Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg får gjøre det. Stå foran kassen og sleike salatblader. Muligt at jeg risikerer å bli sendt direkte til en psykiatrisk avdeling..men hey, alt for å sjekke ut påstander!

Ler så jeg dauer her....er gjerne flue på veggen når du står der og sleiker salatblad...baaah:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At omtrent alle skal parkere bilene sine så nærme inngangsdøren på kjøpesenteret som mulig for å slippe å gå så langt, selv om de skal gå 3-4-5-6 timer rundt på senteret. Når de kommer liten skritt utenfor døren er de jaggu meg slitne i beina!!! Og da må gubben hente bilen selv om de parkerte det så nærme som det gikk an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaaaa...nesten på linje med noen som påstår at de HATER å svelge tabletter.....men å hive innpå nesten 28 kosttilskudd/fatripper og vitaminer pr dag...det er helt greit??!!

Mange som hater å trene knebøy og bulgarsk utfall også, men man gjør det da fordi om man vil ha resultater! ;) Ser ikke helt problemet der for å være ærlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte to gutter i garderoben på trening i dag. Han ene hadde kjøpt et proteinpulver han måtte skryte av

Gutt 1: Har kjøpt meg proteinpulver som er sykt bra !

Gutt 2: Nice, hvilken type da

Gutt 1: ( husker ikke helt hvilken type han nevnte )

Gutt 2: Aha, hvordan er proteininnholdet ?

Gutt 1: Det er 110 g protein pr 100 g..

Gutt 2: Fett ! Den må jeg prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et hyggelig forum, med mye aktivitet, men enkelte ganger leser jeg tråder og innlegg som gir meg kreft. Og jeg har hatt kreft før, så jeg vet hvordan det kjennes ut.

Da jeg trykket "Nye Innlegg" i dag var det spesielt ille...At disse menneskene kan formere seg uhindret er et potensielt samfunnsproblem om noen år. :D

canttell.jpg

PS: Haters gonna hate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Stamkunde på jobben: "Sykling er gøy! Når jeg er ute og sykler, sykler jeg gjerne maange timer. Du vet, man forbrenner jo ingenting før man har syklet minst 3-4 timer."

Eeh..? Gir opp menneskeheten snart.

Det er sant da ! :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stamkunde på jobben: "Sykling er gøy! Når jeg er ute og sykler, sykler jeg gjerne maange timer. Du vet, man forbrenner jo ingenting før man har syklet minst 3-4 timer."

Eeh..? Gir opp menneskeheten snart.

En venninne tror seriøst at forbrenningen ikke starter før man har trent i 45 minutter. Hun trener myye kondisjon:ROFLMAO:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...