Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Nå er det kanskje nettop på grunn av Selter at de tror akkurat det? Jeg prøvde nettop å finne en video (men fant ikke) av jenta der hun bøyer mer enn bare stanga.. Så dermed kan jenter tro at det blir mannerumpe av bøy mer enn det Selter tar? :)

Sant nok, men på bildet jeg posta, trener hun jo med mer vekter enn kroppsvekt da :p Men jojo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Gjest QueenWinther

Leser på facebookgruppen veggispreik igjen.

"Men jeg sliter med hodepine og litt kvalme. Har lest litt om at det er naturlig, at kroppen reagerer på de nye råvarene og kvitter seg med dyreprodukter i systemet. En slags detox."

"Stå på og drikk mye vann, gjerne med presset sitron for å hjelpe kroppen tin en mer basisk status."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

"Spiser lite fett tror jeg. Og styrer unna stekesmør osv osv. Da kan jeg prøve å steke i smør istedet for i olje."

"1300 kcal er ok, med mindre du trener veldig hardt flere ganger i uken. Når man skal ned i vekt, kan man rett og slett ikke forvente å være mett hele tiden. Sånn er det bare."

"Personlig syns jeg styrketrening bør kombineres med yoga, pilates eller dans. Da får man definerte lange definerte muskler, istedenfor bulkete definerte muskler som ofte gjør at man ser litt mannlig ut"

"F.eks hvis man trener lange økter over tid med lite vekter eller bare med kroppens egen vekt får man lange muskler. Trener man korte økter med meget tunge vekter får man kortere muskler som gjerne noen sier er mer "bulkete". Mange anbefaler å trene variert og på begge måter."

Jeg elsker kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettsiden er full av gullkorn, damen har også flere nettsider oppe. Jeg legger merke til at hun stort sett er ute etter å selge noe/tjene penger. (google Inger Susæg/Inger Susaeg)

Det ligger mange års arbeid bak denne websiden. Det trengs penger for å la den fortsette. Jeg oppfordrer dere som bruker siden til å betale for bruken.

Til personlig bruk kr 100,-

Når dere bruker websiden i grupper inntil 7 personer, 500,-

Når du bruker websiden i større grupper eller foreninger 1000,-

Når du/dere bruker websiden som grunnlag for eget arbeid alene eller i større sammenhenger, kontakt meg

:lol::joyful::roflmao:

Sånne "alternative mennesker" (egentlig alternativ til det alternative) er morsomme. Måtte bite meg hardt i tunga da jeg var med stemoren min på foredrag med Lilli Bendriss på alternativmessen i Trondheim. Jeg måtte gi opp da hun talte i tunger; og knegget stille for meg selv.

På samme messe var det en dame som bastant påsto at "det går en tunell fra Tibet til Atlantis" og annet utsvevende greier som jeg ikke husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettsiden er full av gullkorn, damen har også flere nettsider oppe. Jeg legger merke til at hun stort sett er ute etter å selge noe/tjene penger. (google Inger Susæg/Inger Susaeg)

Jeg tok en liten titt på siden hennes, det var heavy shit!

"De siste årene har jeg kunnet kommunisere med cellene mine. Det siste året har jeg også kunne ta inn informasjon direkte fra enkeltpartikler. Jeg tar det inn som fornemmelse, som ny innsikt, glimtvise bilder på netthinna eller som ord. Noe av det aller viktigste jeg har forstått, og som jeg så gjerne vil fortelle forskere om, er forskjellen på partiklene i vårt solsystem og i andre. Jeg vet så mye om dette nå, at jeg kan holde forelesninger om det. Det blir spennende, hvem som inviterer meg først. Før eller senere vil partiklene bli helt avprogrammere fra de gamle programmingene på dem, som har hindret menneskene i å vite sannheten om seg selv. Da vil jeg bli hørt. :)

Jeg kan reise ut i verdensrommet ved hjelp av tanken, men jeg har dessverre ikke retningssans i særlig grad i forhold til det. Jeg er derimot til stede der min sjel er og hun forteller meg mange ting i detalj. Jeg kan love dere at det er fasinerende å være meg! :) Hun eg kan kommunisere med henne mens hun Jeg har derimot det jeg kaller visshet. Jeg kaller det "knowingness" på engelsk, for det er noe annet enn vanlig visshet. Det er det de opplyste cellene mine vet fordi de kan hente informajon fra partikler i hele solsystemet. Jeg kan derfor gi mye informasjon, som pr i dag ikke er kjent for forskere som søker svar om partiklene på vitenskaplige måter. Med andre ord; man må åpne opp for at partikler har egenskaper som kan betegnes som bevisste, for å kunne tilegne seg kunnskap om partiklenes natur."

Jeg kan i hvert fall si meg enig i at det må være fascinerende å være henne, som hun selv skriver!

Tror ikke jeg har lest noe mer far out siden jeg prøvde meg på "Du er jeg" av Gry Jannicke Jarlum og leste om hvprdan hun mente hjernen hennes ble transformert til å jobbe under høyere trykk. Eneste ulempen var at det høye trykket hjernen jobbet med førte til blodkarene i nesen sprakk så hun konstant blødde neseblod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen til Inger Susæg var jammen rene skattekammeret man kan ta fram en regnværsdag med dårlig humør!

Mulig vi har en kommende nobelprisvinner i fysikk her, eller kanskje ikke........

Her er en mailkorrespondanse hun har hatt med en norsk fysikkprofessor:

"Jeg skrev e-post til en professor i går.

Hei!

Jeg fant i dag et gammelt avisutklipp om "Higgspartikkelen" fra juli 2012 som jeg tok vare på, der du er intervjuet. Jeg rev ut sida den gangen, for å skrive noen ord om det jeg har funnet ved å nærme meg partikler på en annen måte enn dere gjør innen fysikken.

Jeg har en bestemt oppfatning at alle partikler egentlig er like fra sitt opphav - de er lyspartikler - som har evne til å spinne på mange forskjellige måter og derfor blir de oppfattet forskjellig.

Jeg har nærmet meg partiklene gjennom studier av bevissthet gjennom mange år, samt gjennom logisk filosofi.

Jeg har oppdaget at både sinnet og følelsene våre består av partikler som spinner annerledes inn i atomet. De danner spinn og strukturer som er usynlig for det fysiske øyet. Når man imidlertid stiller helt nye spørsmål og åpner opp for andre måter å tenke på, finnes det logiske og mange spennende svar.

Mitt viktigste funn er at partikler er bevisste. De har enorm kapasitet til minne, til å huske. De har også en rekke egenskaper som er helt innlysende når man resonnerer logisk i forhold til atom- og molekylstrukturer. Den fysiske eksistensen kunne ikke eksistert om ikke partikler hadde evne til å kjenne til alle grunnstoffenes sammensetninger og vite hvordan de danner alle forbindelsene mellom dem. De må dessuten ha evne til samarbeid og tillit til hverandre for å kunne danne materien... det er min påstand.

Jeg har nylig skrevet en bok, "Livsenergien og cellenes hemmelighet". Der skriver jeg litt om min kunnskap når det gjelder partikler i forhold til celler. Cellene våre er i høyeste grad bevisste - det har jeg erfart gjennom mange år ved å gjøre meg frisk fra fysiske smerter.

Det er da også min tilnærming til partiklene - gjennom å kommunisere med cellene mine.

Det kunne vært veldig interessant å dele min innfallsvinkel og kunnskap med dere som jobber med partikler på instituttet der du jobber.

.........

I dag fikk jeg dette svaret:

Takk for epost. Dessverre trur jeg ikke dette har interesse.

Jeg har svart:

Så rart.

Jeg har brukt 9 år på fulltid for å komme fram til den oppsiktvekkende innsikten jeg gjerne vil dele.

Kan du fortelle meg hvorfor det ikke er interessant å stoppe opp og lytte til noen som har brukt en annen innfallsvinkel enn den tradisjonelle?

Tenk om det jeg kan fortelle kan revolusjonere partikkelforståelsen? Kan det tenkes at den vitenskaplige verden kan vinne på å åpne opp forandre måten å tenke på?

Hilsen Inger Susæg

Jeg fikk ikke noen svar tilbake.

18. januar 2014"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde på vidergående da jeg hadde breddeidrett. Gymlæreren skulle forklare hvilkne øvelser som var best for å trene biceps.

Gymlærer:"Chinups og Bicepscurl med stang er det samme og bruker nøyaktig de samme musklene. Om du ikke får til chinups kan du trene bicepscurl."

Jeg: "Men chinups er vel hovudsaklig en rygg øvelse...."

Gymlærer: "Nei, denne går kun på biceps siden du bruker biceps til å bøye armene dine"

En bedreviter av medelev: "det er bare bicepsen som jobber som gymlæreren sier, siden ryggen ikke vil koble inn før bicepsene er helt utslitne"

Jeg: "Hvordan kan du være gymlærer og ha så lite peiling? Klarer du 1 chinup så skal du klare kroppsvekten din i bicepscurl?

Gymlærer: "du kan gå i dusjen tidlig idag om du skal være så stor i kjeften"

Jeg: "facepalmer og går i dusjen"

For en diskusjon! Alle mot meg og jeg vet jeg hadde rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde på vidergående da jeg hadde breddeidrett. Gymlæreren skulle forklare hvilkne øvelser som var best for å trene biceps.

Gymlærer:"Chinups og Bicepscurl med stang er det samme og bruker nøyaktig de samme musklene. Om du ikke får til chinups kan du trene bicepscurl."

Jeg: "Men chinups er vel hovudsaklig en rygg øvelse...."

Gymlærer: "Nei, denne går kun på biceps siden du bruker biceps til å bøye armene dine"

En bedreviter av medelev: "det er bare bicepsen som jobber som gymlæreren sier, siden ryggen ikke vil koble inn før bicepsene er helt utslitne"

Jeg: "Hvordan kan du være gymlærer og ha så lite peiling? Klarer du 1 chinup så skal du klare kroppsvekten din i bicepscurl?

Gymlærer: "du kan gå i dusjen tidlig idag om du skal være så stor i kjeften"

Jeg: "facepalmer og går i dusjen"

For en diskusjon! Alle mot meg og jeg vet jeg hadde rett.

Mener du at du ikke klarer like mange bicepscurl med kroppsvekt som du klarer chinups? o_O Til squatracket med deg! Her må det curles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://debatt.sol.no/content/hvordan-komme-raskt-ned-i-vekt

for de som ikke gidder gå inn på linken( spørsmålet er altså hvordan gå ned i vekt).., :

"Hei!

1 : Jogge i 30 min (hver dag)

2 : Løpe i skogen i 25 min (3-5 dager i uken)

3 : Hold deg vekke fra brus (Spess coca cola), sjokolade, Boller o.s.v...

4 : Ta 20 min hver dag, med Sit-ups, Puch-ups Og planken (Søk på google om du ikke vet ka der e)

5 : Hold på med sport, sport med løping, hoppe, spurte (Fotball)'

Det hjelper meg!!"

"hvor lenge må jeg gå på vann dietten egentlig for å minst gå den 5 kg?"

"Hei. Den metoden er kjempefin og det du kan gjøre med humøret er bare å drikke litt kaffe eller bitte litt søtt. jeg er 15 år og den funka skikkelig fint for meg. gikk ned fra 73kg til 45."

"Den raskeste måten å gå ned i vekt på , er å "faste". Kun drikke vann med sitron og pepper, buljong og kanskje spise bittelitt frø, nøtter eller en frukt pr dag. Grusom metode, og rådfør deg med lege før du ønsker å faste. Humør og energi blir dårligere, men du går da ned i vekt. Anbefales egentlig ikke for noen, men man må hvertfall være over 25 år."

:banghead::eek::cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...