Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"

  • Æ vet ikke kor forska på og sånn det her e, men æ hørte for ikke lenge sida at om man plutselig legg om livsstilen sin og går inn for å slanke sæ tar det tid før man ser resultata fordi fettet man alltid har hadd på kroppen e hardt og lite bevegelig. Altså kan man nesten kalle det herda fett(?). Men når man begynner å trene løsne fettet litt og blir mjukere, og flytte mere på sæ på en måte. Det kan forklare koffer du oppdage lovehandles velte over buksa. Og hvis det e tilfelle gjør du ting riktig og du vil se resultata hvis du fortsette
    Hvis man ser sånne middelaldrende menn med den ølmagen, så kan man nesten se at fettet demmes e hardt

"

...Sure...

Nja det var mye rart der, men at det gjerne tar litt tid for kroppen å tilpasse seg en livsstilsendring og gå ned i fettprosent er oj sant da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte denne fra Facebookoppdateringen til en kompis, herlig eller hva? :)

"Pass dere i denne varmen!

I dag er det så varmt at kaloriene formelig renner av kroppen, og så fort jeg merket at buksen begynte å henge litt for mye nede på hoftebeinene var det bare å begynne å granske frysen her ute. Der fant jeg forlate meg ei Suksè terte. Ikke av den kraftigste sorten, men den glir ned den også tenkte jeg. Å med litt rester av en sjokoladepudding til dessert kjenner jeg faktisk at buksa sitter litt bedre igjen. NB Jeg satt meg i sydenden for anledningen. Det var skygge der. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klaget til mamma her om dagen om at jeg var så støl, hvorpå hun lurte på hvorfor jeg trente så hardt et jeg ble det. Jeg svarte at det blir slik når man trener og muskelfibrene rives opp for og så bygges sammen igjen slik at musklene blir større. Da svarer hun: Har du ikke nok muskler nå?

[ATTACH]147748[/ATTACH]

post-4794-14440985305214_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lånte denne fra Facebookoppdateringen til en kompis, herlig eller hva? :)

"Pass dere i denne varmen!

I dag er det så varmt at kaloriene formelig renner av kroppen, og så fort jeg merket at buksen begynte å henge litt for mye nede på hoftebeinene var det bare å begynne å granske frysen her ute. Der fant jeg forlate meg ei Suksè terte. Ikke av den kraftigste sorten, men den glir ned den også tenkte jeg. Å med litt rester av en sjokoladepudding til dessert kjenner jeg faktisk at buksa sitter litt bedre igjen. NB Jeg satt meg i sydenden for anledningen. Det var skygge der. "

Vil tro den er ment ganske ironisk, og jeg syns den var morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som ikke har blitt fortalt fra foreldre at vi har nok muskler og ikke må bli større? :p

Haha, moren min på cirka hvert eneste familiebesøk: "Det er ikke pent hvis du får for store muskler vet du", "Du tar vel ikke alle disse tilskuddene gjør du vel", "Det er ikke noen vits i å skulle ha større muskler nå synes jeg", til tross for at jeg kun har drevet med seriøs vektløfting i cirka ett år med moderat fremgang på muskelmasse. Rett før det hørte jeg kun "Du må få i deg mer mat synes jeg", "Er du sikker på at du spiser nok", "Det gjør ikke noe å gå litt opp i vekt vet du", etc. Tror jeg må konkludere med at hun ønsker at jeg skal være overvektig uten særlig muskler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...