Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Til dere damer som trener veldig mye.

Dere får ikke drømmekroppen av å trene. Den er medfødt. Enten så har dere det i genene, eller ikke. Ingen menn vil ha en så unaturlig stramm dame til syvende og sist også som promper råttne egg.

Det vi vil ha er ei som er deilig, uten å trene, men myk og glatt hud."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Til dere damer som trener veldig mye.

Dere får ikke drømmekroppen av å trene. Den er medfødt. Enten så har dere det i genene, eller ikke. Ingen menn vil ha en så unaturlig stramm dame til syvende og sist også som promper råttne egg.

Det vi vil ha er ei som er deilig, uten å trene, men myk og glatt hud."

KILDE?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artikkel fra side2 over de ti verste snackstypene:

De 10 verste snacksene - Side2

Her er de utdragene jeg likte aller best:

Riskaker

Mange tror disse er sunne, men nei - insulinforhøyende hvit ris, og ofte heftig saltet eller sukkerbelagt, så gjør ikke riskaker noe bra for helsa di.

Lettbrus

Litt samme type som energidrikker, men la oss gjenta lell - sukkerfri brus er ikke noe man bør helle i seg på jevnlig basis. Alle søtningsmidlene er trolig mer usunt for kroppen enn sukker er, og lettbrusen er full av dem.

Jeg backer lettbrus påstanden. Cola Zero f.eks lages på forskjellige måter i forskjellige land pga av regler og reguleringer angående stoffer de bruker. Jeg har aldri vært syk (annet en det vanlige, influensa), aldri hatt noen allergi, men Cola Zero blir jeg dårlig av. Så sukker er kanskje det tryggeste valget, eller bare ikke drikk brus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så siden du blir syk av Zero, så er det virkelig en ille snacks type?

Jeg kan fint bøtte i meg 1.5l pr dag og føle meg flott. Så da er det vel til helsekost å være for meg?

Neida, men det er ett varseltegn når en ellers frisk mann reagerer på noe som lettbrus. Å den 'Helsekost' kommentaren din er bare å dra ting ut av sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, den bare tar for seg utsagnet ditt og viser til at det å si at Zero rett og slett gir hodepine blir for dumt.

Jeg sa ikke det gjaldt alle, jeg sa ikke jeg hadde noe vitenskapelig back up, det ble ikke framlagt som en påstand. Jeg fortalte om min personlige opplevelse og mitt resonnement rundt det, uten og påstå at 'sånn er det i alle tilfeller'. Syns det var en relevant erfaring med tanke på posten jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke det gjaldt alle, jeg sa ikke jeg hadde noe vitenskapelig back up, det ble ikke framlagt som en påstand. Jeg fortalte om min personlige opplevelse og mitt resonnement rundt det, uten og påstå at 'sånn er det i alle tilfeller'. Syns det var en relevant erfaring med tanke på posten jeg svarte på.

Du tar en logisk feilslutning ved å ta en korrelasjon for en kausalitet. Og slike ting fører ofte til noe av det dummeste jeg har hørt, og da måtte jeg bare påpeke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar en logisk feilslutning ved å ta en korrelasjon for en kausalitet. Og slike ting fører ofte til noe av det dummeste jeg har hørt, og da måtte jeg bare påpeke det.

Å ta en korrelasjon for en kausalitet er ikke nødvendigvis feil. Jeg beskrev en korrelasjon, og min subjektive mening beskrevet innenfor de rammene jeg la fram er at det er en kausalitet. Og jeg snakker om meg selv, ikke alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du fortsette å løpe rundt og si at det dummeste du har hørt, er at Zero er dårlig snacks fordi du får vondt i hodet av det.

Aldri sagt jeg får vondt i hodet av det. Aldri sagt det er det dummeste jeg har hørt. Kom bare med en personlig erfaring, kombinert med noe fakta og mine tanker rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...