Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Haha, moren min på cirka hvert eneste familiebesøk: "Det er ikke pent hvis du får for store muskler vet du", "Du tar vel ikke alle disse tilskuddene gjør du vel", "Det er ikke noen vits i å skulle ha større muskler nå synes jeg", til tross for at jeg kun har drevet med seriøs vektløfting i cirka ett år med moderat fremgang på muskelmasse. Rett før det hørte jeg kun "Du må få i deg mer mat synes jeg", "Er du sikker på at du spiser nok", "Det gjør ikke noe å gå litt opp i vekt vet du", etc. Tror jeg må konkludere med at hun ønsker at jeg skal være overvektig uten muskler. ;)

MAO; Hun vil ha deg tynnfeit? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha nå har jeg hørt det og.

Facebookkrangel(av den gode gamle sorten med maange involverte) brøt ut i dag: ei jente la ut et bilde tatt så godt som oppi bhen hvor du så vidt fikk et Glimt av magen. Bildetittelen var selvsagt "hard work pays off". Etter en del komplimenter, var det noen gutter som kommenterte "hvilket hardt arbeid?" ol. Deretter brøt det ut en kjempekrangel hvor alle venninnene haster seg på. Krangelen ender med at en av guttene sier "du må jo være enig i at bildet ikke sier noe om resultatene du har oppnådd på trening", jenta kontrer da med " det var heller ikke poenget".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt i garderoben på Elixia Hillevåg :

En relativt "fit" gutt på typ 24-25 år, tok seg en scoop av kreatin etter trening.. en eldre herre i slutten av 50årene går bort og sier "Du vet, kreatin er noe av der farligste kroppen kan få i seg.. du må passe på så du ikke tar overdose..)

post-26841-14440986198067_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

En jente i garderoben på Elixia snakket om Blade Runner; "Det beviser bare at man KAN være psyko selv om man er funksjonshemmet."

nei serr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente i garderoben på Elixia snakket om Blade Runner; "Det beviser bare at man KAN være psyko selv om man er funksjonshemmet."

nei serr

Mulig jeg forsøker å finne logikk hvor det ikke finnes noen nå, eller kanskje det er hukommelsen som svikter, men hvem i Blade Runner mener hun at kvalifiserer som både funksjonshemmet og psyko? Den eneste funksjonshemmede jeg kommer på er oppfinneren som eldes kjapt (dersom det kan kalles funksjonshemmelse), men han var vel blant de mest avbalanserte charactersene (selv om han var i overkant glad i roboter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg forsøker å finne logikk hvor det ikke finnes noen nå, eller kanskje det er hukommelsen som svikter, men hvem i Blade Runner mener hun at kvalifiserer som både funksjonshemmet og psyko? Den eneste funksjonshemmede jeg kommer på er oppfinneren som eldes kjapt (dersom det kan kalles funksjonshemmelse), men han var vel blant de mest avbalanserte charactersene (selv om han var i overkant glad i roboter).

he-he-he-he-he.....lese aviser...lese tekst, ikke bare se på bildene.... Men kult at du er inn i filmen Blade Runner. En klassiker. Filmen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg har hørt, men opplevd. Var hjemme i sommer. Mine foreldre sier at jeg må komme inn i stuen for å se på noe. Viser seg at det går en steroide dokumentar på tven. De ser ofte bort på meg under dokumentaren og tvinger meg til å se hele. Flott familiestund.

Hahahaha foreldre er litt søte ass. Husker mamma skulte på dunken med proteinpulver som stod på rommet mitt når jeg bodde hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he-he-he-he.....lese aviser...lese tekst, ikke bare se på bildene.... Men kult at du er inn i filmen Blade Runner. En klassiker. Filmen altså..

Hehe sant jeg leser ikke VG, Dagbladet, osv., så jeg går glipp av noen av disse type referansene. Bruker noen utvalgte internasjonale og tyske nyhetskilder uten sport & kjendissladder, og der har jeg aldri sett noe til denne elendige mannen som misbruker Blade Runner og dreper modeller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...