Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe jeg har hørt, men jeg tok fram stepkassene bak knebøy(?)stativet i pausen før siste sett før jeg skulle gå over til markløft, og når jeg holder på med siste knebøyene så kommer det to fjortizer og setter seg på stepkassene 10cm fra meg og begynner å pjatte........ " ÅH jeg har SÅ lyst til å sitte mens vi venter på beinpressen, jeg er det eneste vi skal gjøre her"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er minimumsinntaket av karbs på denne dietten? Kan jeg bruke denne dietten som utgangspunkt for å stabilisere blodsukkeret tror du? Jeg har et skyhøyt inntak av karbs og blodsukker deretter (får blodsukkerfall nesten hver dag fordi det skyter i været hele tiden). Hvis jeg bare øker kalorimengden (skal jo ikke ned i vekt) og kutter ned på karbs, kan det funke da? Hvor mange gram karbs spiser du gjennomsnittlig per dag på denne dietten? Jeg vil bare bli kvitt den hersens karb-avhengigheten

Kompis som går på psmf, kommentar på Facebook. Reparere "karb-avhengighet" med den mest ekstreme ketose. God ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg bor med er fortsatt dum. "Er deg ikke masse proteiner i bananer? Jeg trodde det var derfor det var søtt?". Først var jeg nesten litt imponert over at hun faktisk har hørt om proteiner i det hele tatt, men det ga seg fort.

Jeg har også vært borti noen som tror bananer er fulle av proteiner. Hvor får de det fra? Mitt tilfelle dro den så langt at man måtte passe på så man ikke ble stor og klumpete av disse bananproteinene. Jeg tuller dessverre ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst???? :facepalm:

Jepp. Men det skal sies at hun også

- mener jeg kommer til å bli feit av å spise brokkoli ("den er jo så stor at man blir mett"), mens hun selv ikke skjønte hvordan hun kunne gå opp fem kilo på tre uker av å spise kjeks og mere kjeks ("jeg blir jo ikke mett av kjeks, så da kan det ikke være derfor jeg legger på meg heller")

- spurte meg om hun la på seg av å drikke te, og tydeligvis ikke snakket om de x antall skjeene sukker, men selve teposen.

- "ikke tåler appelsiner, bare appelsinjuice"

med mer...

også videre. Vedkomne er 21 år. Men hun er spansk da, kanskje ting er annerledes der? :p

Jeg har også vært borti noen som tror bananer er fulle av proteiner. Hvor får de det fra? Mitt tilfelle dro den så langt at man måtte passe på så man ikke ble stor og klumpete av disse bananproteinene. Jeg tuller dessverre ikke :(

Aner ikke! Og hvorfor skulle alt som var søtt vært proteiner? Det er det rareste. Kanskje hun tror godteri er bare proteiner og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men det skal sies at hun også

- mener jeg kommer til å bli feit av å spise brokkoli ("den er jo så stor at man blir mett"), mens hun selv ikke skjønte hvordan hun kunne gå opp fem kilo på tre uker av å spise kjeks og mere kjeks ("jeg blir jo ikke mett av kjeks, så da kan det ikke være derfor jeg legger på meg heller")

- spurte meg om hun la på seg av å drikke te, og tydeligvis ikke snakket om de x antall skjeene sukker, men selve teposen.

- "ikke tåler appelsiner, bare appelsinjuice"

med mer...

også videre. Vedkomne er 21 år. Men hun er spansk da, kanskje ting er annerledes der? :p

Det er rart hvor uvitende folk kan være noen ganger. Og da må man nesten le. Hvertfall når de tror de vet alt og når du kommer med konstruktiv kritikk og forklarer de hva som faktisk funker, så sier de at det ikke er noe for de, eller at nei, DET gidder de ikke gjøre for å få det til :p Jeg skjønner meg virkelig ikke på folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne i dag:

"Vet du hva?! Jeg har funnet ut at egget er skikkelig sunt - det hvite altså!"

Meg:

"Ja, det inneholder jo masse proteiner, men eggeplommen er kjempesunn den også. Full av gode vitaminer og fett"

Hun:

"Men den er det så masse kalorier i"

Meg:

"Men den er veldig sunn fordét... (så ser hun litt rart på meg) Hvor har du funnet ut av dette da?"

Hun:

"På en sånn thinspiration-side på facebook"

Thinspiration :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men det skal sies at hun også

- mener jeg kommer til å bli feit av å spise brokkoli ("den er jo så stor at man blir mett"), mens hun selv ikke skjønte hvordan hun kunne gå opp fem kilo på tre uker av å spise kjeks og mere kjeks ("jeg blir jo ikke mett av kjeks, så da kan det ikke være derfor jeg legger på meg heller")

- spurte meg om hun la på seg av å drikke te, og tydeligvis ikke snakket om de x antall skjeene sukker, men selve teposen.

- "ikke tåler appelsiner, bare appelsinjuice"

med mer...

også videre. Vedkomne er 21 år. Men hun er spansk da, kanskje ting er annerledes der? :p

Aner ikke! Og hvorfor skulle alt som var søtt vært proteiner? Det er det rareste. Kanskje hun tror godteri er bare proteiner og?

Fantastisk...o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne i dag:

"Vet du hva?! Jeg har funnet ut at egget er skikkelig sunt - det hvite altså!"

Meg:

"Ja, det inneholder jo masse proteiner, men eggeplommen er kjempesunn den også. Full av gode vitaminer og fett"

Hun:

"Men den er det så masse kalorier i"

Meg:

"Men den er veldig sunn fordét... (så ser hun litt rart på meg) Hvor har du funnet ut av dette da?"

Hun:

"På en sånn thinspiration-side på facebook"

Thinspiration :facepalm:

Uuuunbelieable ... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne i dag:

"Vet du hva?! Jeg har funnet ut at egget er skikkelig sunt - det hvite altså!"

Meg:

"Ja, det inneholder jo masse proteiner, men eggeplommen er kjempesunn den også. Full av gode vitaminer og fett"

Hun:

"Men den er det så masse kalorier i"

Meg:

"Men den er veldig sunn fordét... (så ser hun litt rart på meg) Hvor har du funnet ut av dette da?"

Hun:

"På en sånn thinspiration-side på facebook"

Thinspiration :facepalm:

:inpain:

Sånne sider ligger høyt oppe på lista over sammfunnsfiender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...