Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er gains for dere med HåK? :)

Denne artikkelen forteller litt om hvorfor man kan oppnå bedre gains om man holder en god form året rundt.

Warning: Do This & You WILL Get Fat - How to Build Muscle | Strength Training Workouts | Mass Gain Diet | How to Build Muscle | Strength Training Workouts | Mass Gain Diet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Denne tråden trenger flere HåK'er.

Snart kommer det et regn av Sommerform bilder nå som sommeren snart er over og alle kommer med feriebilder osv.

Vi er motvekten!

Ok.. her er HåK min +- noen kilo alt etter som :cool:

post-248-14440871692117_thumb.jpg

Ligger som regel mellom 77-80 kg på 179 cm, og går litt opp og ned alt etter som hvordan jeg spiser.

post-248-1444087169114_thumb.jpg

post-248-14440871691539_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg melde meg inn her eller? Jeg har alltid vært liten og slank og hatt samme form de siste 15 årene-ish, men nå er musklene på vei - så det er vel det som nå skal bli en standard HåK :) Ikkeno bygging, bare en sterkere og fastere utgave av meg ;)

Da er du lett en HåK! du tenker hvertfall slik ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg nå er på mitt tyngste noensinne, så satser jeg på at dette blir noe alla helårskroppen min fremover. Selv om jeg har endel komplekser (skal ikke begynne den regla..) så vet jeg med meg selv at jeg ikke skal noe stort mer nedover på vekta. Viktig å godta kroppen sin for akkurat slik den er(y) [ATTACH]44908[/ATTACH]

post-7051-14440871712774_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...