Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff... De må jo skjønne at vi må gjøre det vi liker? Og akseptere det? Ville aldri sluttet å trene som jeg gjør fordi pappa eller noen andre sier det.. Trivsel > andres meninger. (hehee, HGH)

Kanskje han får mindreverds komplekser :)

Datra blir stor og sterk, sterkere enn han :o tenk hva kollegaene sier?

Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han får mindreverds komplekser :)

Datra blir stor og sterk, sterkere enn han :o tenk hva kollegaene sier?

Hehehe

Haha, jeg tror faktisk far er veldig glad jeg har så mye dårligere kondisjon enn ham. "For du tar jo mer enn meg i både markløft, benkpress og knebøy". Hah! Da kan han få løpe og gå på ski så langt og fort han bare vil. Men foreldrene mine er ikke akkurat superhappy for det. Hadde mildt sagt problemer med å få igjen bunaden på julaften, og det syntes mor var unødvendig: "hadde det ikke vært for den styrketreningen din....". Jeg vil ikke tenke på hvordan det hadde vært uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3
Haha, jeg tror faktisk far er veldig glad jeg har så mye dårligere kondisjon enn ham. "For du tar jo mer enn meg i både markløft, benkpress og knebøy". Hah! Da kan han få løpe og gå på ski så langt og fort han bare vil. Men foreldrene mine er ikke akkurat superhappy for det. Hadde mildt sagt problemer med å få igjen bunaden på julaften, og det syntes mor var unødvendig: "hadde det ikke vært for den styrketreningen din....". Jeg vil ikke tenke på hvordan det hadde vært uten!

Kjenner meg igjen, får ikke låne gensere av mamma lenger. Har for "store" armer. Får lov hvis jeg slutter med manne-trening da! Helt seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnmf94
"Selv vil vi anbefale 5-7 måltider pr dag, slik at man holder forbrenningen stabil. Mange tror at det er bedre å spise få måltider pr dag for å gå ned i vekt, men dette er altså feil. Dersom man gjør dette vil forbrenningen gå tregere, noe som resulterer i at man går opp i vekt." <---------- :grumpy::banghead::dead:

"PS: Det vil selvsagt være delte meninger om dette emnet"

Skremmer meg at de har 13k følgere på facebook med det kunnskapsnivået de besitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"PS: Det vil selvsagt være delte meninger om dette emnet"

Skremmer meg at de har 13k følgere på facebook med det kunnskapsnivået de besitter

Ja dette er jo 16-17 år gamle gutter uten noen form for utdanning, og med kort erfaringskurve. Med tanke på hvor mange uvitende mennesker det finnes der ute, som gjerne suger til seg tips og triks fra kjekke gutter som ser bra ut, så er det skremmende JA ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"PS: Det vil selvsagt være delte meninger om dette emnet"

Skremmer meg at de har 13k følgere på facebook med det kunnskapsnivået de besitter

Skal jo ikke så mye til å skaffe seg følgere på facebook. Det er jo bare å spy ut pupper og rumper i et jevnt kjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"PS: Det vil selvsagt være delte meninger om dette emnet"

Skremmer meg at de har 13k følgere på facebook med det kunnskapsnivået de besitter

Når de i tillegg sletter alt av kritiske kommentarer, så fremstår de jo som fasiten selv! De kjørte to forsøk på å promotere det innlegget på facebook i går, til slutt gav de opp ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I trimrommet i nordsjøen i dag under en diskusjon om hvor bred fotstillingen "skal" være ved knebøy:

"Jeg kjører også knebøy med helt samlede bein og går ned helt til brystet treffer knærne, men da bruker jeg alltid smith-maskin" og "Jeg bruker egentlig alltid smith-maskin på knebøy"

Jeg burde ikke gått (men jeg var ferdig med min økt) for DET kunne vært interessant å sett da :-)

PS: Prøv å gå ned til brystet/magen treffer knærne/lårene og se hva som skjer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KK slår et slag for planken! En god øvelse egentlig, men jeg var ikke klar over at rumpa skulle være så høyt til værs..o_O

http://www.kk.no/883859/plank-deg-til-strammere-mage

"RIKTIG TEKNIKK: Her viser KK.nos trenings- og kostholdsekspert Ina Garthe riktig og feil teknikk i forbindelse med en klassisk plankeøvelse, samt løft av bein."

mage%F8velser-%ABplank%BB+deg+til+strammere+mage.jpg?o=4173880&w=550&frame=0&ee=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...