Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En stabil vekt er også betydelig mye sunnere for kroppen enn en vekt som svinger mye opp og ned. En vil ha mer energi, og balanserte hormonnivåer også om en heller holder en jevnt over stabil form :) Hva skal en med bikinikropp i norge uansett ? Det er jo grisekaldt!!!

Det høres fornuftig ut ;) sikkert noe vitenskap bak det som kan bekrefte også :D

Alrite.. Da blir tråden omnavnet til HåK - HELÅRS-KROPP

Win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som kommer med noe fornuftig, og selvfølgelig var det deg Tor!

For å si det sånn, jeg sliter ikke rævva av meg (bokstavlig talt) og går ned 40 kilo for å være fin i sommer =)

Jeg håper hvertfall at det varer i noen år (med vedlikehold selvfølgelig)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Wee! Beste tråden! Jeg har et overordnet mål her i livet, og det er å gjøre sunne valg hver dag! :thumbsup: Jeg velger alltid mat med næring, ser lite poeng i å spise dritt, prøver å være mest mulig aktiv, og behandler generelt kroppen min som et tempel. :D Resultat: En sunn, frisk kropp som jeg gjerne viser frem året rundt! ;)

Har heller aldri skjønt poenget med dietter, gå ned 10 kg til sommeren for så å legge på seg 12 til høsten.. Jeg har hatt omtrent samme vekt i 5 år nå, selv om jeg har langt mer muskler idag. Men jeg jobber for et innholdsrikt og sunt liv, hvordan jeg ser ut er mer en naturlig konsekvens av de sunne valgene mine. :D

Sixpack og ripping er ikke min greie, jeg liker mykhet. Så dermed regner jeg meg som en del av teamet, siden jeg er meget fornøyd og selvsikker året rundt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-7465-1444086405534_thumb.jpg Yeees denne tråden er fet:thumbsup: jeg å har vært i toppform hele året rundt nå,får jo seff mere definerte muskler og blir sterkere, men det er jo naturlig når man trener hardt året rundt,ikke går jeg på noen spesiell diett heller,spiser sundt og skeier ut når det passer meg,det er kult å kunne ha det sånn:D legger ved et vinterbilde da hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg være med på - jeg spiser "rent" året rundt og koser meg med maten. :D Energimessig ligger jeg på 60 / 25 / 15 prosent henholdvis fett, protein og karbo. Trener på fastende og har ligget jevnt over på rundt 84 - 85 de siste 2 årene. Føler allikevel at jeg stadig kryper langsomt ned i fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...