Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

' date=' post: 352501, member: 544"']Med en fettprosent på 6,5 i følge fettklypa (jeg tror dog at 8 stemmer bedre) melder jeg meg inn med helårsformen. Skulle selvsagt alltid hatt mindre fett og mer muskler, men fit'n happy hele året er selvsagt målet.

[hel%C3%A5rsform.jpg

Så du har en fettprosent på 6,5 og vil mer ned?

Denne fettprosenten mener du at du går rundt med hele året?

Av med skjorta og nytt bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig å si da jeg fortsatt er i "for god form":)confused:) - men der jeg var i starten av mars på dietten kan være fint og funksjonelt

[ATTACH]37902[/ATTACH][ATTACH]37903[/ATTACH][ATTACH]37904[/ATTACH]

Eller to uker senere..:whistling:

[ATTACH]37901[/ATTACH]

Eller bare der jeg er akkurat nå - hadde det ikke vært for forsvaret:rolleyes:

[ATTACH]37905[/ATTACH]

:eek: :whistling: :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Nothing to do here :whistling: Bulk og deff ftw, KJEDELIG å se lik ut året rundt ;) Bare se på jenter som Kristine Solhaug og Fitnessnora som eksploderte i styrke og muskelmasse når de først turte å spise skikkelig! Er jo ikke akkurat som man blir helseskadelig overvektig, er ikke farlig med litt fett!

Men får et kjempeproblem når jeg flytter til det Karibiske hav nå snart og det er sommer 365 dager i året, buhu what to do :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å si da jeg fortsatt er i "for god form":)confused:) - men der jeg var i starten av mars på dietten kan være fint og funksjonelt

[ATTACH]37902[/ATTACH][ATTACH]37903[/ATTACH][ATTACH]37904[/ATTACH]

Eller to uker senere..:whistling:

[ATTACH]37901[/ATTACH]

Eller bare der jeg er akkurat nå - hadde det ikke vært for forsvaret:rolleyes:

[ATTACH]37905[/ATTACH]

Fy faen så fin du er Therese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nothing to do here :whistling: Bulk og deff ftw, KJEDELIG å se lik ut året rundt ;) Bare se på jenter som Kristine Solhaug og Fitnessnora som eksploderte i styrke og muskelmasse når de først turte å spise skikkelig! Er jo ikke akkurat som man blir helseskadelig overvektig, er ikke farlig med litt fett!

Men får et kjempeproblem når jeg flytter til det Karibiske hav nå snart og det er sommer 365 dager i året, buhu what to do :cry::cry::cry:

ER veldig lovlig det også ;) som sagt, mye mer spennende når folk er forskjellige! :)

Ser mye ripped bodies her og dæven det er bra HåK å holde ;)

Men hvor er oss som er glad i is og fremdels jobber HåK. Normale kropper INCOMING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å holde så god form som mulig året rundt. Etter jeg bulket meg opp etter NM i 2006 så fant jeg fort ut at det ikke var noe for meg. Så nå varierer vekten med maks 3kg, alt ettersom jeg spiser overskudd i en liten periode eller underskudd.

[ATTACH=full]37883[/ATTACH] [ATTACH=full]37884[/ATTACH] [ATTACH=full]37885[/ATTACH]

+1

Det hender jeg bulker litt for morroskyld (Bulk i mine øyne er å spise litt ekstra godt en periode og legge på seg 2-3kg). La på meg en del før jul i et forsøk på å gå opp så mye som mulig på kortest mulig tid og har gått ned ned ca 6kg siden da. Bortsett fra det så har vekta variert veldig lite gjennom hele året i alle år. Lå på rundt 75 i ca 3 år før jeg bumpet meg opp til rundt 80kg hvor det virker som kroppen trives godt nå. Det bulkehysteriet har jeg stort sett holdt meg unna til tross for at jeg "er styrkeløfter". (Skal sies at jeg går sakte men sikkert litt nedover akkurat nå for å se om jeg klarer å komme i OK+ form uten å miste styrken i sommer så dere får kaste meg ut av tråden hvis dette ikke tells..:D )

Ser ca sånn her ut på +/- 80kg:

80kgformsjekk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]37907[/ATTACH]

Helårsformen! :)

Vet du sånn ca fettprosent her? Du er kun 9cm lavere enn meg, veier nesten 20kg mindre men ser så jo ufattelig mye bedre ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...