Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Kan godt hende dette har blitt nevnt før, men orket av en eller annen grunn ikke å bla gjennom 60 sider for å sjekke:

- Hver gang jeg hører noen som er redde for å trene for mye, spise for mye proteiner eller å løfte tunge vekter/baseøvelser fordi de har ikke lyst til "å bli en sånn svær bodybuilder med store muskler". Det festlige er å tenke hvordan de kanskje ser for seg at det å ende opp slik er noe som skjer helt PLUTSELIG eller er noe som er veldig vanskelig å unngå hvis de skulle være så uheldig å ta noen reps og kg for mye, eller rett og slett trene for mye benkpress.

Og det er jo også slik det fungerer, skjer stadig vekk med meg at jeg må deffe av muskelmasse for å ikke ende opp som Coleman. Her om dagen kjørte jeg noen sett curls for mye, og når jeg så meg selv i speilet etter treninga tenkte jeg "HELVETE, den F... bicepsen bare popper opp, IGJEN!". Skada for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt hende dette har blitt nevnt før, men orket av en eller annen grunn ikke å bla gjennom 60 sider for å sjekke:

- Hver gang jeg hører noen som er redde for å trene for mye, spise for mye proteiner eller å løfte tunge vekter/baseøvelser fordi de har ikke lyst til "å bli en sånn svær bodybuilder med store muskler". Det festlige er å tenke hvordan de kanskje ser for seg at det å ende opp slik er noe som skjer helt PLUTSELIG eller er noe som er veldig vanskelig å unngå hvis de skulle være så uheldig å ta noen reps og kg for mye, eller rett og slett trene for mye benkpress.

Og det er jo også slik det fungerer, skjer stadig vekk med meg at jeg må deffe av muskelmasse for å ikke ende opp som Coleman. Her om dagen kjørte jeg noen sett curls for mye, og når jeg så meg selv i speilet etter treninga tenkte jeg "HELVETE, den F... bicepsen bare popper opp, IGJEN!". Skada for livet.

Jeg gikk på trening i Hunter-støvler, trente leggene, og fikk ikke på meg støvlene da jeg skulle hjem. True story!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne er nevnt før; men vi hadde nylig hatt dermatologi-kurs på studiet, og som seg hør og bør satt jeg og kjæresten og koste oss med videoer på youtube av typen "worlds biggest zit - popped!" etc.

En av videoene var av en kar på et kjøkken med en ganske massiv sak på ryggen, hele familien hadde samlet seg rundt for å bevitne poppingen og når det så gikk hull på herligheten vanket det begeistrede hyl fra alle rundt. Det sprutet puss og gørr til alle kanter og det hele var ganske imponerende.

Ihvertfall, akkurat denne videoen var en repost av den originale kvisevideoen, publisert av en veganer-freak som brukte den i sin propaganda mot kjøttetere. Hans kommentarspor var av typen:

"You see that?! That is animal fat and dairy right there! Here you see what happens when you eat meat and dairy!"

Hans argument var da at meieriprodukter og animalsk fett transporteres intakt over tarmen, for så å føres via et finurlig system og legge seg inni kviser og byller.

Informativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne er nevnt før; men vi hadde nylig hatt dermatologi-kurs på studiet, og som seg hør og bør satt jeg og kjæresten og koste oss med videoer på youtube av typen "worlds biggest zit - popped!" etc.

En av videoene var av en kar på et kjøkken med en ganske massiv sak på ryggen, hele familien hadde samlet seg rundt for å bevitne poppingen og når det så gikk hull på herligheten vanket det begeistrede hyl fra alle rundt. Det sprutet puss og gørr til alle kanter og det hele var ganske imponerende.

Ihvertfall, akkurat denne videoen var en repost av den originale kvisevideoen, publisert av en veganer-freak som brukte den i sin propaganda mot kjøttetere. Hans kommentarspor var av typen:

"You see that?! That is animal fat and dairy right there! Here you see what happens when you eat meat and dairy!"

Hans argument var da at meieriprodukter og animalsk fett transporteres intakt over tarmen, for så å føres via et finurlig system og legge seg inni kviser og byller.

Informativt.

ÆSJ. Der var frokosten over kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"hvis du ser så bra ut så må du ikke være på treningssenteret og trene, da er du perfekt"

Samtalen gikk om jenter med bittesmå shorts og sportstopper på treningssenteret. Hun som sa setningen ovenfor mente at hvis man kan ha på seg noe slikt så trengte man ikke å trene. Min tanke er no at da burde du ligge i HARDTRENING for å holde formen! (eller har jeg misforstått kanskje og man kan gi opp all trening når man har fått drømmekroppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om trening og kosthold.

6: Fysioterapeut : Jeg vil ha lange, slanke muskler så trener kun med lette vekter. Jeg: En kan gjerne snakke om lange og korte muskelfibre eller raske og trege, men du kan ikke trene muskelen lengre eller kortere, den lengden du har er den du har. Hun: Du, dette kan jeg. Jeg var en av de beste i klassen på Fysio. Jeg: Et twist-papir på en hundebæsj gjør det ikke til sjokolade.

rage-wtf.jpg?w=236

Kan si at jeg døde inni meg akkurat nå, slutter ikke å le :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal huske den der. Nettopp spist lunsj, omelett og salat jeg lagde i mårrest.

Får 20 kritiske blikk før jeg rekker å begynne engang: "hvorfor har du med deg mat", "så sunn du da liksom",

"skal du på bolergymmet Kaliber, du vet alle der er dopa ja" and so on. Dette fra bedrevitende feiere, kulemage alle som en..

Velger å ikke høre de, og lar dem tusle rundt med kulemagene sine. Mitt liv ;)

gj;r du helt rett i =) Trening og velv;re, det er "vi" som er de som ser bra ut, og de som er sjalu, derfor kommer ogsaa kommentarene siden mange av disse menneskene bare kan dr;mme om samme livskvalitet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det gjelder forsåvidt gutter også egentlig.

Men spesielt jenter fordi de fleste har veldig lite muskelmasse og hadde hatt bedre av å dekke det lille behovet de har gjennom å spise mer mat, som metter bedre og er rimeligere.

Hvis en liker det er det bare å hive innpå så klart, men for resultatenes del er det ikke nødvendig, og når jeg ser hvor mange som går gjennom bøtte etter bøtte før de finner noe de liker og tusenlappene flakser blir jeg litt oppgitt. Hvorfor bruker du det?

naa er jeg ikke ekspert paa dette omraadet Asle.. men tok fram kalkisen en gang, jeg er jo et lite mattenerd ved HIST og kom fram til at jeg sparte en god del kroner paa aa bytte ut en liten del av melka mi med proteintilbudd (kj;pt paa tilbud naar det er tilbud vel aa merke, og i stort kvantum) Tror det ble 12 ;re per gram protein med 80 whey fra gymgrossiten, og 36 ;re pr gram protein fra for eks melk...

Klart jeg er helt enig med deg, jeg spiser mye heller vanlig mat enn aa dytte i meg proteinshake, men i perioder sparer jeg litt penger paa aa bruke shake da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kar på jobb der jeg er som irriterer meg grenseløst. Dette fordi han har noen postulat, meninger, og kverrulerer med alt og alle.

Her forrige dagen poppa jeg en boks med makrell i tomat (noe jeg gjør stort sett en gang daglig) og hev den ned. Hvor denne tullingen klarte å lire av seg: "Du som trener hvorfor spiser du det makrell i tomat, det er jo bare sukker i det. Det er jo ikke bra for din diett"

tumblr_lnwltqhA7R1qzj7lm.png

Det er bare et av mange ville postulater.

Jeg har sagt fra til denne studenten eller hva han enn er for noe at han burde jekke seg ned et par hakk og prøve finne anledninger til å holde kjeft. Problemet er at denne karen er sønnen til en geolog eller whatever som også jobber på samme sted.

Jeg er som person en som går overens med de aller fleste, men denne karen er bare priceless hvor både ubrukelig han er til å tømme søppel og gjøre random student oppgaver og hvordan han oppfører seg. For en tard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her dersom det er tilbud innimellom. Begynner en å kjøpe Whey Tech fra Proteinfabrikken til 349 kr for 900 g begynner regnestykket å bli et annet.

hehe ja, proteinfabrikken har jeg enda ikke kj;pt en drit fra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...