Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

hehe...det er jo billig i forhold til pulveret jeg pleier å kjøpe. Optimum Nutrition for the win! :D

ON er også billig her: 100%Whey Gold Standard 4,5 kg - OPTIMUM NUTRITIONS | Body4you

Til sammenligning kjøpte vi 2,4kg for 799 hos Tommis Nutrition. 549 hos body4you:thumbsup:

Haralds Gym selger 4,5kg sekken for.. 1399? 990 hos body4you:thumbsup:

(fri frakt ut juni, og det er vel juni en time til eller noe.. :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å kjøpe i Sverige. I dag var det 399,- for 2,4kg whey og noe rabatt på 2,xkg casein. Ellers får jeg alltid 10% rabatt der, men kanskje færre smaker å velge mellom. Kjøpte med caramel fudge for å prøve...

Har igrunn bare brukt double chocolate. Den er fantastisk!:wub:

Sverige ja... Bodde i Sarp før, da var vi titt og ofte på Sverigetur :D Men ikke en eneste gang siden vi flytta tilbake til Oslo, uhm.. 3 år straks.

Foreldrene mine bor i Sverige da, jeg får sende min mor på litt kosttilskuddshopping neste gang før hun kommer hit. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen idrettsutøvere som har blitt tatt med for høye verdier av diverse har sagt' HÆ?! Jeg tar jo bare proteinpulver, det må være det.' Bam, en myte er født.

I samme gate, en jente på studiet.Husk, dette er helsepersonell som har bestått 3 praksis-perioder og skal hjelpe deg å bli frisk om du er ute av stand til det selv.

Hun:' Du vet du blir steril når du slutter med proteinpulver.'

Jeg:'Hva er proteinpulver?'

Hun:'Vet ikke, noe proteingreier.'

Jeg:'Fra hvor?'

Hun:'Vet ikke.'

Jeg:' Så på bakgrunn av at noe du ikke vet hva er som du ikke vet hvordan lages kan gjøre meg steril, hva bør jeg gjøre?'

Hun:'Slutte'

Jeg:' Da blir jeg jo steril.'

Hun:'Åja.'

Jeg:' Proteinpulver er laget av melk.'

Hun:'NEHEI!'

Leser til eksamen, igjen jente på studiet:

Hun:Jenter har høyere forbrenning enn menn!

Jeg: Nei.

Hun:Jo, det har jeg lest!

Jeg: Ok, vedder en flaske vin.

Hun: OK!

Jeg: Hva er forbrenning?

Hun:...

Jeg: Økologisk Porto Rosso.

priceless Asle priceless!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hjulet snurrer, men hamsteren er død.

Haha! Jeg lærte noen sånne når jeg flytta til sverige;

"Hon har inte alla indianer i kanoten"

"Du har inte alla hästar i stallet"

"Han har inte alla chips i påsen" (!)

"Han saknar en burk i sitt sixpack" ..

"Hans antenn får inte in alla kanaler"

Hehe :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To unge damer i garderoben hadde fått for seg at fettforbrenninga ikke startet før etter 40 minutters aktivitet, derfor måtte man enten løpe lenger enn dette eller like gjerne droppe hele greia. De stod høylydt og latterliggjorde alle som enten varmet opp eller løp intervaller. For hva er vitsen med å gjøre det når det ikke brenner fett?! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske den der. Nettopp spist lunsj, omelett og salat jeg lagde i mårrest.

Får 20 kritiske blikk før jeg rekker å begynne engang: "hvorfor har du med deg mat", "så sunn du da liksom",

"skal du på bolergymmet Kaliber, du vet alle der er dopa ja" and so on. Dette fra bedrevitende feiere, kulemage alle som en..

Velger å ikke høre de, og lar dem tusle rundt med kulemagene sine. Mitt liv ;)

De som bare har "kunnskap" i form av fordommer og kommer med de, har et underliggende ønske om å få mer sikker kunnskap, tror jeg. Så du er snill om du gidder å gi dem det. Dvs om du ikke blir for provosert av dumme uttalelser til å klare å bry deg om å gjøre det. Dessverre klarer ikke jeg å rette opp i misforståelser uten å være irritert. Men det er jo lov å håpe på å bli mer helgenaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte fotball med en kompis her om dagen, og kjente etterhvert på en kneskade jeg har hatt siden i fjor høst, hvor jeg satt mye på knærne og skrudde platt. Nevnte det for ham, men sa ikke noe om årsaken, hvorpå han kunne fortelle meg at "det er garantert på grunn av all knebøyinga du driver med".

Ekstra morsomt siden jeg ikke tatt knebøy i perioden før eller etter dette skjedde, så det var tatt helt ut av lufta. Blir matt av folk som har fått det for seg at styrketrening(utført med korrekt teknikk, selvsagt) skader kroppen. Ofte de som vet minst som mener mest, dessverre.:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega fortalte på jobb i dag at samboeren hennes hadde overrasket henne med en splitter ny sykkel i går...

"Oj, så heldig du er! Det er jo så gøy å sykle :)"

"Hm.. Nei jeg har aldri turt å skaffet meg sykkel tidligere, eller brukt beina til noe særlig tung aktivitet..."

"Øh.. neivel? :confused: "

"Nei, jeg er livredd for at beina mine skal bli diiiiiger hvis jeg begynner å å trene tungt med dem!!"

"Men beina dine kommer aldri til å bli diger, verken av litt sykling eller trening generelt..."

"Hvordan vet DU det?! "

"Ingen er så heldig å bli stor over natta av litt trening.. Du er jente og har ikke anlegg til å legge på deg så mye muskelmasse som du er redd for å få på beina. Det er bare å sykle i vei!"

"Nei, du! Jeg vet hvor store låra kan bli hvis man sykler og trener beina! DET skal ikke jeg utsette mine bein for! :meh: "

"........ Jeg trener tung styrketrening på beina mine 2 ganger i uka, og SYKLER til jobb og trening hver eneste dag.......... SE PÅ BEINA MINE!!!!"

".....:mellow:"

Jeg kunne snart skrevet bok om kloke utsagn om kosthold og trening fra kollegaene mine... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"My favourite was when we saw Paris Hilton backstage at an awards basj. I said i wanted her in my music video as she`s my favourite model. She went ``oh gee, thanks``. I said `Ive seen all your films, I think youre great``, she was like `sorry?`. So i said ``your films.....`` and mouthed a blowjob at her, tongue pocking cheek and everything. She went fuckin mental. She said ``thats the rudest thing anyones ever said to me``. I said " its the rudest thing ive ever seen" <-- fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To unge damer i garderoben hadde fått for seg at fettforbrenninga ikke startet før etter 40 minutters aktivitet, derfor måtte man enten løpe lenger enn dette eller like gjerne droppe hele greia. De stod høylydt og latterliggjorde alle som enten varmet opp eller løp intervaller. For hva er vitsen med å gjøre det når det ikke brenner fett?! :rofl:

niceone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp blitt medlem av fitnessbloggen og akkurat kommet meg gjennom hele denne tråden etter en del timer med morsomheter :) Må bare si at jeg har ledd veldig godt av noen av innleggene og samtidig lært en hel del. For å være on-topic så har jeg ikke noen særlige kommentarer å komme med siden jeg først for et par måneder siden begynte å sette meg inn i generell trening og ikke har visst hva som er tull og ikke tull :) Men gi meg litt tid så skal det komme etter hvert^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...