Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

http://debatt.sol.no/content/hvordan-komme-raskt-ned-i-vekt

for de som ikke gidder gå inn på linken( spørsmålet er altså hvordan gå ned i vekt).., :

"Hei!

1 : Jogge i 30 min (hver dag)

2 : Løpe i skogen i 25 min (3-5 dager i uken)

3 : Hold deg vekke fra brus (Spess coca cola), sjokolade, Boller o.s.v...

4 : Ta 20 min hver dag, med Sit-ups, Puch-ups Og planken (Søk på google om du ikke vet ka der e)

5 : Hold på med sport, sport med løping, hoppe, spurte (Fotball)'

Det hjelper meg!!"

"hvor lenge må jeg gå på vann dietten egentlig for å minst gå den 5 kg?"

"Hei. Den metoden er kjempefin og det du kan gjøre med humøret er bare å drikke litt kaffe eller bitte litt søtt. jeg er 15 år og den funka skikkelig fint for meg. gikk ned fra 73kg til 45."

"Den raskeste måten å gå ned i vekt på , er å "faste". Kun drikke vann med sitron og pepper, buljong og kanskje spise bittelitt frø, nøtter eller en frukt pr dag. Grusom metode, og rådfør deg med lege før du ønsker å faste. Humør og energi blir dårligere, men du går da ned i vekt. Anbefales egentlig ikke for noen, men man må hvertfall være over 25 år."

:banghead::eek::cautious:

Bruker dette bildet igjen.. føler de hadde passa fint inn i denne kategorien...

post-26841-14440981719295_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sorry alle vegetarianere, men dere har en idiot blant dere. Kvinne(veggis):" jeg er vegetarianer fordi jeg vil være sunn. Jeg vet hvor godt bacon og kjøtt smaker, men jeg velger å ikke spise det. Når jeg drar på fast-food restauranter bestiller jeg dobbel posjon fries. Alle vennene mine sitter der å hiver i seg burgere, men siden jeg har så god SELVKONTROLL og er så sunn så spiser jeg bare friesene mine. " skal sies at det ikke er trolling. Slowcap it out people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herremin, jeg er nå i tidenes debatt omkring punktslanking. Er det noen som har dokumentert forskning på at dette IKKE funker? Det siger søren tyte meg ikke inn.

"Muskler som omringes av mye fett (feks brystmuskler hos kvinner) kan trenes ekstra - som igjen gjør at de spiser ekstra av fettet irundt musklene der!"

HALP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre jenter på badeplassen/stranda:

Jente 1: herregud gutter er så kravstore!

De to andre i kor: ja!! Fy faen

Jente 1: assa de forventer at vi skal være perfekte hele tiden

Jente 2: ja jeg vet. Jeg forventer ikke at han skal være perfekt lissom.

Jente 3: nei, ikke jeg heller. Han må bare være kjekk, høy, fin stil..

Jente 1: ja og blå øyne og sixpack.

Jente 2: store biceps, og romantisk.. Og brunt hår

Jente 1: jaa han må ha brunt hår.

(Samtalen fortsetter et par tre minutter til med svært detaljerte beskrivelser av "drømmeprinsen)

Jente 3: gutter skulle bare visst hvor vanskelig det er å være jente ass. Vi krever jo ingenting i forhold til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, jeg er nå i tidenes debatt omkring punktslanking. Er det noen som har dokumentert forskning på at dette IKKE funker? Det siger søren tyte meg ikke inn.

"Muskler som omringes av mye fett (feks brystmuskler hos kvinner) kan trenes ekstra - som igjen gjør at de spiser ekstra av fettet irundt musklene der!"

HALP!

Vel. Faktisk.

http://www.t-nation.com/diet-fat-loss/how-to-burn-stubborn-body-fat

Men kanskje ikke helt som dine motdebattanter tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro-gym i byen har lagt ned så det har har begynt en del "not so natty" gutter der jeg trener, dem om det, ikke min business.

Men, når jeg tar en proteinshake i garderoben, så kommenterer den ene "not so natty", at det ikke er bra, at protein bør komme fra naturlige kilder, hvorpå "not so natty 2" stemmer i og sier seg helt enig natulige kilder er best...

Jeg bare gliser, men tror ikke de helt ser ironien jeg ser, så jeg bare svarer, ja naturlig er nok det beste... (knis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro-gym i byen har lagt ned så det har har begynt en del "not so natty" gutter der jeg trener, dem om det, ikke min business.

Men, når jeg tar en proteinshake i garderoben, så kommenterer den ene "not so natty", at det ikke er bra, at protein bør komme fra naturlige kilder, hvorpå "not so natty 2" stemmer i og sier seg helt enig natulige kilder er best...

Jeg bare gliser, men tror ikke de helt ser ironien jeg ser, så jeg bare svarer, ja naturlig er nok det beste... (knis)

Ja, men har du ikke hørt det da? To moraler er jo bedre enn en! Dobbeltmoral FTW ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"

  • Æ vet ikke kor forska på og sånn det her e, men æ hørte for ikke lenge sida at om man plutselig legg om livsstilen sin og går inn for å slanke sæ tar det tid før man ser resultata fordi fettet man alltid har hadd på kroppen e hardt og lite bevegelig. Altså kan man nesten kalle det herda fett(?). Men når man begynner å trene løsne fettet litt og blir mjukere, og flytte mere på sæ på en måte. Det kan forklare koffer du oppdage lovehandles velte over buksa. Og hvis det e tilfelle gjør du ting riktig og du vil se resultata hvis du fortsette
    Hvis man ser sånne middelaldrende menn med den ølmagen, så kan man nesten se at fettet demmes e hardt

"

...Sure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pro-gym i byen har lagt ned så det har har begynt en del "not so natty" gutter der jeg trener, dem om det, ikke min business.

Men, når jeg tar en proteinshake i garderoben, så kommenterer den ene "not so natty", at det ikke er bra, at protein bør komme fra naturlige kilder, hvorpå "not so natty 2" stemmer i og sier seg helt enig natulige kilder er best...

Jeg bare gliser, men tror ikke de helt ser ironien jeg ser, så jeg bare svarer, ja naturlig er nok det beste... (knis)

Kjenner jeg er glad jeg ikke trener der lenger :p Its toooo much for me to handle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro-gym i byen har lagt ned så det har har begynt en del "not so natty" gutter der jeg trener, dem om det, ikke min business.

Men, når jeg tar en proteinshake i garderoben, så kommenterer den ene "not so natty", at det ikke er bra, at protein bør komme fra naturlige kilder, hvorpå "not so natty 2" stemmer i og sier seg helt enig natulige kilder er best...

Jeg bare gliser, men tror ikke de helt ser ironien jeg ser, så jeg bare svarer, ja naturlig er nok det beste... (knis)

Jeg jobba som bartender for noen år siden på en skikkelig bygdepub.

En kveld var en av bygdas mest beryktede blandingsmisbrukere der og bestilte tequila. Men han skulle ikke-ikke-ikke ha saltet som hører med. For som han ga klar beskjed om: "Salt er jævla farlig for kroppen!"

Noen mennesker er så herlig inkonsekvente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...