Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker vel kanskje at "helårsform-klubben" gjelder for de som ser ganske like ut hele året jeg da? Som har funnet en livsstil de kan leve med og er fornøyd med den kroppen de får ved å følge denne 364 dager i året? Altså de som egentlig ser like ut 2. juledag som 1. juli. ;)

Ingenting imot at noen vil gå på pmsf 3 ganger i året, men de må kanskje starte sin egen "klubb"? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt bedre for hvert år, og skjerpa kosten mer og mer året rundt, for etter å ha bodd i 7 år med en typisk "Bulkemann" måtte alt gjenoppdages og jeg ble dritlei av å alltid dra på 10-15 kg om vinteren :)

Min plan er også helårsformen. Alt ligger tilrette nå som jeg kun skal jobbe, og ikke sitte på skolebenken samtidig lengre :) Can`t wait! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig noen som kommer med noe fornuftig, og selvfølgelig var det deg Tor!

For å si det sånn, jeg sliter ikke rævva av meg (bokstavlig talt) og går ned 40 kilo for å være fin i sommer =)

Jeg håper hvertfall at det varer i noen år (med vedlikehold selvfølgelig)

:D

haha du Elena :D Sparer ikke på komplementene ser jeg :D

Men digger planen din! Gir deg ikke før du er pensjonert vel? ;)

Har en jevn og ufin form hele året, eneste gangene jeg er i nærheten av deffing så er det ved den årlige storforkjølelsen hvor jeg blir sengeliggende i flere dager og går ned en 4-5 kilo ca.

:rofl:Beklager at jeg ler! Men det er som jeg skulle ha sagt det selv

Okey, da blir jeg førstemann til å legge ut bilde av helårsformen. Veid det samme (kanskje +1kg) hele det siste året, eneste forskjellen er mer muskler:)

[ATTACH]37732[/ATTACH]

Regner med at flere følger etter med biiiilder :)

Se hva du har gjort nå! Nå er hele tråden blitt en bildetråd:mellow:

Vent litt, hva er det jeg sier? :eek:

GO GO GO!

Håper på å melde meg inn her etterhvert!! :D

Det klarer du om du vill! ;) For meg fungerte økt kunnskap og variable men faste rutiner! :)

Jeg håper også på å melde meg inn her snart. I mellomtiden får jeg bare stå i vinduet og kaste misunnelige blikk inn på dere som greier det jeg lenge har hatt planer om å få til...

Ingen krav til hvordan man skal se ut, så lenge man er fornøyd med slik man ser ut! Ja takk til former og gutter uten six-pack om det er noen som trives slik! :)

Dette kan jeg være med på - jeg spiser "rent" året rundt og koser meg med maten. :D Energimessig ligger jeg på 60 / 25 / 15 prosent henholdvis fett, protein og karbo. Trener på fastende og har ligget jevnt over på rundt 84 - 85 de siste 2 årene. Føler allikevel at jeg stadig kryper langsomt ned i fettprosent.

Win! Folk har blitt rike på å skrive bok om slik har jeg hørt :D

De fleste som kjører diett og er hardcore shredded ser vel bra ut resten av året også? :)

Man kan jo være shredded as fuck 1-3 ganger i året og se bra ut reten av året. Fins mellomting!

For all del, full respekt for dem. Det er ikke enkelt å gå opp og ned hele tiden mener jeg å tro. Uansett er denne for de som føler at de slipper nettopp dette. At de ikke føler for å shredde eller bulke i det hele tatt. Rett og slett ha en tilnærmet lik kropp året rundt. Om det er fettprosent, vekt eller størrelse :)

Jeg joiner tråden snart :) Skal bare slanke meg 5 kg til først :thumbsup:

Og bli der regner jeg med? :p

Ja vi liker helårsformen.

Bilde av meg blir til neste sommer:p Da jeg forhåpentligvis har kommet på god vei til helårsformen:D

DU er unnskyldt, damer som suller rundt med neste generasjon er jo selfølgelig unntaket som bekrefter regelen ;)

Helårsform ftw!

Skal bare finpusse litt på min egen først. :)

Ikke sikkert du trenger det en gang ;)

Wee! Beste tråden! Jeg har et overordnet mål her i livet, og det er å gjøre sunne valg hver dag! :thumbsup: Jeg velger alltid mat med næring, ser lite poeng i å spise dritt, prøver å være mest mulig aktiv, og behandler generelt kroppen min som et tempel. :D Resultat: En sunn, frisk kropp som jeg gjerne viser frem året rundt! ;)

Har heller aldri skjønt poenget med dietter, gå ned 10 kg til sommeren for så å legge på seg 12 til høsten.. Jeg har hatt omtrent samme vekt i 5 år nå, selv om jeg har langt mer muskler idag. Men jeg jobber for et innholdsrikt og sunt liv, hvordan jeg ser ut er mer en naturlig konsekvens av de sunne valgene mine. :D

Sixpack og ripping er ikke min greie, jeg liker mykhet. Så dermed regner jeg meg som en del av teamet, siden jeg er meget fornøyd og selvsikker året rundt! :p

Så lenge du er fornøyd med mykheten din så er det ingenting andre skulle ha sagt tenker jeg, HåK-personer bryr seg om sitt eget velvære med den samme kroppen året rundt! :D

Konge HåK folk har, spennende å se så mye forskjellig, hva folk liker seg selv i :D Vært bra kjedelig om alle så like ut. Så for min del: Ja takk til jenter med HåK- runde former og gutter med ... tja. Jeg er gutt da så vet ikke hva jeg skal skrive der.. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å jobber med Håk'en atm. Getting there, men ække helt på plass enda. Sommerkropp suger. Det beste må jo være å bare så Åsuuuum ut når man er på badelandgreier midt på vinteren og alle andre har gaina 14 kg juleflesk :cool:

Foreningslogo burde lages

FFOMHåK

Foreningen For Oss Med HelårsKropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig å si da jeg fortsatt er i "for god form"(:confused:) - men der jeg var i starten av mars på dietten kan være fint og funksjonelt

post-154-14440864213959_thumb.jpg

Eller to uker senere..:whistling:

[ATTACH]37901[/ATTACH]

Eller bare der jeg er akkurat nå - hadde det ikke vært for forsvaret:rolleyes:

[ATTACH]37905[/ATTACH]

post-154-14440864211405_thumb.jpg

post-154-14440864212519_thumb.jpg

post-154-1444086421333_thumb.jpg

post-154-14440864214314_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...