Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Overhørt på bussen: Det er viktig å skylle risen godt før man koker den, så man får vekk karbohydratene. (omfg, really!??)

Really. For å få vekk karbohydratene var vel en klønete måte å si det på. Men stivelse er vel karb, så same shit.

Så unngår du klissete ris. Ris skal alltid vaskes. Really! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns virkelig ikke at det er "same shit". Da kan man heller si "man må skylle risen for å unngå at den skal bli klissete". Dessuten kommer det da an på risen, noen typer ris skal jo være klissete, som risottoris og sushiris. Skal man "få vekk karbohydrater" bør man starte andre steder enn på den minimale stivelsen som befinner seg på ris, syns jeg. Altså, for alt jeg vet, kan det jo ha vært det hun mente, men jeg syns fortsatt det hørtes fantastisk dumt ut :D

(Og jada, jeg skyller risen jeg og, men ikke for å bli kvitt karbohydratene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns virkelig ikke at det er "same shit". Da kan man heller si "man må skylle risen for å unngå at den skal bli klissete". Dessuten kommer det da an på risen, noen typer ris skal jo være klissete, som risottoris og sushiris. Skal man "få vekk karbohydrater" bør man starte andre steder enn på den minimale stivelsen som befinner seg på ris, syns jeg. Altså, for alt jeg vet, kan det jo ha vært det hun mente, men jeg syns fortsatt det hørtes fantastisk dumt ut :D

(Og jada, jeg skyller risen jeg og, men ikke for å bli kvitt karbohydratene...)

HAHA, forsåvidt enig!:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg flau på vennene mine sine vegner...:

Jeg sitter å spiser en kyllingsalat, såå...Venn: "Hæ, spiser du kjøtt!?! Jeg trodde du var sunn jeg..."

Jeg: "Tuller du? Kjøtt er da sunt! :mellow:"

Venn: "Hahaha, nei det er det vel ikke!!"

Jeg blir stille.... :confused:

Også ting som jeg gjentatte ganger har fått høre, men nå skjønner at bare er å overse...:

-"Du trenger ikke å trene, du er jo allerede tynn"

-"Hvorfår spiser du sunt, når du har fin kropp?!?"

:eek:...:unsure::huh::mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger blir jeg flau på vennene mine sine vegner...:

Jeg sitter å spiser en kyllingsalat, såå...Venn: "Hæ, spiser du kjøtt!?! Jeg trodde du var sunn jeg..."

Jeg: "Tuller du? Kjøtt er da sunt! :mellow:"

Venn: "Hahaha, nei det er det vel ikke!!"

Jeg blir stille.... :confused:

Også ting som jeg gjentatte ganger har fått høre, men nå skjønner at bare er å overse...:

-"Du trenger ikke å trene, du er jo allerede tynn"

-"Hvorfår spiser du sunt, når du har fin kropp?!?"

:eek:...:unsure::huh::mellow:

Du får bare svare at du ikke har lyst å ha sånn stygg krop som de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
En venn av meg, så dumt at jeg bare holdt kjeft:

Om du spiser mange nok måltider kan du så og si spise så mye du vil, siden du holder forbrenningen skyhøy!

En venninne av meg spiser 6 ganger om dagen, og er hellig overbevist om at hun har høy forbrenning pga det. Samme venninne sa i mange år at hun siden hun hadde så bred benbygning så ville hun aldri kunne bli syltynn. Da hun skulle gifte seg og nesten bare spiste proteiner, så ble hun syltynn.... Hun holdt på å bite av meg hodet da jeg spurte hvordan det gikk an, siden hun hadde så bred benbygning:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...