger meg, og det funker kjempebra!" jeg tenkte på :p men ja, det meste var veldig standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Min fetter til min kjæreste, dønn seriøs: Shit, du begynner å bli ganske svær nå da... Går du på noe spesielt? Protein? Kreatin? Kokain?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er ikke sjeldent jeg legger på meg 10 kg muskelmasse over natta etter en kokainkur.

Nesten like heftig som da jeg begynte å ta protein, og økte med 50kg i benk på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
ei venninde av meg røykte under svangerskapet til begge ungene. hu sa til legen mens hu var gravid med førstemann, at hun ikke taklet å gå uten røyk og hele verden raste sammen og hadde det ikke bra når hun ikke hadde røyk, legen svarte med at da skulle hun bare røyke. har du det bra, så har ungen det bra også.!? jeez, skal sies det at ungen er allergisk mot det meste+ trur det hva noen hjerte problemer også. om det kommer av røykinga under svangerskapet kan gudene vite, men mest sannsynlig vil jeg tru. -.-

En venninne av meg røyket under begge graviditetene sine. Legen sa til henne at det var bedre at hun tok seg en røyk, enn at hun ble superstresset fordi hun ikke kunne ta seg en røyk:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...