Jump to content

Kari

Members
  • Content Count

    502
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kari last won the day on January 5 2016

Kari had the most liked content!

About Kari

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har hatt 7 hudfjernings-operasjoner fra februar til oktober iår. Etter siste operasjon fikk jeg alvorlige komplikasjoner og endte opp på sykehuset. Lå der i 6 dager. Enda på 2 antibiotika kurer,sengehvile og fullt sykmeldt. Får kanskje lov til å begynne å bevege meg litt i slutten av desember. Nå blir jeg andpusten av å reise meg men håper noe av det skyldes at jeg enda er syk. Men for meg som trente 5-7 timer I uka er det jo stor forskjell. Og nedtur. Nå lurer jeg på hvordan dere ville startet å trene? Jeg trener hjemme med vekter og trimsykkel. Er det bare å starte på bunnen igjen md 5 minutter først på sykkelen og se hvor fort jeg kan økes mengden. Er jo livredd for å pushe meg etter alt kroppen har vært igjennom.
  2. Kari

    Dagens negative

    [ATTACH]166245[/ATTACH] Operert på onsdag. Omfattende lårplastikk og rekonstruksjon. Kan kun ligge på rygg med benet hevet. Så får ikke til å sove. Dritvondt er det å. Driver å tar Trampalgin men synes ikke det hjelper
  3. Kari

    Dagens negative

    Hudfjernings-operasjon nr 3 idag. Så nervøs at jeg tror jeg kan spy utav øret
  4. Mm..knekkebrød med baconost.☺
  5. Kari

    Dagens negative

    Feber,tett og i heletatt på nattvakt.
  6. For lite fancy jeg,men når jeg gikk nd det meste av min vekt lå jeg i begynnelsen på stort underskudd. Deretter på 500 kcal underskudd. Så økte jeg gradvis treningen etter som form,og lysten,steg☺.
  7. Fin tråd Treningsåret 2014 har vært året jeg beveget meg bort fra "gå ned masse i vekt" tankegang til å fokusere på styrke. Interessant å se hvordan kroppen forandrer seg. Det negative er at jeg til tider har vært så sliten at jeg holdt på å gå på veggen. Men kom meg imål. 2015 skal jeg ha bukplastikk. Så det blir spennende. Gruer meg til sykmeldingen og det å ikke kunne trene. Frykten for å gå opp i vekt er alltid der.
  8. Kari

    Jul og julemat

    Tenker å kose meg men mer md måte enn jeg har gjort tidligere. Å trene slik jeg pleier. Tenker dt går helt fint sånn kilomesdig☺
  9. Opplevde dette selv da jeg meldte meg inn på treningsstudio da jeg var 18 år. Det er lenge siden, men klart det gjør at terskelen nå er større for å melde meg inn. Har det litt i hodet at jeg vil være "normal" før jeg evnt melder meg inn igjen. Når det er sagt trives jeg med å trene hjemme enn så lenge.
  10. Fritz Asbjørn. Opphavets 14 år gamle katt. Olmt beist igrunn.
  11. Mm her må dt googles☺ skjønte ikke den. Men tusen takk for svar!
  12. Ikke endret i treningen siden desember ifjor. Gradvis økt i vekt på stanga i knebøy,og vekter vd bulgarske utfall. Økt litt på armmanualene. Men ikke økt siden august.
  13. Kommer kun hvis jeg har trent styrke,men kommer selv om jeg ikke trener armer. Stråler av og til. Ikke konstant. Men har konstant "pump/flex"følelse. Hvis dt gir mening. Nå,ett døgn etter trening, er dt iferd md å gå seg til. Kan jo være normal stølhet..ikke vet jeg.
×
×
  • Create New...