Gå til innhold

Affi

Medlemmer
  • Innholdsteller

    916
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Affi vant dagen sist 2. november 2013

Affi hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Affi

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 03. april 1991

Converted

  • Facebook
    Stian.Smithmeyer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Av erfaring synes jeg det er best å spise som jeg pleier på konkurranse dager, det jeg vet jeg fungerer godt på og som gir meg bra trykk i forhold til vanlige økter.
  2. Har tidligere jobbet på treningsenter som selger star nutrition produkt å har ofte fått tilbakemeldinger om magepine/trøbbel av alt fra prewo/fatburn å protein ifra star nutrition. Har selv prøvd frenzyen å fikk så ondt i magen som jeg aldri har hatt før.
  3. Tusen hjertelig takk for supert svar! Så mye mer enn forventet. Venter enda med trening til legen sir ifra men så straks jeg er good to go blir nok dette prioritert nr 1. Klarer hverken knebøy eller markløft sånn som hofta er nå, eller d går jo men blir tåra i øyan.
  4. Hei. Har vært å tatt rønken etter å ha gått med rygg/hoftesmerter i 2 måneder. Har endelig fått svar på rønken etter lang venting, men legen har ikke vært tilgjengelig for å gi en forklaring enda, har bare snakket med resepsjonist. Noen som kan fortelle meg hva dette betyr mens jeg venter i spenning fra legen? Utrettet Lumbal lordose. retrolistese på ca 4-5 mm av L5 i forhold til S1
  5. 186cm 90kg Spis te æ e mætt
  6. Hei. Vi tåler litt krum, men svai må vi være forsiktig med. En stram hofteleddsbøyer kan bidra med at rompa stikker ut. Ser for meg ala lower crossed syndrom ettersånn som du forteller. Min personlige mening er at om du sliter med bøy, prøv å tilbring mest mulig tid dær, samtidig som fortsetter å utvikle deg teknisk å gjør research. Du kan jo eventuelt legge ut en video eller få en kompetent person (personlig trener) på ditt treningsenter til å hjelpe deg
  7. Hei! Små pointers : - Trekk stanga imot deg fra start - Knær skal skyves forover så straks du kommer til knehøyde/"lowhang" for en mer vertikal possisjonering før hofte ekstensjon. - Selv om hofta skal settes lavere ved olympiske løft skal skuldre fortsatt passere stangen i bunnpossisjon. - Etter fullført trippel ext. (Hofte/hæl/skuldre) prøv å la stangen gå så nært kroppen som mulig på tur oppover. Dette vil hjelpe deg å lande i en litt bedre posisjon så du slipper å få luft under hælen. Stanga skal altså ikke gå i en buet kettleswing bevegelse. Det kan være greit å dedikere li
  8. E det æ e redd førr ja!
  9. Begge. ingen som helst forskjell imellom venstre å høyre.
  10. Hei! Jeg har de siste ukene vært plaget med kne/quadriceps smerter ved knedominante bevegelser. Mistenker at det er Suprapatellar Pouch som avmerket på bildet under. Om jeg bruker 5-15 minutter på foamrulling/tøying av quadriceps eller solid dynamisk oppvarming avtar smertene å jeg fungerer 100% under knebøy. MEN, jeg føler egentlig at jeg har blitt litt verre i det siste. Under trening er det fortsatt ingen problem ettersom jeg varmer godt opp. Problemet er bare når jeg må ha såpass med irriterende smerter i knedominante bevegelser i hverdagen (som feks å gjøre en leg ext. bevegelse for å trø
  11. Bruker som regel havremel, egg, salt og pepper. Men det finnes nok utallige bedre måter å gjøre det på, mine kokkeferdigheter tatt i betraktning.
  12. http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/
  13. Hei. Var Tanita Bodyscan stilt in på Aktiv eller Ikke aktiv utøver? Om den er stilt in på aktiv viser den ufattelig mye lavere prosenter, dette er med for fulltidsatleter såvitt jeg er skjønt det. Ikke oss som "kun" trener 7 ganger i uken. Sist jeg testet en tanita bodyscan opp mot vanlige fettklyper fikk jeg ca 3% lavere på tanitaen (da på ikke aktiv, selv om jeg trener 7-10 ganger i uken). Aktiv viser den rundt 6 % for lavt. Om jeg skulle tippe ligger du nok akkurat der du "burde" være, rundt 20-23%. En normal kvinne har alt fra 20-30% fett. Mens vi menn ligger lavere, fra 8(12) til 22%. Dis
×
×
  • Opprett ny...