Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lunsjen i dag : drakk 2 bokser red bull og spiste en god del kylling. Så kommer d fra han ene på jobb:

- du blir dum av og drikke red bull

Jeg : kor faen har du d fra ?

Han : leste d på vg

Jeg : okey, da e det vell sant da

Han : å d e ikke vits å spis så mye protein bare se på mæ, æ spis ka æ vill

Jeg dør litt inni meg å spisser videre og går ned fra lunsj der samme fyrn sliter med og løfte ned ei girkasse..

Løfter den relativt lett ned fra biln aleina

Han : kanskje den der treninga de funka

Jeg : nei d der va bærre red bulln og proteina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Kvinneguiden forum:

"Åhh, jeg ser ut som en mann, har ALT for brede skuldre og puppene mine har forsvunnet..."

"Tror ikke det er så ille - bilde? :)"

"Som dette, bare med litt mer fett på magen og muffintop"

tracy-anderson.jpg

oj sykt mandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente i klassen som nettopp har startet å trene på treningssenter så fortalte hun at hun var helt lemster i beina dagen etter, hun hadde gjort knebøy. Så spurte jeg hvor mye hun hadde på stanga

- " åja ånei, jeg gjør bare uten stang"

Så utbryter veninna og sier "ja så klart, gjør du med stang så får du jo gutterumpe!!"

.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har to fine.

1.

Ein lokal helt fant ut at han skulle selge kosttilskudd blant anna proteinpulver. Ein ungfole som skulle begynne på Tarzanfabrikken lurte på om han skulle kjøpe litt og lurte på kva proteinpulver gjer. Svaret frå den lokale helten: "Det gjer at når du trener hardt og er utslitt så drikker du ein shake, så kan du trene ein halvtime til."

2.

Frå naturfaglæraren på gymnaset. "Eg ser at folk som trener styrke drikker proteinshake, men det har ingen hensikt. Kroppen lager meir enn nok proteiner sjølv."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

en pjokk begynte å trene på samme plass som meg.

han har vokse stor på 3 måna røfli.

Så er det en Danske som eg prater ofte med, fyren er meget godt trent, trener styrke i 1,5 time FØR karate trening.

Dansken og eg holder i hver vår sin proteinshake...ferdige med treningen.

da Dansken sier-(dansk) nå skal eg spør hva han driver med. hehe

Dansken: hey man, du har blitt stor og sterk, veldig fort

Pjokk: ja takk for det, trener bare styrke

Dansken: hvor gammel er du?

Pjokk:17, har bare trent i 3 måna

Dansken: ja eg har sett deg siste 3 månene, hva er det du tar for å bli så fort sterk?

(eg står ved siden av)

Pjokk: eg tar noe ganske så heftig man, funker som fan

Dansken: åå? fortell meg

Pjokken: der er noe som heter WHEY PROTEIN -mens dansken står der med sin proteinshake i handen...og eg står og drikker.....

Dansken: åå sier du det? hvor får man tak i det?

Pjokken: i sverige

Dansken og eg går vekk og flirer godt..... hvorfor det? hehe, pjokken har nok hivet i seg noe langt sterkere enn Whey protein :p Men å ikke se at vi begge drikker proteinshake...... og ikke skjønner at vi driter han ut..ja nei :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente i klassen som nettopp har startet å trene på treningssenter så fortalte hun at hun var helt lemster i beina dagen etter, hun hadde gjort knebøy. Så spurte jeg hvor mye hun hadde på stanga

- " åja ånei, jeg gjør bare uten stang"

Så utbryter veninna og sier "ja så klart, gjør du med stang så får du jo gutterumpe!!"

.......

Gutterumpe? :eek: Hva i alle dager er det? xP

Jen Selter <3 hehe

post-26841-14440973705639_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutterumpe? :eek: Hva i alle dager er det? xP

Jen Selter <3 hehe

[ATTACH=full]136260[/ATTACH]

Nå er det kanskje nettop på grunn av Selter at de tror akkurat det? Jeg prøvde nettop å finne en video (men fant ikke) av jenta der hun bøyer mer enn bare stanga.. Så dermed kan jenter tro at det blir mannerumpe av bøy mer enn det Selter tar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...