Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Det er rett og slett utenfor min fatteevne at enkelte voksne mennesker er så til de grader uvitende om kosthold! Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan et levende individ kan mene at en GRØNNSAK er usunn fordi den er STOR, at det ikke er APPELSIN i APPELSINJUICE, eller at man kan leve på KJEKS! Jeg klarer heller ikke å le av sånne påstander, jeg blir heller motløs, fortvilet, irritert, sliten, og jeg mister bare mer og mer troen på menneskeheten... Denne tråden gir meg hjertesorg... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan ikke bare hele verden finne fitnessbloggen, også kan folk slutte å tro så dumme ting?

JAAAAAAAAA :D Derfor syns jeg alle som er registrert på fitnessbloggen burde få sendt hjem en T skjorte sånn at man kan reklamere for siden OVERALT, og så bli folk nysgjerrige, og når de blir nysgjerrige må de bare sjekke det ut, når de sjekker det ut blir de hekta, når de blir hekta leser de masse, når du leser masse blir de ikke uvitende lenger og vi har løst verdens problemer med feilinformasjon slik at vi kan redde verden fra rare mennesker som ikke vet hva de snakker om :D Who's with me???? :D:D:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett utenfor min fatteevne at enkelte voksne mennesker er så til de grader uvitende om kosthold! Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan et levende individ kan mene at en GRØNNSAK er usunn fordi den er STOR, at det ikke er APPELSIN i APPELSINJUICE, eller at man kan leve på KJEKS! Jeg klarer heller ikke å le av sånne påstander, jeg blir heller motløs, fortvilet, irritert, sliten, og jeg mister bare mer og mer troen på menneskeheten... Denne tråden gir meg hjertesorg... :cry:

Jah, kan du si...Irriterer meg til DØDE over sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAA :D Derfor syns jeg alle som er registrert på fitnessbloggen burde få sendt hjem en T skjorte sånn at man kan reklamere for siden OVERALT, og så bli folk nysgjerrige, og når de blir nysgjerrige må de bare sjekke det ut, når de sjekker det ut blir de hekta, når de blir hekta leser de masse, når du leser masse blir de ikke uvitende lenger og vi har løst verdens problemer med feilinformasjon slik at vi kan redde verden fra rare mennesker som ikke vet hva de snakker om :D Who's with me???? :D :D :roflmao:

Hvis vi får mange nok LIKES på denne syns jeg seriøst det skal utføres :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med den historien var faktisk at hun er veldig tynn fra før.

Hun og en annen venninne av meg har "begynt å trene" som det heter så fint i disse dager. Når hun andre venninna hadde lyst på muffins på kakefredag i kantina, sier hun første:

"Nei! Du må jo jobbe med å holde oppe fitness-imaget ditt!"

Jeg klarte ikke å skjønne om det var seriøst eller ikke.....:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste med den historien var faktisk at hun er veldig tynn fra før.

Hun og en annen venninne av meg har "begynt å trene" som det heter så fint i disse dager. Når hun andre venninna hadde lyst på muffins på kakefredag i kantina, sier hun første:

"Nei! Du må jo jobbe med å holde oppe fitness-imaget ditt!"

Jeg klarte ikke å skjønne om det var seriøst eller ikke.....:cry:

Man vet ikke om man skal le eller grine, som de sier på godt norsk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre at proteinpulver gjorde sånn at ved bruk over lengre tid så vil kroppen slutte å ta opp alt proteinet ifra mat fordi kroppen vil bruke den "enkle" veien til å absorbere proteinet fra proteinpulver siden det er så mye mer effektivt. Kroppen vil bare ta opp rundt 75% protein ifra maten og stenge den "gamle" veien.

Jeg forklarte fyren at kroppen bryter ned proteiner med hjelp av enzymet pepsin. Så sa han "du har helt rett når du forklarte hvordan nedbrytning av protein fungerer. Kroppen vil gjøre om protein til pepsin(wuuuuuut?!?!?!).

Må si jeg facepalmet veldig mye.

Han påsto også at alt som står i naturfagboken er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner som har melkeallergi, men det går greit så lenge det blandes med oboy.

Min niese var "allergisk" mot alt hun ikke likte fra hun var 3 til hun var ca 5. Så ble hun smart nok til å skjønne at det ikke er sånn det fungerer ;-) Det er søtt når en liten jente svarer "nei, jeg er allergisk" på forespørsel på all mat hun ikke liker. Men det blir litt tragisk hvis det ikke stopper i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese var "allergisk" mot alt hun ikke likte fra hun var 3 til hun var ca 5. Så ble hun smart nok til å skjønne at det ikke er sånn det fungerer ;-) Det er søtt når en liten jente svarer "nei, jeg er allergisk" på forespørsel på all mat hun ikke liker. Men det blir litt tragisk hvis det ikke stopper i den alderen.

Den hører jeg faktisk mest fra voksne...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg har løst bananmysteriet. Pumpebolebrosene bruker jo å spise en banan med shaken sin etter trening. Mulig det stammer derfra?

Det kan tenkes ;) men så mye har ikke hun jeg bor med fått med seg, altså ^^ av og til lurer jeg på hva hun har mellom ørene. I går skulle hun forresten være litt kreativ i matveien, så hun kokte pølser i stedet for å fritere dem. Håpløst tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fritere...?o_O

Alt friteres i stekepanne. Også grønnsaker de få gangene hun spiser det. Jeg endte opp med å kjøpe meg en egen panne fordi det renner fett av den vi hadde felles... Som sagt: et håpløst tilfelle. Men nå har det flyttet inn en jente som studerer ernæring i etasjen vår, så vi er i alle fall to som bryr oss om ordentlig mat (han som bodde der før levde på ferdigpizza...) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår alles kjære Jøran Hjelmesæth var ute i media forleden dag og uttrykte bekymring over at smørkonsumet i Norge har gått opp det siste året. Som alle vet fører økt inntak av mettet fett til høyere blodkolestrol og medførende hjertesykdom. Gi meg styrke, kan ikke den myten snart dø, i allefall blandt menneskene som males som de fremste eksperter på dette? :banghead:

Søkte opp fyren, husket ikke helt hva navnet hans var, og kom over denne:

Lavkarboliv.no: Tett på nett: Jøran Hjelmesæth på VGnett

Ser Vegard allerede har kommentert på den, men må bare slenge meg på og si at å påstå at "Lavkarbo er farlig" basert på en undersøkelse som ikke har noe med begrepet lavkarbo å gjøre seiler glatt inn i denne tråden. >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...