Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra kommentarfeltet på en nettavisenassosiert blogg:

"Smør er derimot et naturlig produkt. Det er pisket fløte."

Smør = pisket fløte???? Hallo, hvilket husmorkurs har du besøkt?

Det er vist derfor at fløte inneholder 30 % fett og smør ca 85 - 90 %.

In all fairness... Pisker du fløte hardt og lenge nok skiller den seg, og du får smør. Det kalles dog kjerning, ikke pisking. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kommentarfeltet på en nettavisenassosiert blogg:

"Smør er derimot et naturlig produkt. Det er pisket fløte."

Smør = pisket fløte???? Hallo, hvilket husmorkurs har du besøkt?

Det er vist derfor at fløte inneholder 30 % fett og smør ca 85 - 90 %.

Så lenge jeg slipper å drikke kjernemelk igjen, så er jeg fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Forum har ingen fakta eller ting man kan lære av, er bare idioter som skriver der inne som trur de kan alt, hør heller på leger som vet hvordan man bygger en sterk kropp, hva som er sunt og so on.." o_O

"egg er farlig for det inneholder kolesterol" finnes da mange sider som sier at kolesterolet i egg er sunt? Men disse sidene er ikke til å stole på fordi de ikke er leger :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Forum har ingen fakta eller ting man kan lære av, er bare idioter som skriver der inne som trur de kan alt, hør heller på leger som vet hvordan man bygger en sterk kropp, hva som er sunt og so on.." o_O

"egg er farlig for det inneholder kolesterol" finnes da mange sider som sier at kolesterolet i egg er sunt? Men disse sidene er ikke til å stole på fordi de ikke er leger :facepalm:

Det skal sies at det er nok av ting jeg heller vil gå til legen min med enn å diskutere her, men det betyr ikke at fora er helt ubrukelige av den grunn, heldigvis.

En må bare være litt selektiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at det er nok av ting jeg heller vil gå til legen min med enn å diskutere her, men det betyr ikke at fora er helt ubrukelige av den grunn, heldigvis.

En må bare være litt selektiv :)

Tenkte mer i grunnen om å bygge en sterk kropp, trur ikke legen er førstepersonen man går til da ;) Snakk om sykdom og slikt er det noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat årets tåpeligste TV-reklame for Sweat Shapers på TV2 Zebra. Denne magiske buksen gjør at du svetter mer, og der du svetter går du naturligvis også ned i vekt! ;) De zoomer inn på en svett mage som blir forvandlet til en flat mage!

http://www.bestdirect.no/velform-swat-shapers.html?gclid=Cj0KEQjwyrqgBRDepamt-LWA2oABEiQAV7nwwJdencqNhhxGjNLiM2hOYIAzbPPPGaPqP5cpANgBOQsaAntD8P8HAQ

Hmmm, mulig dette kan bli farlig for meg. Jeg pleier å bruke Rehbands på knærne når jeg trener bein, er det da fare for at knærne mine blir så tynne at de brekker tvert av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat årets tåpeligste TV-reklame for Sweat Shapers på TV2 Zebra. Denne magiske buksen gjør at du svetter mer, og der du svetter går du naturligvis også ned i vekt! ;) De zoomer inn på en svett mage som blir forvandlet til en flat mage!

http://www.bestdirect.no/velform-swat-shapers.html?gclid=Cj0KEQjwyrqgBRDepamt-LWA2oABEiQAV7nwwJdencqNhhxGjNLiM2hOYIAzbPPPGaPqP5cpANgBOQsaAntD8P8HAQ

Hmmm, mulig dette kan bli farlig for meg. Jeg pleier å bruke Rehbands på knærne når jeg trener bein, er det da fare for at knærne mine blir så tynne at de brekker tvert av?

"Sweat Shapers er laget av Neotex, et spesielt stoff som øker kroppsvarmen når det kommer i kontakt med hud."

Høres ut som de nettopp har funnet opp klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fat logic....

M9l6cCJ.jpg

Hun har rett i at BMI er et befolkningsverktøy og derfor kanskje ikke treffer 100% på individnivå, da den ikke tar hensyn til muskelmasse(selv lider jeg av fedme utifra min BMI), men men en kan bruke det som retningslinjer uten store problemer, føler jeg. å si at det ikke et skadelig for kropp, sjel og helse å være morbidly obese, der er jeg(og de fleste andre) nok temmelig uenig med dama ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har rett i at BMI er et befolkningsverktøy og derfor kanskje ikke treffer 100% på individnivå, da den ikke tar hensyn til muskelmasse(selv lider jeg av fedme utifra min BMI), men men en kan bruke det som retningslinjer uten store problemer, føler jeg. å si at det ikke et skadelig for kropp, sjel og helse å være morbidly obese, der er jeg(og de fleste andre) nok temmelig uenig med dama ja.

Det er ikke BMI-utsagnet som får meg til å reagere, men snarere at termen "obese" er "oppresshiuin!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har rett i at BMI er et befolkningsverktøy og derfor kanskje ikke treffer 100% på individnivå, da den ikke tar hensyn til muskelmasse(selv lider jeg av fedme utifra min BMI), men men en kan bruke det som retningslinjer uten store problemer, føler jeg. å si at det ikke et skadelig for kropp, sjel og helse å være morbidly obese, der er jeg(og de fleste andre) nok temmelig uenig med dama ja.

Da vi hadde gjennomgang av forsikringene på jobben rett før jeg konkurrerte fikk jeg et snodig problem...jeg hadde både for høy BMI -OG- jeg var anorektisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...